UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 23 kwietnia 2017

Pouczenia Pana Jezusa 6 IV 2017 cz. 1 Jak zbrzydzić w sobie grzech aby mieć żal doskonały



6 IV 2017



Po 24 – tej



Pisz dziecko -

jest nowy dzień.



- Panie Jezu dlaczego odrywasz mnie od różańca i chcesz abym pisał skoro dopiero pisałem?



- A nie chcesz dziecko?

- Chcę Panie.

- Skoro ja Cię wzywam to nie bój się, że ucierpi różaniec. Rozmowa ze mną to też modlitwa, a Ty dziecko wieczorem odespałeś się trochę i w ciszy i samotności możemy trochę ze sobą pobyć.

- Panie Jezu. Twoja dobroć jest przerażająca dla nas grzesznych.

- Dla tych co chcą grzeszyć, albo dosyć nie zbrzydzili sobie grzechu. Ty sobie dziecko jeszcze nie zbrzydziłeś grzechu dosyć, zwłaszcza tego z okresu dojrzewania.

- A dlaczego Panie nie skąpisz mi swych słów?

- Już ci mówiłem. Nadto nie mierzcie Boga  swoją miara, także Chrystusa.

- Panie Jezu dziękuję Ci za ten dar materialny tym razem od drugiej osoby.

- Liczą się intencje, ile zrobisz, tyle zrobisz. Ważne jest, że nie marnujesz tego czasu i nie poświęcasz go na niepotrzebne rzeczy.



- Dlaczego masz tak mało sił (odpowiadając na Twoją myśl) aż się temu dziwisz.

Winieneś codziennie karmić się mym Ciałem. Z kolei jak jest chłodniej, w kościele przeziębiasz się, bo jest nieogrzewany.

Jak sam czujesz musisz mieć radość z pracy wykonywanej dla mnie.

Tak ( znów odnośnie Twojej myśli) musisz mnie i wielbić w stworzeniu i pięknie, choć skażonym, tego świata, jak to robiłeś. Tam gdzie pomyślałeś -  pojedź.



Potrzebne Ci synu, wam, domowe zwierzę, aby było więcej normalności i ciepła.



Tak synu, bez częstej  Komunii nie będziesz mnie dosyć odczuwał  w swoim  sercu. To największy cud (przypominam) i większa Łaska przecież niż te przekazy nawet. Łaska, którą daję każdemu katolikowi, który zechce.

- Panie Jezu, jak zbrzydzić w sobie grzech aby mieć  żal  doskonały, zwłaszcza w czasie spowiedzi z całego życia?

- Miłością. Jeśli się nie kocha dość Chrystusa trudno żałować, że się go raniło.



- Dobrze synu. Umieść na kanale filmowym przypomnienie, ze ma być manifestacja w Warszawie. Zrób to jutro. Jeśli Ci zostanie czas ( a raczej nie zostanie) będziesz przepisywał przekazy.

Uwielbij mnie.

(pauza)



- Nie martw się, że nie potrafisz, czy nie będziesz potrafił pokazać  jaki jestem (światu) i co robię dla człowieka, w tym dla Ciebie. Ludzie więcej widzą niż myślisz, często tak jest. I widzą to w moich przekazach.



Przekaz dotyczący Smoleńska będzie 9 - tego tylko bądź dyspozycyjny.



Z tą furtką , mój synu, zrób porządek. Wezwij kogoś kto zeszlifuje bolec aby można ją było zamykać. Wiem, że i tak „sąsiedzi” często jej nie zamkną, ale póki co trzeba zrobić tyle. Aby nie trzaskała w nocy, a także z innych oczywistych względów.



                                       Teraz się pomódl

2 komentarze:

  1. Za kilka dni idę do spowiedzi z całego życia. Obawiam się, że nie wzbudzę w sobie żadnego żalu, choć chcę się wyspowiadać... Mała ta moja miłość. Mam nadzieję, że mimo to spowiedź się uda.

    Pocieszył mnie też wątek o zwierzęciu domowym. Od czasu odejścia mojego króla bardzo chcę mieć w domu jakieś zwierzę, ale nie byłam pewna czy teraz mogę. Tęsknię za jakimś stworzonkiem. Zostałam wychowana tak, że miejsce zwierząt jest na zewnątrz, a ja chcę mieć zwierzaka w domu. Nie raz myślałam, że to jest złe itp., a tu wychodzi na to, że jednak nie.

    Tęsknię za swoim pupilem.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.