UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Pouczenia Pana Jezusa 6 IV 2017. cz. 2 Pamiętaj jednak, że droga do Nieba jest ciernista i usłana wybojami. Pamiętaj też w jakich czasach żyjesz i zwłaszcza będziesz żyć





(6 IV 2017)

Czwartek

11.50



Pisz synu, pisz dziecko.



- Jest Ci dobrze?:) Coraz lepiej:)?

Cieszę się dziecko razem z Tobą. Pamiętaj jednak, że droga do Nieba jest ciernista i usłana wybojami. Pamiętaj też w jakich czasach żyjesz i zwłaszcza będziesz żyć.

- Panie Jezu,  w tych czasach mam martwić się o rodzinę, o małe dzieci?

- Nie ty jeden. A tak tego chcę.

Zresztą nie powiedziałem, że Twoje dzieci nie narodzą się dopiero po trzech dniach ciemności i na Odrodzonej ziemi.

Żonę (przyszłą) poznasz szybciej. Jednak Ci nie zdradzę (jeszcze) czy weźmiecie ślub przed trzema dniami ciemności, czy po.

Będziecie jednak razem jako bliscy już sobie w czystości i miłości braterskiej jeszcze gdy idzie o zmysły.

Razem gdy nadejdzie kara i oczyszczenie Ziemi.



                        Teraz odmów Anioł Pański



Pisz dziecko



- Dziękuję, że wierzysz.

Nie mógłbym dać komuś, kto nie wierzy.

Twój ród będzie do końca świata.



Zastanawiasz się i rozważasz moje dziecko:)

Gdybyś martwił się tylko o siebie byłoby Ci wygodniej:)

- Wiesz Panie Jezu, że nie przepadam za niemowlętami. Nie zachwycają mnie ich łyse główki, ich machanie rączkami, ograniczona gestykulacja itd.

Lubię dzieci i wiesz, że lubiłem, ale od 3- go roku życia, gdy mają swój własny, ciekawy świat. Właściwie lubię tylko od trzeciego do piątego roku życia. A potem gdy zaczynają chodzić do szkoły stają się mniej ciekawe.

- Dobrze, że tak nie uważałeś gdy miałeś 7 lat i więcej. Byłoby Ci trochę ciężko:)

Ale w rzeczy samej. Dzieciństwo u was kończy się z chwilą pójścia do szkoły. Jednak to także kwestia systemu.

Inaczej będą się uczyć dzieci po trzech dniach ciemności.



                     To przerwij moje dziecko

                          (przerwa niewymuszona)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.