UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 18 kwietnia 2017

3 IV 2017 cz. 2 Jesteście plemieniem królewskim. Plemieniem Lechitów, tymi, którzy mają przewodzić Słowianom. Nie na zasadzie przymusu, ale na zasadzie Bożego wyboru i ustalenia jeszcze za czasów „pogańskich”. Gdyż ja jestem z waszego rodu.



Około 18 - tej?

Jestem bez zegarka poza domem



Pisz dziecko.



 - Jak powiedziałem tak się stanie.

A Ty uwierz i  wierz.

Wiem, że uwierzyłeś. Jednak jesteś stale niestały:) I jeszcze przez jakiś czas taki będziesz.

Trochę Ci chłodno dziecko. Mówiłeś, że za gorąco. Dałem Ci taką aurę. Nie pada, nie ma silnego wiatru.

- Dziękuję Panie Jezu.

- Gdybyś był moim apostołem mieliby Twoi bracia trochę ubawu z Ciebie gdy prosiłbyś o inną pogodę, ale ta też nie za bardzo by Ci „leżała”, jak dziś mówicie. I ja bym z Ciebie żartował.

Ale nie byłbyś taki jak Judasz. I nie szukałbyś mnie. To ja bym Cię znalazł.



Wzrusza Cię śpiew skowronka.

Zauważyłeś, że przylatują i śpiewają jak człowiek jest na polu czy blisko pola lub ugoru.

Człowiek musi być blisko przyrody.

I tacy ludzie będą po trzech dniach ciemności.

Nie synu, nie podam daty, nie lękaj się.

Kochaj mnie i ciesz się tym co masz.

A tu za życia dostaniesz jeszcze więcej.

A wszystko po przejściu do życia prawdziwego.

                     (będziesz kontynuował)



Pół godziny później, w innym miejscu.



- Tak dziecko myśl o moim cierpieniu i wynagradzaj mi za siebie i za innych.



- Jezu ufam Tobie.

Jezu kocham Cię.

Jezu wielbię Cię.



- Siedzę Panie Jezu i patrzę. Słodycz Twoja wraca z dawnych moich jaźni.

- Pierwotna miłość mój synu. Schowała się, a teraz wraca.

Długo Cię szukała i  chciała przyjść do Ciebie, ale nie mogła Cię znaleźć.

Teraz pozwoliłeś jej przyjść do siebie.

Kochałeś mnie czasem świadomie, czasem nie, we wszystkim co istnieje.

Nie zawsze było to czyste, to znaczy nie wmieszał się grzech. Ale szukałeś mnie we wszystkim co stworzyłem co dobre i nie wykrzywione złem, brzydotą, grzechem.

Mój słowiański synu. Aryjski dziedzicu.

Ariowie – Słowianie. Tak, to prawda. A wy jesteście plemieniem królewskim. Plemieniem Lechitów, tymi, którzy mają przewodzić Słowianom. Nie na zasadzie przymusu, ale na zasadzie Bożego wyboru i ustalenia jeszcze za czasów „pogańskich”.

Gdyż ja jestem z waszego rodu.

Ja Jezus Chrystus nie miałem w sobie wyłącznie krwi Słowian, ale miałem ją w dominującym stopniu, podobnie jak Ty dziecko.

Nie na darmo nosisz moje imię.

Nie obawiaj się, nie jest to żadna pycha.

Chciałem abyś miał pewne ziemskie podobieństwo ze mną.

Czyż nie macie wszyscy być na moje podobieństwo, a po Zmartwychwstaniu Ciał nawet wieku podobnego.

                          (idź powoli synu)



1 komentarz:

  1. Ariowie - Słowianie - Lechici to już deformacja przez pomieszanie języków taka jak tu:

    "owies jeswu-cze.owies, czeso włena nie jęzeć,eswa spieszeć, jenu żarło wozu wiezące, jenu-cze międza boru, jenu-cze żmonu jęsu bierące.owies nu eswomu wjuczeć:eswu jęgątu wiru widzieć.eswa tu wjęcząc: Słude, owie! sred jęznutie jesmi widziećmu:nier, podes, owieme-re włeną siebi giermu wiestru czrenjuć.owieme-cze włena nie jęzecie.To siesluwu owies jęgru bugieć."

    o czym Bóg mówi tutaj:

    "Ariowie – Słowianie. Tak, to prawda. A wy jesteście plemieniem królewskim. Plemieniem Lechitów, tymi, którzy mają przewodzić Słowianom. Nie na zasadzie przymusu, ale na zasadzie Bożego wyboru i ustalenia jeszcze za czasów „pogańskich”.

    w Polsce działa Klan Ausran, on to ma językowy aryjski STAN POCZĄTKOWY zgodny z Wolą Bożą co należy przywrócić, a jest to jeszcze starszy, PRAaryjski vel PRAindoeuropejski vel PRAindogermański stan taki jak tu:

    ORYGINALNIE: "Ouis ekuoskue. Ouis, iesmin ulna ne est, dedorke ekuons uoghom gurum ueghontns - bhorom megem, monum oku bherontns. Ouis ekuobhos eueukuet: Kerd aghnutai moi uidntei ghmonm ekuons agontm. Ekuoi eueukuont: Kludhi, oui, kerd aghnutai dedrkusbhos: monus potis ulnam ouiom temneti: sebhei ghuermom uestrom - ouibhos kue ulna ne esti. Tod kekluuos ouis agrom ebhuget. "

    Anna Katharina Emmerich: "Mój Oblubieniec ukazał mi niesłychany nieład i wewnętrzną nieczystość wszystkich rzeczy oraz wszelkie Swoje działania, zmierzające do przywrócenia stanu początkowego" "Pierwsza [praindoeuropejska vel proaryjska vel praindogermańska] mowa ojczysta Adama, Sema i Noego jest inna i tylko w poszczególnych jeszcze narzeczach istnieje. Pierwszymi czystymi [indoiranskimi] córkami tej mowy jest mowa Baktrów, Zendów i święta mowa Indów. W tych językach, słowa można znaleźć dokładnie podobne do dolnoniemieckiego mojego rodzinnego miasta. W tym języku napisana też jest książka, którą w dzisiejszym Ktezyfonie, nad rzeką Tygrys leżącym, widzę."

    Wszyscy Polacy muszą stać się jak Klan Ausran

    PS: pogańskie podejście należy wyeliminować

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.