UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 12 kwietnia 2017

Orędzie Pana Jezusa 31 III 2017 Bóg winien być na wasze usługi i do dyspozycji, natomiast człowiek jak mu się zechce, czyż nie?



31 III



   Pisz dziecko



- Dlaczego jesteś stropiony z powodu wczorajszej III części przekazu?

- Ty wiesz Panie.

- Wszystko ma za Ciebie robić Twój Jezus?

- Dlatego Panie, że chcesz abym pytał i o latach 80- tych mówisz, ze tego mi nie powiesz, a jak pytam dlaczego, to mówisz, że tego mi też nie powiesz.

I mówisz: „uśmiechnij się moje dziecko”.

Dopiero końcówka o Twoim bólu była typowa, choć też skrótowa.

- No i ?..

- Panie ty w ten sposób nie mówisz, obawiam się.

- Skąd Ty wiesz dziecko jak ja mówię?

- Bo jest to Panie w innych przekazach a i w moich jest na tyle dużo aby wiedzieć jak mówisz.

- Czy mówię (teraz) coś złego?

- Nie Panie, ale jest to jakby sposób mówienia nie Twój bo, wybacz Panie, nonszalancki.



Pisz dziecko.



- Odczułeś kilka dni temu gdy kazałem ci przerwać pisanie, że zniecierpliwiłem się jak człowiek i kazałem Ci przerwać. Tak, moje odczucie było jak odczucie zranionego człowieka.

- A teraz?

- Może chcę ci na coś zwrócić uwagę?

- Jak Panie uważasz, ale nie rozumiem.

- Moje dziecko, Twój Chrystus nie czyni Ci nic złego gdy trochę z ciebie żartuje. Wszak i  czytałeś choćby u Valtorty jak żartowałem z Marty, że krokodyle (była to odmiana wielkości dużej jaszczurki) może są po to by wykazać jej odwagę, gdy bała się ich panicznie.

- Jeśli Panie Jezu nie lubisz rutyn, to wiesz, że Twój sługa też nie lubi. Ale przecież regularność w stosunku do Boga to też rutyna. Modlitwa itd. I u mnie.

- Dziecko; regularność i ułożony plan dnia to nie jest rutyna. Rutyną może być dopiero sposób wykonania zawierający się przede wszystkim w podejściu.



- To dziecko o czym chciałbyś teraz pisać?

- Zniecierpliwiłeś się moje dziecko. Bardziej niż gdyby żartował z Tobą i trochę z Ciebie tylko człowiek. Mówiłem przecież żebyś z siebie żartował.

- Zasadniczo tak to wygląda. Bóg winien być na wasze usługi i do dyspozycji, natomiast człowiek jak mu się zechce, czyż nie?

- Tak jest chyba Panie, niestety, ale nie powinno.

- Nie powinno.

  Ja jestem Panem a wy stworzeniami, choć moimi umiłowanymi dziećmi.

-         Na tym zakończ dziś moje dziecko.

-         Dziękuję Panie Jezu.

-         Nie bądź smutny.

         Skoro masz nadal zaległości w przepisywaniu i umieszczaniu nie chcę powiększać Twego cierpienia:)

-         Ach Panie.

 - Miłego dnia dziecko Ci życzę.

 Ja też, który byłem człowiekiem pragnąłem by dzień był  miły i ludzie dla Mnie i dla siebie dobrzy i mili. Najważniejsza była wola Ojca. I to „miłe” w Jego prawach, przykazaniach i woli nie spłycając sensu istnienia człowieka, ale jednak.

  Z tym Cię zostawiam moje dziecko

                    Amen.

- Bóg zapłać.

To znaczy Panie Jezu nie jest to zdanie adekwatne.

Bogu niech będą dzięki







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.