UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 19 kwietnia 2017

5 IV 2017 Jak tęskny trubadur staję pod waszymi oknami i śpiewam moją pieśń miłosną.



Środa 5 kwietnia (2017)



24.08



Pisz dziecko



·       Widzisz jak Cię pragnę, widzisz jak chcę być Twój. Ciągle Cię wołam do pisania.

Popatrz jaki jest Bóg. Jakie ma hojne serce i tęskniące za człowiekiem.

On nieskończony, który może wszystko, tęskni za człowiekiem. Doceń synu Jego Serce i wy doceńcie.

- Chwała Tobie Chryste.

- Czekam na Twój piękny język dziecko:), ale pisz dalej.

- Kocham was, chodzę za wami, napraszam się. Jak tęskny trubadur staję pod waszymi oknami i śpiewam moją pieśń miłosną. Ja Bóg, twórca wszechświatów, który może w jednej chwili stworzyć tysiące rozumnych gatunków i duchowych i materialnych wypełnionych duchem, które by go czciły na tysiącu światów, tęsknię za człowiekiem i zajmuję się nim jak najczulsza matka, ojciec i mistyczny ukochany zarazem.

Nie lękaj się.

Ja wszystko stworzyłem dla ludzi i mówię do was zrozumiałym dla was językiem.

Tak, raz jeszcze przypominam, że wszystko uległo skażeniu po grzechu pierworodnym i cały wszechświat, jednakże dalej przenika to mój Boski Duch, dalej człowiek jest moim dzieckiem, a Ziemia Moją Ziemią, człowiekowi daną w zarządzanie.

- Bardzo dziękuję Panie Jezu za ten deszcz i przewianie tego chemtrails. Był tylko u mnie, a do tego deszcz był krótki, bo boimy się go ulewnego.

- Dodaj synu ze względu na dziury w dachu. I ten Twój problem rozwiążę.

Synu ja bym nawet dla Ciebie uczynił cud.

<nieczyt, zapisane w rkp, być może „wielki”>, ale Twoje serce nie będzie lepsze. Może nie od razu, ale uznasz, że Ci się to należy.

Musimy uważać na to co przywrócić może u Ciebie niedobre myśli. Teraz jest Łaska, ale trzeba uważać bo człowiek do końca ma wolną wolę i na tę wolną wolę człowieka rzuca się szatan jak gepard na gazelę.



Tak dziecko- gdybym wiedział, że to nie popsuje i nie zatrzyma rozwoju Twego ducha dałbym Ci ładny dom z ogrodem, nowy dom w miłym zakątku, z własnym źródłem czystej wody, z ogrodem, drzewami i dorodnymi brzozami z których mógłbyś pozyskiwać sok. Jeszcze w tym roku.

Wierzysz, że mógłbym to uczynić?

- Ty wiesz Panie, że ja wierzę.

Wierzę, że gdybyś chciał wszystko możesz.

- I dałbym ci taki dom. Jeszcze w tym roku jeśli by się Twój duch dzięki temu rozwinął, a nie zatrzymał w miejscu, lub nie zmalał.

- Ty wiesz Panie, że nie byłem łasy na takie rzeczy. Ponadto wydawały mi się te pragnienia przyziemne.

- Tak, ale teraz tego potrzebujesz i Twoja mama.

- Tak, chciałbym tam zawsze gościć ludzi mądrych i dobrych, prowadzić dom otwarty.

- Ufaj dziecko.

- Ufam Tobie Panie Jezu.

- I wiem jeszcze czego byś chciał moje dziecko. Wyprodukować film religijny, fabularny dla mnie. Najlepiej część mego życia według Valtorty.

- Tak Panie, ale czy trochę znowu ze mnie nie chcesz żartować?

- Jeśli nawet cóż to szkodzi:)

Ale to, dziecko, nie jest złe pragnienie.

- Dlaczego jednak nie mają ich Ci, którzy mają pieniądze?

- „Poemat Boga Człowieka” nie jest jeszcze tak powszechny by dotrzeć do wielu (ludzi), którzy by mogli sfinansować przedsięwzięcie. Ponadto duch jest coraz bardziej zatruty. Coraz mniej ludzi chce coś robić dla Boga poświadczając to tym co ode mnie dostali.

Łatwiej bogaczowi przejść przez ucho igielne.

- Panie Jezu zrobiłeś mi apetyt...

