UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 2 kwietnia 2017

9 XII 2016 Moja obecność w życiu każdego człowieka jest słodka. Ludzie pragną słodyczy. Ja im ja daję, Ja nią jestem



7 XII 2016 (kontynuacja?) około 10- tej.
         Nie, nie ma.

9 XII 2016

Dlaczego dopiero dzisiaj, jeśli, trudno powiedzieć.
A może w ogóle?
Dlaczego piąty dzień aż.
Wpływ na to miał wyjazd i czasowe mieszkanie w jednym pokoju. Ale jednak. I brak dyspozycji, nie wiem.

(Pisz synu)

-    Nie martw się tym dziecko  (zbytnio).
Jeśli nie zrobiłeś nic złego, nie grzeszyłeś świadomie, świadomie nie przerywałeś naszej łączności, to nie jest to wina iż przekaz kontynuujesz dopiero piątego dnia.


Jak to mówiłem ( a i sam wiesz) musisz powrócić do pierwotnej miłości.
Proś krótko a serdecznie. Nie znaczy to, że nie masz długo modlić się w różnych intencjach, ale zanoś do Mnie ufne prośby. Sam wiesz i pamiętasz jak bardzo było to skuteczne u Ciebie w kilku przypadkach. ( O kilku pamiętasz, bo też częste takie wezwania u Ciebie nie były).
„Dość ma dzień swojej troski „ nie dręcz więc swego serca. Uciekaj się więc do mnie w potrzebnych i trudnych sprawach prosto, serdecznie, z pokorą, ale powiedzielibyście: taką niewymuszoną, naturalną. Wzbudź w sobie pokorę naturalną, ufną. Czystą jak źródło.
Jeżeli nie będziecie jako dzieci...
Bądź moim dzieckiem. Już dość buntu. Oddawaj Mi ciepło, które Tobie daję.
Wiem, ciężko się żyje niektórym na świecie, zwłaszcza gdy są wrażliwi, ale było tak i wcześniej. Z wielu rzeczy byłeś zadowolony, a przecież w wielu sprawach było podobnie u Ciebie jak dziś. Stresem i frustracją niczego nie osiągniesz, a pochodzi on od złego.
 
Postępuj spokojnie i ufnie. A swoje rany Mi zawierzaj, ofiaruj. Ja niczego nie zmarnuję, zwłaszcza gdy połączysz je z moimi ofiarami (na Krzyżu).
Kochaj i bądź kochanym. Jesteś kochany, ale musisz otwierać się na Miłość.
Na Mój pokój trzeba otworzyć serce.
Moja obecność w życiu każdego człowieka jest słodka. Ludzie pragną słodyczy. Ja im ją daję, Ja nią jestem.
                         (skończysz później mój synu)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.