UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 18 lutego 2017

Oręðzie Jezusa Chrystusa 27 X 2016. Chemtrails - symbol władzy szatana, którą wy ludzie mu dajecie



Czwartek 27 X 2016



Dziś jest inaczej. Siadam do pisania, ale go nie ma. Nie ma więc automatyzmu. Wczoraj pierwszy raz miałem takie słowa:

Uniż Swoje serce i czekaj na Mnie z radością”.

I na razie jeszcze radości nie ma, lub jest mała. Przypadkiem włączyłem pop oratorium o Miłosierdziu Bożym. Tu śpiewają z radością, w stylu zresztą gospelowym.


Około 22- giej

- Pisz mój synu.
Tak, nie dałem Ci od razu Mych Słów. Jak wczoraj powiedziałem: czekaj na mnie z radością. Chcę abyś z radością czekał na Moje Słowa. Powiedziałem też: uniż swe serce. Jest to Łaska, dar, nie coś co się Ci należy.
Dlatego trzeba uniżyć swe serce i czekać z radością, a potem Mnie uwielbiać.
Powiedziałem też: Jutro będziesz pisał, abyś wiedział, że pomimo tego iż usiadłeś aby pisać... „ i nic” to będziesz pisać dziś:
Moje słowo mylić nie może.
 
Miła mi jest Twoja pokora, zawsze ( i każdego) pokora szczera, taka jednak, która kieruje się równocześnie ku Mnie i szuka Mnie. Nie pokora, która zadowala się samą sobą, tylko szuka mnie jak dziecko rodziców. Wie, że są w pobliżu. Choć przed chwilą ich widziało, przerywa zabawę i biegnie z radością, w objęcia ojca, matki, lub obojga, nienasycone.
Pragnę uczuć delikatnych, subtelnych, jak miłość Moja jest delikatna i subtelna. Pragnę uczuć gorących, jak gorąca jest Moja miłość.
Nie pragnę miłości zadowolonej z siebie, bo Moja taka nie jest.
Spalam się dla was w miłości. Nieustannie się spalam. Mój ogień nie chce jednak zapłonąć na Ziemi. Płonie w sercach zbyt nielicznych. Te ocalają Świat, jak jednak długo?
Wiara ginie, a w to miejsce wchodzi szatan i zasnuwa świat coraz większym oparem.
Możesz potraktować chemtrails jako szczególnie znaczący symbol jego władzy, którą wy ludzie mu dajecie. Jest to skutek waszych grzechów. Polska nie jest od nich wolna, dlatego i w Polsce jest chemtrails.
Moja Mądrość dozwala na to co wybrał człowiek, aby dla jego dobra i dla sprawiedliwości ukazać tego skutki.
 
Pytałeś kiedyś jak mogę pozwalać na takie diabelstwo nad jego głowami. Jeszcze jako bardzo młody człowiek krytykowałeś postawę tych, którzy do Mnie mieli pretensję za obozy koncentracyjne z czasów II wojny.
A tego nie rozumiesz? Nie rozwinąłeś się zatem duchowo tak jak mogłeś od tego czasu. Duchowo – gdy idzie o swego Ducha, nie mówię o inteligencji, czy o wrażliwości, ale jednak z tego świata przede wszystkim.
 
Zło panoszy się coraz bardziej i diabelstwa są coraz gorsze i perfidne.
Ludzie nie mając Mego Ducha nie przeciwstawią się temu.
Wiem, że nie rozumiesz jak to jest (już o tym rozmawialiśmy), że chemtrails przeciwstawiają się wprawdzie katolicy, ale nie gorący. I przede wszystkim widzisz ludzi spod znaku bioenergoterapeutyka itd.
A boli Cię, że Ci, którzy chodzą na rekolekcje, klaskają w ręce, żyją Mną zdaje się, są jak te dzieci w szkole, które nie odrobiły lekcji.
Do tych wyjaśnień, które Ci dałem powiem: Niech i Ci, którzy Mnie nie kochają też mają swoje zasługi w walce o prawdę. Moja miłość objawia się i w ten sposób.