- Moje dziecko „apetyt”  zachowaj dla spraw wiecznych. Gdybyś miał tak duży majątek, że stać by Cię było na wydawanie dziesiątków milionów złotych na filmy, wrogowie poduszczeni przez szatana chcieliby Cię zniszczyć. Oskarżano by Cię, że to pochodzi z rabunku. Może nawet by sfingowano proces sądowy. Musiałbym Cię bronić w nadnaturalny sposób zaprzeczając prawom natury. I zrobił by się z tego film Twego życia, lecz film z elementami fantasy, science – fiction i kina grozy.

- Jednakże jeśli zechcę skłonię serce bogacza by ci podarował taki dom.

- Nie zasłużyłem na to przecież.

- Czy to tak wiele, własny dom z ogrodem. Owszem, wielu tego nie ma, ale wielu też ma.

- Myślisz, czy potrafiłbyś i że nie potrafiłbyś być wdzięczny jemu i także mnie. Jak będziesz mężem Bożym to będziesz potrafił.



                  Z tym Cię, dziecko, zostawiam

         W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego Amen.



Około piątej rano.



- Nie przejmuj się niczym co dotyczy ciała. Przejmuj się zaś tym co dotyczy duszy, a rzeczy dotyczące ciała będą Ci dodane.

W tym miesiącu dostaniesz jeszcze kilkaset złotych darowizny. Wydaj je dobrze i mądrze.

Musisz kupić buty i jeszcze dwa niezbędne wydatki dotyczące tylko Ciebie.

Na Świnice Wardzkie z tego ci nie starczy. Jak ci mówiłem jednak przypominaj mi o tym.

Synu wciągnij się do spowiedzi życia. Jeśli Ci brakuje czasu to zostaw nawet przepisywanie i umieszczanie przekazów, a wykonaj to. Codziennie, dwie, trzy godziny.



Tak, niedługo rocznica.

Dam Ci osobny przekaz na ten temat. Opublikujesz go zaraz (przepiszesz) szybciej. Tak aby był opublikowany dziesiątego.

- Co byś chciał teraz wiedzieć synu?

- Czego Ty Panie Jezu ode mnie potrzebujesz? Choć niczego nie potrzebujesz.

- Mówię Ci o tym od pół roku bez kilku dni. Niech moje nauki zapadają w Twoje serce.

- Odnośnie Twej myśli, nie zrobiłeś nic niewłaściwego. Wiesz, że to naturalne.

- Jak mam Panie tak, jak mam, w związku z Tobą, to powinienem latać jak na skrzydłach.

- Miłość Ci je przypnie. A wiek, cóż, zawsze daje swoje ograniczenia.



                    Na tym zakończmy moje dziecko.

                    Jeśli nie będziesz spał po modlitwie

                    Wrócisz do pisania.





Pisz synu



Cóż mam pisać Panie?



Napiszesz o (masz jednak zmęczony umysł dziecko)

- Tak Panie.

- Zatem dokończ modlitwę i połóż się.





Pisz dziecko.



- Tak, przekaz był dzisiaj, ale to były godziny środka nocy, początku nowego dnia.

Chciałbym i do Ciebie dziś wieczorem przyjść.

Tak dziecko.

Musisz zintensyfikować przygotowania do spowiedzi życia. Twój Jezus nie musi Ci tyle o tym przypominać.

Skoro tak stało się dziś, że choć nie traciłeś czasu na niepotrzebne rzeczy, nie zrobiłeś tutaj nic, poświęć jutro znaczną część dnia. Modlitwa, inne potrzebne sprawy, przygotowanie do spowiedzi (życia). Dopiero jeśli Ci zostanie czas to przepisuj i umieszczaj przekazy.

I nie śpiesz się rano. Więcej modlitwy. Musisz się tego nauczyć. Bądź pilnym uczniem i odrób lekcję:).

Co do postu. Jeśli nie jesteś całkiem zdrowy nie pość o chlebie i wodzie cały dzień. Jeśli jednak masz nawet różne rzeczy do zrobienia, a czujesz , że „dajesz radę” to kontynuuj post.

Nie oglądaj się na nikogo. Jeśli serce mówi Ci żeby pościć, to pość jak ci serce dyktuje.

- Wielbię Cię Panie.

        Błogosławię Ci na tę noc

        I dzień jutrzejszy

    W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego.

                  Amen.

- Chwała Tobie Chryste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.