UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Orędzie Pana Jezusa 14, 15 XII 2016 Wierność ( i trwanie) to słowo i to drugie zawiera w sobie esencję chrześcijańskiego życia/ Daję zdarzenia



14 XII 2016

(Pisz synu)

Jest Ci coraz ciężej, zamiast coraz lżej?
Czy tak miało być?
Matce Boskiej i Chrystusowi było coraz lżej, czy coraz ciężej?
Wierność ( i trwanie) to słowo i to drugie zawiera w sobie esencję chrześcijańskiego życia.
Powiedziane jest w Ewangelii: Byłeś wierny w rzeczach małych, będziesz zarządzał wielkimi.
Tak jak sobie przypomniałeś teraz fragment wiersza  waszego poety „Bądź wierny – idź”, podobnie i Ty musisz postępować.

Jesteś moim dzieckiem, któremu dałem więcej. Dałem więcej darów duchowych niż innym (co do materialnych już Ci o tym mówiłem).
Nie było w planie Moim takiej sytuacji jak Twoja teraz. Ona jest skutkiem Twoich wyborów i grzechów.
Oczywiście mój synu. Gdybyś urodził się w zamożnym zachodnim kraju, przy Twoich wyborach byłaby zapewne inna. Może nawet osiągnąłbyś sukces, jak mówicie i został reżyserem filmowym ze znanym nazwiskiem.
Jeśli urodziłbyś się zaś w kraju III świata, to przy Twoich wyborach i decyzjach Twoja sytuacja byłaby (zapewne) gorsza niż teraz.
 
Tak, masz rację, gdyby Polska była zarządzana sprawiedliwie od roku 89, gdyby Polacy prawdziwie rządzili się u siebie to Twoja sytuacja też byłaby inna. Sam jednak widziałeś mój synu, że od roku 1990 przez czas Twoich studiów i potem sytuacja pogarsza się zamiast poprawiać. Przynajmniej dla Ciebie.
Gdyby Św. Józef miał nadzieję, że będzie lepiej i na tym poprzestawał czasami tylko pracując, Święta Rodzina przymierałaby głodem. A Ja musiałbym zainterweniować i usunąć takiego opiekuna.
On miał niezachwianą wiarę w Bożą Opatrzność, a robił wszystko tak jakby nie mógł na nią liczyć.
 
I mój synu, racja – gdybyś urodził się we Wrocławiu i miał spokojną pewność mieszkania, na przykład Twoja mama wykupiłaby mieszkanie po roku 90 za cenę pensji, czy kilku, też byłoby inaczej. Mógłbyś zawsze wyjść z domu i pójść gdzie chcesz. Nie być tak ograniczonym [bądź „ograniczony” w rkp] jak teraz.
To wszystko prawda.
Dałem Ci jednak wykształcenie (i możliwości o których już mówiliśmy).
Nie chcę moje dziecko mieszkania dla Ciebie tutaj, bez pracy, skoro tu nie chcesz mieszkać i nic Cię tutaj nie trzyma. Jednakże jesteś teraz u siebie. Powinieneś też, ile możesz, zadbać o mieszkanie. Ma to też swój sens, o ile starasz się i nie próżnujesz. O wszystko w swojej niemocy, co dobre, musisz mnie prosić. O posprzątanie kuchni także, zrobienie porządku, jak się da, bez większych kosztów.
Módl się i pracuj.
Nie chcę, ale jak już mówiliśmy, nie uczynię tutaj cudu i nie zainterweniuję specjalnie. Twoje prośby i modlitwa mogą być jednak wysłuchane.
Nie stanie się to jednak gdy powiesz: „Widzisz Boże co się dzieje, tak dalej nie może być”.
I nie stanie się i nie będzie (jak łatwo się domyślasz) podobać mi się.

Czy masz dać swoje mamie teraz czytać przekazy?
Czy chcesz to uczynić dla Mojej chwały, czy by Ci było lżej?
Noś krzyże swoje.


Przed 21- szą

(Pisz synu)

