UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 15 maja 2017

14 V 2017 Nie czekaj jednak aż będą Znaki aby być doskonały w moich oczach, czy Wielki Ucisk, tylko módl się i ćwicz się we wszystkim co potrzebne dla ducha



14 maja (2017)

Około 6- tej rano



Pisz dziecko



- Pamiętaj cały czas o mojej miłości i uniżeniu.

Popatrz, oto ledwo zacząłeś modlitwę przychodzę do Ciebie.

Nie czekaj jednak aż będą Znaki, aby być doskonały w moich oczach, czy Wielki Ucisk, tylko módl się i ćwicz się we wszystkim co potrzebne dla ducha.

Jeśli budzisz się tak wcześnie to korzystaj z ciszy, pomódl się i rozważaj.

Jeśli już przyniosłeś sobie do pokoju tę skromna przegryzkę: pół bułki z masłem i herbatę, to zjedz i wypij jeśli poczujesz duży głód. A tak zwykle u Ciebie po tak wczesnym obudzeniu nie jest. Zagasiłeś też pragnienie w kuchni wodą z syropem.

Dlatego też czujesz tę sól i dziwisz się skąd się bierze, bo to znak dla ciebie.

Kochaj mnie i bądź doskonały.

         Wróć do modlitwy



Około 6.30



Pisz dziecko



- Trudno Ci się skupić na modlitwie. Trochę przeszkadza odczuwana „sól”, trochę chcesz czegoś innego…

Jednak dzisiaj jest mój dzień.



Jeśli nie potrafisz się przemóc to kładź się spać. Bowiem jeśli zmitrężysz ten czas lepiej abyś to uczynił.



16.40



- Dlaczego Ci tak źle moje dziecko.

Nie ulegaj szatanowi, bo to jego głównie działanie.

Dziękuj mi, chwal mnie.

(Co obiecałeś dziś dotrzymaj).

      Wrócisz dziecko wieczorem



17. 04



- Nie martw się, dziecko, to nastąpi.

Z Twego serca wypłynie miłość do Mnie, jak czysty zdrój, a przeciw Mnie będą tylko pokusy nie mające nic wspólnego z Twoim sercem. (Codziennie jesteś bliżej tego czasu).

Staraj się.

Kochaj.

Walcz.

Kochaj nade wszystko. Ze wszystkich trzech jest najważniejsze.

- Chwała Tobie Chryste.



20.38



Pisz dziecko



- Co byś chciał wiedzieć dziecko:)

- ….

- Nie zawsze, dziecko, jest dobrze dotknąć palącego problemu. Czasami potrzeba innego pokrzepienia.

- Kim ja jestem teraz.

- Jesteś moim sługą. Dajesz ludziom moje słowa. Wypełniasz swoją misję. Walczysz ze sobą, z ciałem, z szatanem, trochę ze światem bo i nie jest Ci bardzo bliski, starasz się doskonalić jak i doskonalisz się.

Dwa kroki do przodu, jeden do tyłu.

Zdążymy dziecko:)

Chciałbym jednakże abyś się zapytał o coś co nie dotyczy Ciebie. Oderwij się od swoich problemów i spraw.

- Znów, Panie, przebiegam myślami i nie widzę teraz nic szczególnego.

- A tyle rzeczy Cię nurtuje:)

- Tak, Panie, ale tak jest często gdy chcesz abym pytał.

Dobrze Panie. Jak mam(y) rozumieć słowa z kroniki bodaj frankońskiej z XI wieku dotyczące miecza Szczerbiec. Iż „Miecz ten dał Chrobremu Anioł z Nieba, który przybył w towarzystwie Ottona, aby (Chrobry) na powrót zjednoczył 12 plemion Lechitów, biblijnego Izraela”. <cytat z pamięci>.

- Chciałbym abyś się o to modlił dziecko. Pamiętasz jak modlił się Daniel i prosił innych o modlitwę swoich towarzyszy aby zrozumieć sen króla.

Módl się o to mój proroku, a poznasz. Gdy już się będziesz modlił więcej o to, zwrócisz się do mnie. W tym tygodniu jeszcze, dziecko.

- Chwała Tobie Panie.

- Dobrze dziecko, teraz ja Cię o coś zapytam.

Jak myślisz, kiedy będą Trzy Dni Ciemności?*

- Nie wiem Panie Jezu. Może u schyłku roku 2019.

- Dlaczego tak sądzisz?

- Bo, Panie, powiedziałeś, że Ci ludzie, „sąsiedzi”, nikt z nich nie doczeka roku 2020. Pomyślałem potem, że może to być na skutek Trzech Dni Ciemności.

- Tak, nikt kto nie zapali poświęconej świecy, nie ocaleje. A zrobią to tylko Ci co będą mieli Bożego ducha. Ci na pewno tego nie zrobią. Nie zajmuj się nimi, zostaw umarłych ich umarłym.

Myślisz synu, że to by tak szybko być nie mogło. Nie chcesz żyć jak najszybciej w odnowionej Ziemi?

- Chcę Panie. Wiesz Panie jednakże, że to nie wszystko rozumiem.

- Jednakże do czasu Trzech Dni Ciemności rzecz nie jest nie do zrozumienia. Co po nich i jak długo będzie to trwać nie musisz się martwić.

