UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 5 kwietnia 2017

27 III 2017. Najpierw modlitwa.



27 III 2017 (poniedziałek)



Pisz dziecko



- Jak Ci powiedziałem, że przekazy będą do końca kwietnia o ile nie naruszysz ślubu czystości tak i się stanie.

- Niezależnie od Twojego stosunku do Mnie, braku wdzięczności, który to stosunek do mnie i stan Twojej duszy nie są przecież czymś czego chcesz. Nie chcesz tego, ale niewiele robisz by to zmienić. Popadanie z tego powodu w marazm i mniej modlitwy nie jest tu robieniem czegoś w kierunku poprawienia Twojej relacji ze Mną, ale zaniechaniem.

                    Z tym Cię dziecko na razie zostawiam

                    W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego

                    Amen.





Tuż przed 24-tą (27 III)



- Dziękuj synu za wszystko. I za dzisiejszy wyjazd, za komputer. Za wszystko co było dzisiaj dobre. I tak dziękuj codziennie.

- Za cierpienia też.

Chcesz działać mimo marazmu, który Cię ogarnia, a który nie pochodzi od Boga. Sam to zapisałeś wiele lat temu w zeszycie z zapiskami literackimi, filmowymi i czasami myślami.

Zapisałeś, że teraz  już wiesz, że marazm nie od Boga.

Czyż zresztą miłość może łączyć się z marazmem.

Nie może.

Jednakże zawsze najpierw jest modlitwa zwłaszcza gdy działasz w sprawach, które ja ci zlecam.

Nie rezygnuj dziecko z modlitwy kosztem innych rzeczy nawet gdy są to Moje rzeczy lub związane.

Zawsze najpierw modlitwa.

Powinieneś to już dobrze rozumieć.

Wiem, że chciałeś umieścić przekaz, choć jeden, instalowałeś komputer. Jednakże modlitwa jeśli jej wcześniej nie było, lub było mało musi zwyciężyć.

Pamiętaj to dziecko i tak zawsze postępuj.

           W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego

                            Amen.



- Chwała Tobie Chryste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.