UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 28 lutego 2017

Orędzie Jezusa Chrystusa 12 XI 2016. Nie więżę ludzkiej woli, szanuję ludzkie wybory i te na krawędzi życia i śmierci – zwłaszcza te


12. XI 2016

  • Pisz synu
Twoja wiara Cię ocaliła.
To dotyczy każdego kto grzeszył, a jest w świetle Bożej Łaski.


Pisz synu.
 
Przypominasz sobie słowa waszego poety, waszego wieszcza narodowego Zygmunta Krasińskiego:
Przez Ciebie płynie strumień piękności,
ale Ty nie jesteś pięknością” i odnosisz to do siebie. Więc dobrze, odniesiemy się do tego.
 
Dotyczą one sztuki świeckiej, ale słowa te, owszem, trafnie
oddają stan człowieka jeszcze nie oczyszczonego, który ma Boże dary i łaski. Zresztą jak Ci już mówiłem: Eucharystia jest Moim największym darem, a przyjąć ją może każdy do swego serca, nawet świętokradzko, choć przyjmuje płomienie na swoją głowę.
 
Ty zaś synu [ tu imię własne ojca] postępuj tak jak Ewangelia każe i przykazania.
Jesteś wybrany i wyróżniony Łaską, bo wielu by pragnęło mieć pouczenia od Jezusa Chrystusa, skierowane bezpośrednio do nich, a nie będą mieli. Odpowiadam na Twoje wątpliwości i daję Ci światło we wszystkich potrzebnych sprawach.
Bądź wdzięczny za to i uwielbiaj Mnie.
 
Wiem, że jest ci trudno, ale bądź w relacji do Mnie mimo to i ponad to.
Wróć do Twej pierwotnej radości.
Odrzuć niepotrzebny smutek, bo wielkie rzeczy uczynił Ci Pan.
Prowadzi Cię do zbawienia Swoimi Słowami kierowanymi specjalnie do Ciebie, przekazywanymi Tylko Tobie. To szczególna relacja z Panem, zatem raduj się.
Świat nie powinien być dla Ciebie po moich przekazach bardziej szary, lecz kolorowy.
Ja nie jestem Bogiem smutku, lecz Bogiem nadziei i zbawienia.
Bóg nie daje Ci tego czego świadomie i podświadomie pragniesz.
W lepszej dyspozycji byłeś półtora roku temu gdy były już chwile gdy niczego nie pragnąłeś oprócz Mnie, a w każdym razie pragnąłeś mnie najbardziej.
Widzisz i niech widzą inni, że nie można lekceważyć grzechu, zwłaszcza stałego, nałogowego. Taki człowiek jest prowadzony jak na uwięzi, w końcu dochodzi do przepaści.

Tak, ja, gdy już spada, w nadmiarze Mego Miłosierdzia pochwycę go, ale gdy Mi powie : Zostaw mnie Chrystusie, nie chcę Ciebie, nie chcę wierzyć w Ciebie, Nie chcę Cię uznać Bogiem i Panem. Nie chcę królować z Tobą w niebie, gdy odpokutuję za swoje grzechy (w czyśćcu).

Cóż wtedy mogę uczynić.

Nie więżę ludzkiej woli, szanuję ludzkie wybory i te na krawędzi życia i śmierci – zwłaszcza te.

Taka dusza, którą chcę uratować w ostatniej chwili, zada mi wielki Ból, ale uszanuję jej wolę.
  • Panie Jezu mi przeszkadzają obowiązki, które mam, rozpraszają w pisaniu i przepisywaniu. Nie ma pustych rozrywek, a brakuje mi czasu.
  • Mówiłem już do was w latach 90- tych, że będzie wam coraz bardziej brakować czasu. Z powodu winnych cierpią i niewinni.
Jest to też i dlatego, że Twoja mama nie jest jednym duchem z Tobą.
Szatan powiększa jej znużenie, zmęczenie, smutek posługując się pretekstem starości. Tak, ona [to znaczy zapewne starość] jest przyczyną, ale teraz ponieważ nie jest zdana tylko na siebie i wyręczasz ją w wielu sprawach, może znaleźć czas na modlitwę, słuchanie Słowa Bożego, czytanie, oglądanie i słuchanie ważnych i godziwych rzeczy.
Irytuje Cię, że nie ona jest prekursorką i była modlitwy w waszym domu, że mimo iż mówisz na przykład o żegnaniu się wodą święconą i robisz to, ona tego nie robi.
W życiu człowieka na tej Ziemi, u wielu jest przechodzenie mimo, nad ważnymi sprawami, a skupianie się na mniej ważnych, Jak apostołowie w Ogrojcu.
  • Cóż mam Panie Jezu słodki robić z tej sytuacji. Mam tu dużą nieumiejętność.
  • Tak. Nie może być tu sama tylko modlitwa. Musi być działanie. A tu są zranienia.
Dlatego jest Ci trudno.
Straciłeś u mamy autorytet. Tak jest i nie jest łatwo go odzyskać.
  • A Ty Panie Jezu pomożesz?
  • Ja zawsze pomagam. Twoja mama jest dla mnie ważna. W niemowlęctwie oddała Cię Mojej Matce. Dlatego też dodatkowo pragnę by była zbawiona, to znaczy uświęcała się, nawróciła (wewnętrznie) i dążyła do świętości. U każdego tego pragnę. Ale nie u każdego to możliwe, choć daję potrzebne wszystkie łaski. Ale co nie jest możliwe u ludzi jest możliwe u Boga.
Bądź cierpliwy wobec niej, pełen wyrozumiałości i miłości. Bądź dobry dla niej. Nie robi niczego by Ci sprawić przykrość. Nie wymawia niczego. A, że nie przyjmuje tego co mówisz i co zalecasz choćby było dobre? Chciałbyś aby była jak żołnierz, który wykonuje rozkaz. Nie jest jednak żołnierzem na Twoim żołdzie. [ tu usunięty krótki fragment w upublicznieniu osobisty i egzystencjalny] .
  • A Ty Panie zmienisz to? Mija dzień za dniem, a ja nie mam żadnego zarobku.
  • Przekazałem Ci, że masz się tu starać wedle zasady: Módl się jakby wszystko od Boga zależało, i rób wszystko tak, jakby nic od Niego nie zależało.
  • Ale Panie Jezu najdroższy nie mogę podjąć prawie pracy, bo nie mam pieniędzy na jej zaczęcie. Więc praktycznie nie wiadomo co i jak szukać.
  • Nie jest to nowa sytuacja dla Ciebie.
Zawierzaj Mi swoje problemy i trudności i zawierzaj nieustannie to co w tej sprawie robisz.
  • Jezu ufam Tobie.
  • Rozważaj dzisiaj przypowieść ewangeliczną o robotnikach w winnicy.
Jak sobie teraz przypomniałeś: Ci, którzy później zaczęli pracować w winnicy pańskiej, starali się tym gorliwiej.
Czy wrócisz do pisania wieczorem?
Zostawiam to Tobie mój synu (dziś).
Gdy będziesz pragnął – przyjdę.
Błogosławię Ci na ten dzień Moje dziecko (Pamiętaj o radości, która zawsze wypływa ze Mnie).
W Imię Trójcy Przenajświętszej
Amen.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.