UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 8 maja 2017

1 V 2017 cz. 1 Jeśli otworzyłeś mi drzwi nie możesz teraz szukać odpadków miast ucztować ze mną/ Niedługo już Moich Ran, jednakże czas, którego nie znają nawet Aniołowie, który jest ustalony, będą



Poniedziałek 1 maja

Pisz synu

- Czyny pierwsze podejmij.
Musisz unikać wszystkiego co daje sposobność do grzechu.
Musisz prosić o miłość. Proś spokojnie i ufnie jak dziecko.
Słyszałeś dziecko: Skoro zachowasz moją naukę zachowam Cię od próby.
„Trzymaj co masz”.
Dostałeś ode mnie, masz nadal, trzymaj to.
Nie wątp.
Jeśli otworzyłeś mi drzwi nie możesz teraz szukać odpadków miast ucztować ze mną.
Synu, pamiętaj, że rzeczywistość tych, którzy oddają się Bogu nie jest tęczowa i kolorowa. Takie będzie dopiero Niebo.
Nie możesz jednak narzekać.
Inaczej postąpisz jak człowiek, który miał imieniny i nie dostał żadnego daru. Przyszedł wreszcie do niego gość i dał mu podarunek. Ten jednak odrzucił go i powiedział sobie: Dostanę lepszy, choć wiedział, że za dnia nic takiego nie dostanie.  A przyjdzie noc  kiedy nie będzie można już nic zdziałać.
Słuchaj codziennie całą Apokalipsę przez najbliższe dni. To Twoja pierwotna miłość z młodości. Czytałeś wiele razy dlatego teraz słuchanie lub czytanie przez Ciebie jest czymś więcej niż gdybyś nie czytał wtedy tak często.
Na ten czas przygotowałem Cię.
Zawsze miałeś przekonanie o marności tego świata.
Pamiętasz ? Jak skończyła się, tak zwana, impreza studencka w akademiku, a ty po niej, nawet zadowolony i wybawiony siadałeś w ustronnym miejscu i stwierdzałeś: To wszystko pustka, tylko Bóg i jego sprawy są coś warte, tylko to co przyjdzie po przejściu do tamtego świata. Pamiętasz.

Pamiętasz też, jak nieraz uważałeś, że nie jest takie oczywiste, że umrzesz, bo może być Sąd Ostateczny, a ci których zastanie żyjących na Ziemi zostaną przemienieni. Jedni dostaną ciało uwielbione, inni potępione, dopiero wtedy pójdą jedni w objęcia Boga z ciałem i duszą, inni z ciałem i duszą w wieczny ogień.
To synu taka wiara jak powinna być. To nie było prawdziwe życie w Bogu, ale właściwie podejście do wiary.
Wiara jest zasługą.
Wszystko opiera się na wierze, bo przecież po ludzku „nic się nie dzieje”. A będzie jak za dni Noego, więc do końca będą się bawić i ucztować.

Synu jeśli jakiegoś dnia zrezygnujesz z jakiegokolwiek, choć drobnego, dobrowolnego umartwienia nie jest to dobre. Tracisz tu zasługę i możliwości, które miałbyś gdybyś tego nie przeoczył. Tak jak nie zapominasz o piciu i jedzeniu tak i o tym nie zapominaj.
                     Wrócisz później dziecko.

17. 58

Pisz synu

- Kochaj Mnie.
Nie patrz na nic.
Tylko mnie kochaj.
- Ty Panie Jezu wiesz, że ja najbardziej w młodości 20 - 26 lat kochałem Cię przede wszystkim jak Chrystusa Króla i Baranka z Apokalipsy.
- I takiego mnie kochaj nadal. To Twoja zasługa, przywilej i Twój Charyzmat. Jednak musisz uczestniczyć też w moich cierpieniach i przede wszystkim Mojej Męce. Musisz mnie kochać we wszystkim od mego urodzenia po grób i Zmartwychwstanie.
Ja nadal cierpię.
Niedługo już Moich Ran, jednakże czas, którego nie znają nawet Aniołowie, który jest ustalony, będą.
Ostatni człowiek przeznaczony do Bożej chwały związany jest szczególnie z ranami Mego Uwielbionego Ciała. Gdyż wtedy Bóg zamknie Księgę Żywych. I nie będzie już (zrodzonego) człowieka na ziemi, który pogłębi mi rany lub da ukojenie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.