Najpierw oczyszczenie Polski, a Ty i Twoja mama nie doznacie szkody fizycznej ni materialnej.

Potem wojna” wszystkich ze wszystkimi”, potem potężne kataklizmy, a potem Trzy Dni Ciemności.

Jak Ci obiecałem spędzisz ten czas (Trzy Dni Ciemności) ze swoją towarzyszką życia.

    

         Dobrze dziecko, wróć jeszcze dziś:)

         Nie znaczy to, że będziemy kontynuować ten wątek.

         - Chwała Tobie Chryste,

         Przyjdź Panie Jezu

          Baranku Apokaliptyczny

         Chrystusie Królu.



21.54



Pisz dziecko



- Nie lękaj się.

Ufaj Mi.

Tego od Ciebie chcę.

Dziękuję Ci za Twe starania.



- Co do przykrości jaką odczuwasz słysząc charkoty tych dzieci, obmierzłe zachowanie dorosłych, inne, oddają się coraz bardziej pod władzę diabła razem ze swymi dziećmi. Takich jak oni szatan będzie żywcem porywał w czasie Trzech Dni Ciemności.

Żegnaj ich znakiem krzyża i wodą święconą.



Wiem też dziecko, że na Twoją niepewność wpływają finanse. Nie może być spokojny człowiek, który nie wie ile mu wpłynie pieniędzy i czy wpłynie. Ufasz mi dziecko, a ja Ci mówię, że za kilka dni masz jechać tu, za kilka znów gdzie indziej. Do tego wasze wydatki związane z zepsutymi urządzeniami. Twój niezbędny, już wspominany. Zatem obiecałem Ci większa kwotę w maju i jeszcze w czerwcu.

Pieniądze zaś na wyjazd nad morze to rzecz osobna.

Tak, kwota, która teraz jest potrzebna, dodatkowa, Tobie, mamie, teraz w maju i na początku czerwca to kwota bliska pensji.

Zatem otrzymasz ją.

Każdy kto się oddaje Bogu może liczyć na Jego opiekę stosownie do jego godziwych potrzeb.

- Dziękuję Panie Jezu. Wiem, że muszę się o to modlić.

- Tak, jak i o środki pieniężne na wakacyjny wyjazd nad morze.

- Dobrze, Panie Jezu.

- Jakby z małym entuzjazmem dziecko:)

Wiem, że chcesz modlić się o rzeczy wielkie. Już o tym mówiliśmy. Przecież w modlitwie, którą nauczyłem: Chleba naszego powszedniego daj nam dzisiaj.

- Nie dziecko (odnosząc się do Twojej myśli) nie chcę abyś odzyskiwał pałacyk, który Twoi przodkowie mieli przed wojną, nawet gdyby to było możliwe. Nie będziemy dzieciom i młodzieży zabierać szkoły muzycznej, która tam się teraz mieści. Ponadto to pochłania czas i pieniądze. Ty go dziecko nie masz na swoją wyłączną dyspozycję, bo jesteś moim narzędziem. Mój prorok nie będzie zajmował się odzyskiwaniem majątków, czy choćby nieruchomości:).

Jak powiedziałem, chcę abyś miał własny, nowy dom z ogrodem, chcę tego dla Ciebie i jeszcze dla Twojej mamy, ale ma to nastąpić przez hojny dar, bo ja tego zechcę.

Tak działa moja ekonomia. Niech każdy gromadzi skarb w Niebie. Dlatego Tobie przecież i innym nie daję środków poprzez los szczęścia, czy spadek, czy odzyskiwanie nieruchomości i podobne w tym duchu, mój synu, tylko poprzez ofiarę innych.

Jednakże niedługo będziesz utrzymywał się z pracy swego umysłu jak <bądź „jako” ma być> budżetowy pracownik.



Pisz dziecko



- Jezu kocham Cię.

- :)

Pogłaskałem Cię teraz po głowie, mój synu.

Ty tego nie odczułeś, ale Twoja dusza odczuła. O teraz czujesz coraz bardziej  słodki dotyk Mej ręki w sercu i jakby w trzewiach.

    To było „na dobranoc” moje dziecko.

Chciałbym jeszcze abyś czytał przekazy, jak to miałeś robić od początku i dzisiaj zacząłeś. Także, jak zechcesz, jeszcze trochę mego życia (u Valtorty).

Na wyjazd, na badania,  z koniecznym noclegiem weź ze sobą też „Dzienniczek”.

     W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego

                          Amen.

________________________________
<Jako przypomnienie załączam link:
 http://www.duchprawdy.com/o_pio_trzy_dni_ciemnosi.htm >

2 komentarze:

  1. Cyprianie, orędzia, które nasz Pan Ci daje są radością i nadzieją dla mego serca. Podziękuj Panu Jezusowi. Jerzy M.

    OdpowiedzUsuń
  2. +JMJ

    Bóg zapłać.
    Pan Bóg wie wszystko, a dla każdego kto chce czytać te Orędzia to świadectwo na pewno będzie krzepiące jak i dla mnie jest.
    Tak i czynię; dziękuję Panu Jezusowi.
    Niech Matka Boska Ostrobramska, Patronka na Czasy Ostatnie otoczy Macierzyńską troską.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.