  • Pytasz się o siebie synu, czy jesteś teraz zagrożony i to jak Ci się wydawało natchnienie, które słyszałeś było ode Mnie.
Tak, jesteś zagrożony. Czy się masz bać? Ja cię ocalę. Włos z Twojej głowy nie spadnie. Uważaj szczególnie w , jak to nazywacie weekend, zwłaszcza piątek wieczorem. Nie wychodź z domu sam. I nie zostawaj sam dłużej wieczorem, w nocy.
Wiem, że nie chcesz grzeszyć. Oczywiście w takiej sytuacji roztropność nakazuje tym bardziej unikać grzechu, tym bardziej dbać o zjednoczenie ze mną w Komunii Świętej.
  • Chcesz wiedzieć: Gdybyś teraz umarł czy długo byłbyś w czyśćcu.
Pamiętaj Synu, że Dyzma nawrócił się dopiero kilka godzin przed śmiercią, w wielkich cierpieniach uwielbił Mnie i przepraszał i poszedł ze mną prosto do Raju.
Synu, kto zginie za prawdę, a do tego jest zjednoczony ze Mną, Ja w szczególny sposób gładzę jego grzechy. Do tego nawrócił się, pragnie Mnie (choć uczy się dopiero kochać) i chce maleć po to abym ja w nim wzrastał. Moje Miłosierdzie i Łaska gładzi wtedy grzechy w szczególny sposób. Więc nie lękaj się.
Tak, egzorcyzm nad Polską też ma znaczenie.
To wszystko Moje.
 
Oprócz indywidualnej ochrony nad kimś takim jak Ty, który zagrożony jest przez szukanie prawdy, nieprzyjacielowi rodu ludzkiego trudniej jest teraz zrobić Tobie czy innym krzywdę.
  • Czy źle zrobiłeś pisząc o tym publicznie { O Smoleńsku, ostatnio. Chodzi o październikowe komentarze na blogu FYM inspirowane przekazem z 24 X 2016}.
Dzięki temu okaże się jeszcze bardziej Moja Miłość i Miłosierdzie. Nie tylko w    słowie, ale i w uratowaniu Twego życia.
Otoczę też opieką Twojego „przyjaciela” jeśli będziesz się o to modlił.
Prawdę nadto trzeba głosić. Także za cenę życia. Robiąc to jednak nie dla miłości własnej, ale by naśladować mnie, który jestem Prawdą.
  • Te przekazy będziesz udostępniać. Już to przecież zrobiłeś w jednym przypadku.
To będziesz robić przez internet. Tym Mi wynagrodzisz i za siebie i za innych, wielu innych, którzy nie wykorzystują go do dobrych celów, a wykorzystują zwłaszcza (biernie i czynnie) do brudu nieczystości.
Czy dawać je (przekazy) będziesz kapłanom?
Tak, oczywiście. Czasu jest jednak mało. Podpowiem Ci komu przekazać, ale to też wielka Łaska i musisz się o to modlić i prosić o to jak i o kierownika duchowego.
Tak, ja sam Cię prowadzę, jestem Twym nauczycielem, ale w swym uniżeniu i dla pokory ludzi chcę aby każdy kto ma szczególne łaski miał duchową opiekę kapłana, najlepiej stałego duchowego kierownika. Więc i o to musisz się modlić i prosić.

Twój pomysł z dzieleniem się z proboszczem moimi przekazami do innych jest bardzo dobry. Gdy jest dobre natchnienie nie trzeba zwlekać. Módl się też za niego codziennie, skoro Cię tu postawiłem. Nie pomstuj gdy idzie o biskupów satanistów, ale błagaj mego miłosierdzia. Ja za nich wylałem krew. Zadają mi wielkie cierpienia. Jakąż radością dla mnie jest ocalenie takiej duszy, jej nawrócenie.
Rób wszystko synu, aby Mi się podobać, przez miłość.
I nie przejmuj się niepowodzeniami. Liczy się intencja a i skutkom ja pobłogosławię.
Dziś jest dzień kapłański.
Rozważaj i czytaj ustanowienie Eucharystii.
Także odmów III część różańca.
Pokój z tobą mój synu.
  • Dziękuję Panie.

1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.