UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 2 kwietnia 2017

4 XII 2016 Nie ma dla mnie gorszych dzieci. Dbam o wszystko stworzenie



           4 XII 2016

       

        (Pisz synu)

-   Wola Twoja jest mi miła.

Musisz się jednak bardziej starać o miłość.

Miłość nie tylko dla Mnie, ale dla Moich stworzeń.  Ty jesteś moim stworzeniem, ale są miliony, a nawet miliardy żyjących stworzeń  za które oddałem Swoje życie. I każdy jest dla Mnie ważny. Każdy, który czuje się wyróżniony przez Boga winien o tym pamiętać. Zwłaszcza on.

Nie ma dla Mnie gorszych dzieci.

Dbam o wszystko stworzenie.

Twoja miłość musi wzrastać, a Twoje serce otwierać.

Tak jak dzisiaj zwróciłeś uwagę na mszy:

Wszyscy, którzy przyjmują Moje Ciało są moim Mistycznym Ciałem. Ci są szczególnie Twoimi braćmi i siostrami.

         (przerwij synu)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.