UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 16 lutego 2017

Orędzie Jezusa Chrystusa 26 X 2016 cz. 1 Polacy muszą znać prawdę, czas prawdy się zbliża


(rano, środa przed południem) 26 X

  • Pisz mój synu. Masz dużo do pisania.
Czasu też nie jest wiele, jak Ci to powiedziałem i mówię to innym. Polacy muszą znać prawdę, czas prawdy się zbliża. Ja jestem prawdą. Ja jestem drogą, prawdą i życiem.
Polacy muszę stanąć w prawdzie.
Polacy muszą iść moją drogą.
Polacy muszę kroczyć moją drogą z moim sztandarem w dłoni.
 
Jak wiesz szatan jest bardzo zawzięty na Twoją ojczyznę. Zawsze był zawzięty. Ale szczególnie od czasów Mego przyjścia na świat, a im później, tym bardziej.
 
Oczywiście szczególnie od czasu rozrostu siły masonerii, od czasów tego co ludzie nazywają oświeceniem, a co jak wiesz oznacza wedle nich oświecenie nauki i wyjście z ciemnoty „ducha”, a tak naprawdę jest pociągnięciem w ciemność ducha, a oświecenie dla tych, którzy chcieli, aby ten termin funkcjonował w świadomości ludzi, oznacza oświecenie lucyferyczne, oświecenie upadłym aniołem.
 
Dlatego też naród niemiecki będzie osądzony, bo przyjąwszy chrześcijaństwo zaczął od mordów i to mordu na elicie Polski i gnębienia, mordowania i innych krzywd na Słowianach, którzy mieszkali na swoich ziemiach, można by rzec odwiecznych (to odnośnie Twoich myśli).
 
Dlatego będzie tym surowiej osądzony, bo przyjął prawdę i wykorzystał do poszerzania swej przestrzeni nie w zgodzie i pokoju, jak czynili to Polacy wcześnie i potem za Jagiellonów, tylko przez grabież, mord, oszustwa, krzywdę, okrucieństwo, pogardę.
Chciałbym go uratować, bo dawał świętych mężów i święte niewiasty. Budował mimo wszystko kulturę i cywilizację chrześcijańską, to znaczy dawał swój duży wkład.
 
Jednak nie mogę. Skala krzywd przeważa, zwłaszcza te z czasów II wojny.
I dalej chce czynić zło i prowadzić ekspansję.
Zatem zginie, jako naród biologicznie, jako państwo. A i to jest Moim miłosierdziem, bo gdyby tak się nie stało, wielu ludzi poszłoby na zatracenie, w tym Niemców. Wiele dusz trafiłoby do piekła.
Osądzony zaś będzie wszem i wobec ludzi, innych narodów, mocy Mi podległych, aniołów, zwierzchności, władz, Ziemi i wszechświata całego na Sądzie Ostatecznym.
 
Tak jak i każdy naród. Baczcie aby wasz naród, Polacy, znalazł się po prawej stronie, aby wasze zasługi przeważyły nad winami. 
 
Bez wewnętrznego nawrócenia nie ma zwycięstwa Polski, ani jej rozkwitu, ani obrony przed napaściami zła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.