-         Czasu jest mało, a jest jeszcze niemało do przekazania. Pisz zatem.
   Korzystaj z tej okazji kiedy możesz ( w swoich ograniczeniach teraz). Zatem bądź dyspozycyjny i gotowy. Żyj Mną. Wtedy będziesz mógł niemal w każdym sprzyjającym czasie być gotowy na pisanie nowych pouczeń.
Pamiętaj cały czas o tym jak jesteś wyróżniony. Wiesz o tym iż nie znaczy to, że jesteś osobą, która w jakiś sposób na to zasługuje, czy jest wyjątkowa, ale jesteś wyróżniony.
Takim wyróżnieniem, o ile jest dobrze przyjęte i daje posiew, objawia się chwała Boga, ale i też zasługa duszy, a więc jej zbawienia. Jednak człowiek nie żyje w próżni i Łaski spływające na duszę są nie tylko dla niej, ale przez nią i dla innych dusz.
Nie może się to stać inaczej niż przez miłość.
Dlatego jeszcze bardziej niż na nowe przekazy bądź gotowy na przyjmowanie Mojej Miłości. Inaczej nie wydasz owocu. Tylko Moja Miłość jest twórcza.
Chcesz być twórczy więc otwieraj się na nią.
Nie oczekuję (jeszcze) byś się spalał coraz bardziej, ale płonął miłością do Mnie coraz większą.
Gdy będzie w Twoim sercu miłość, ataki i frustracje osłabną, a i świat wyda Ci się piękniejszy.
Musisz wrócić do swojej pierwotnej miłości – nie pierwszy raz to mówię.
Bądź czysty i pokorny.
Daję, ale i wymagam.
Ty zaś synu proś. Proś dużo.
Dobijaj się do Mego serca, jak powiedziałem. Proś przede wszystkim o Miłość, ale nie tylko, proś o dary duchowe – wytrwałość i inne, ale proś i o materialne – potrzebne.
Dziecko moje – nie chcę byś mieszkał gorzej niż większość waszego społeczeństwa. Ale musisz o to prosić.
Nie wstydź się prosić. Ja wszystko daję. Tym, którzy nie proszą też przecież daję, bo jestem Bogiem i wszystkim kieruję.
Ale chcę, aby moje dzieci prosiły.
Dziecko prosi i się naprasza, wymusza nawet natarczywymi prośbami – zabawkę, słodycze.
Proście a będzie wam dane – to wszak jedne z Moich najbardziej znanych słów.

                 (przerwij synu ze względu na warunki,  skończysz później)


15 grudnia

10.10

-         Chcesz robić kilka rzeczy na raz. Także dla mnie. I o to proś. Aby nie było tu niepokoju serca. Proś także aby nie było niepokoju serca w Twoich codziennych sprawach. Smutek jest naturalny, znużenie także.
-         Niepokój serca jednak sprawia, że chętnie wchodzi szatan, powiększa jeszcze zamieszanie. Jak Ci mówiłem: on nienawidzi  pokoju. Jak więc widzi nieład chętnie wchodzi.
    Proś synu, proś o to abyś mógł codziennie przyjmować  i wielbić Moje Ciało. Proś o to. Nawet gdybyś teraz tego nie dostał jeśli prośby będą szczere, pokorne, bez zarzutów (wobec Mnie, czy Mojej Matki) to są zasługą.
I nie będą zmarnowane, choćbyś nawet nie dostał o co prosisz.
Proś, My mamy pełne ręce łask, czekamy tylko aż ktoś weźmie, ktoś komu będzie można dać. Nie ustawaj w proszeniu. Proś o wszystko.
    Wielbij  Boga i proś.
    Jak wiesz masz dobijać się o Moją miłość, ale nie tylko.
Czyń to zatem. Proś i dobijaj się do mego Serca o wszystko czego Ci potrzeba, a co nie jest złe.
Czy masz prosić przez Moją Matkę? Tak czyń to przez Moją Matkę. Przecież ponaglałem Cię półtora roku temu abyś się Jej ofiarował. Tak, Jej opieka sprawi, że będzie Ci lżej mimo, że otrzymujesz przekazy ode Mnie. Tak to ustanowił i tak chce Bóg.
 
Jednakże jeśli przyszedłem do Ciebie Ja Jezus Chrystus i Ja Jezus Chrystus daję Ci przekazy to zwracaj się do Mnie i dużo bezpośrednio. Takiej możliwości, że są bezpośrednio prowadzeni słowami Jezusa Chrystusa nie mają inni ludzie dlatego Maryja jest dla nich szczególną ucieczką i osłoną.
Jednak czy raz przypominałem Ci o Mojej Mamie? Ona jednakże, jak wiesz, zawsze prowadzi do Mnie, a ja oddaję wszystko Ojcu.
Ponadto w Twoim przypadku są jeszcze inne przyczyny większej łączności bezpośrednio ze Mną.
Ja Chrystus jestem mocen we wszystkim Cię osłonić. Jednakże zawsze słucham próśb Matki. O cokolwiek poprosi dla Ciebie i Twojej  matki dam. Nigdy nie odmawiam Swojej Mamie.
Tak jak Ci dzisiaj utkwiło w głowie mocno przemienienie wody w wino.
To jest możliwe w życiu każdego gdy Moja Mama poprosi. Pamiętaj jednak, że ten cud nie odmienił ich życia w sensie materialnym. Dotyczył zdarzenia.
Powiedziałem też ci, że daję zdarzenia.
A wcześniej (półtora roku temu) mówiłem, że kto jest w Mojej Łasce nie będzie codziennie cudownie nakryty stół.
Jakaż by była wtedy zasługa.
Mogłoby to zresztą prowadzić do zatwardzenia serca.
To mi się Panie należy, a z tego jeszcze gorsze myśli i utwardzenia serca, których już tu nie będziemy opisywać.
Szatan wreszcie mógłby zawładnąć takim człowiekiem.
Owszem będę czynił cuda dla moich dzieci, ale wtedy gdy będzie to niezbędne dla ich duszy i ciała, gdy nie będą miały innych środków na podstawowe potrzeby duszy i ciała.

Na tym zakończ ten przekaz.
Pokój z Tobą Mój Synu
W Imię Ojca i
Syna i Ducha Świętego. Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.