UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 12 kwietnia 2017

Orędzie Pana Jezusa 29 III 2017 cz. 1 Jednak człowiek odrzuca mnie coraz bardziej, a świat zmierza ku zagładzie. Moim oparciem jest wierna drużyna. Niektórzy przechodzą jeszcze próbę czy mogą być w mojej wiernej drużynie, ale już zostali powołani, jednak nie wszyscy wybrani



Środa  (29 III)
00:43

Pisz dziecko.

Twoja wiara Cię ocaliła, powiedziałem ci.
Zaiste wiara ocala, lecz pierwsza jest miłość.
Nie przeczę synu, że to trudne zadanie nauczyć się miłości w półtora miesiąca, a teraz został Ci nieco ponad miesiąc.
Z powodu jakich działań mogą płynąć dodatkowe Łaski to wiesz.

Wiem synu, żebyś odetchnął gdybyś jednorazowo otrzymał choć kwotę miesięcznej, niewysokiej pensji. Jednakże ufaj. Rozumiem dziecko ludzi. Sam na ziemi byłem człowiekiem. I jestem nim nadal.
Popatrz jak wywyższyliśmy człowieka. My Trójca Święta. Z upodlonego uczyniliśmy Boga – Człowieka i włączyliśmy go do Naszej Miłości i  Naszej Istności.
Jak upadł, tak go wywyższyliśmy, ale i stokroć więcej.
Nasz Plan chciał popsuć szatan. Efektem jego działania (choć i wolnego wyboru ludzi) było przyjęcie ciała ludzkiego przez Boga i odkupienie człowieka.
Boga nie można pokonać. Jak wiele mnie to jednak kosztowało i nadal kosztuje.
Przez tak wielkie cierpienie okazałem swoją miłość i to, że warto i trzeba mieć do mnie jak największe zaufanie.
Jednak człowiek odrzuca mnie coraz bardziej, a świat zmierza ku zagładzie. Moim oparciem jest wierna drużyna. Niektórzy przechodzą jeszcze próbę czy mogą być w mojej wiernej drużynie, ale już zostali powołani, jednak nie wszyscy wybrani.
Nie martw się dziecko tym co będzie.
Gdy przyjdą rzeczy wielkie mniej się zachwiejesz niż teraz. Gdy przyjdą rzeczy wielkie i trudne.
- Wypowiedz dziecko swoje pragnienie?
- Panie Jezu chciałbym zobaczyć Henocha jak głosi i nawraca i czyni wszystko co jest powiedziane.
< Należy tu wyjaśnić to pragnienie. Otrzymujący przekaz miał  sporo lat temu sen w którym śniła mu się tajemnicza postać, która pochwyciła go w powietrzu spadającego. W tym miejscu nie będziemy wchodzić w szczegóły opisu postaci i tego snu, tyle, że wielokrotnie zastanawiał się nad tym kto to mógł być, bowiem ze snu było jasne, że jest to ktoś kto żyje, przebywa jakby w niebie, ale nie jest duszą zmarłego choćby i świętą, równocześnie urodził się w czasach bardzo starożytnych.
W styczniowym przekazie (nie opublikowanym) Pan Jezus wyjawił, że to był Henoch>.
- Może go zobaczysz.
Jak jednak wiesz Twoi wrogowie będą chcieli Cię zabić. Jerozolima to nie jest dla Ciebie bezpieczne miejsce.

Ale zobaczysz go wcześniej czy później:)
- Ja wiem Panie, że zobaczę go w Raju jeśli tam będę.
- A co dziecko chciałbyś dla  Mnie zrobić?
- Rozsypać się prochem przed Twoimi stopami.
- Wystarczy serce moje dziecko:)
To gdybyś zrobił w sposób doskonały, na ile mógłby to uczynić człowiek, uszczęśliwiłbyś Mnie Boga – Człowieka.
- Chwała Tobie Chryste.
-         I staraj się mi ją zawsze wyrządzić.

Około drugiej.

Skoro dziecko wezwałem Cię do pisania z powodu Twojej bezsenności pisz zatem.
Prawda, że jeśli byś się położył spać wcześniej to by jej (najprawdopodobniej) nie było. Lecz ja chciałem byś się modlił i pisał.

Interesują Cię dalej tematy seksualne. Ucinasz nieczyste myśli, ale interesują Cię, także z naukowego punktu widzenia. Także z poziomu sensu ich w życiu człowieka.
Podstawową prawdę znasz.
Ludzie mieli przekazywać życie bez pożądania. Pożądanie przeszło na ludzi na skutek grzechu pierworodnego. I teraz przekazują sobie życie  z pożądaniem.
Jednakże chcesz rozumieć sprawę „całościowo”  jednym przebłysku.. To jest niemożliwe poza nadnaturalnym stanem i rozumieniem jakie mogę dać nielicznym. I tak potem tego nie da się w pełni przekazać ludzkim językiem (Emmerich).
Cóż synu być może będziesz w tej sprawie praktykiem. Nie określiłem jeszcze drogi Twego życia jako bezżennej lub w małżeństwie.
To, że nie widzisz sensu dla drogi małżeńskiej w Czasach Ostatnich nie znaczy z kolei że i ja tak uważam. Na razie czekaj i wypełniaj wszystko o czym Ci ( na bieżąco) mówię.

                 Zakończ moje dziecko
                 A jak nie zaśniesz w krótkim
                 czasie wrócisz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.