UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 17 maja 2017

16 V 2017 cz. 1 Ponieważ byłem na Ziemi mężczyzną dałem wam jeszcze Matkę, Maryję abyście dzięki temu mogli odczuć Jej macierzyńską słodycz, którą i ja odczuwałem i w trudnych chwilach zawsze doznawałem jej pokrzepienia.



16 V (2017)
Wtorek
Około 10.00

Pisz dziecko

- Widzisz dziecko. Chcesz dać większą ofiarę, a ja widząc Twoją gotowość przyjmuję większą, aby ci oszczędzić cierpienia.
Podobnie jak Abraham miał ofiarować swego syna Izaaka i ofiarował barana. Tylko w o wiele mniejszej skali.
Tak dziecko. Cieszę się Tobą.
Chciałbym tylko aby ten ogień namiętności, który rozpalił się w Twoich żyłach wczoraj płonął płomieniem  spokojnym, jasnym, jeszcze bardziej gorącym, ale poddanym Bogu, tylko gdy idzie o Twą małżonkę, którą Ci dam.
Tak dziecko, nie dawałbym Ci małżonki, niewiasty, która zasługuje na dobro z Moich Dłoni, dobro gdy idzie o pożycie małżeńskie, gdybyś na tej niwie nie sprawdził się.
- Dziękuję Panie Jezu.
Tak, wszystko co masz to masz ode mnie. Nic sam swoją wolą, czy ludzką siłą uczynić nie możesz jeśli ja Ci nie pomogę. W każdej też chwili Duch Święty utrzymuję Cię w trwaniu.
Gdyby tak przestało być przez najkrótszą chwilę, a nawet, aby wam to bardziej uzmysłowić, przez tysięczną część sekundy, czy milionową, a nawet jeszcze dalej w waszych pomiarach, Ty i każdy rozpadłby się w nicość.
To zawsze wiedziałeś, moje dziecko, a przynajmniej od czasów pierwszej młodości.
I to był dar Ducha.
Wiedziałeś, że Bóg Cię (i każdego) utrzymuje w trwaniu i gdyby „na chwilę o Tobie zapomniał” rozpadłbyś się w nicość.
                             Dobrze moje dziecko
                             Módl się jeszcze, a potem pójdziesz.

- Dam Ci dziecko wyjaśnienie.
Winieneś jednak wyjść z tej kaplicy szpitalnej, choć nikogo tam nie ma.
Nic się nie stało dziecko. Nie zrobiłeś tego z lekceważenia, jednak pamiętaj na drugi raz.
Dobrze, jako wynagrodzenie odmówisz Litanię do Mego Serca w tej intencji.
                        Wrócisz w autobusie

Pisz dziecko

- Twoja zguba jest w sklepie. Idź po nią.

Pisz dziecko

:)
- Bardzo dziękuję Panie Jezu.
- Powiedziałem, że nie poniesiesz szkody materialnej. Dotyczy to i rzeczy drobniejszych.
Nie dziecko, to nic złego, że potrzebujesz to urządzenie elektroniczne przez was zwane tabletem. Jest nie drogie i o dobrej jakości wyświetlacza. Chciałbym abyś je kupił.
Zatem to, ze wyjąłeś telefon by sfotografować informacje o urządzeniu i je samo nie było niczym złym, ani niewłaściwym a dzięki temu zapomniałeś telefon.
Pilnujesz swoich rzeczy, zwłaszcza takich jak portfel, telefon, jednakże unikaj roztargnienia i zawsze bądź staranny.
- jesteś, Panie Jezu, jak najlepsza matka.
- Jestem i matką i ojcem. Ziemskie  matki i ojcowie są moim niedoskonałym odbiciem (znacie to określenie a i Ty synu znasz choćby z literatury o filmie).
Ponieważ byłem na Ziemi  mężczyzną dałem wam jeszcze  Matkę, Maryję abyście dzięki temu mogli odczuć Jej macierzyńską słodycz, którą i ja odczuwałem i w trudnych chwilach zawsze doznawałem jej pokrzepienia.
              Dobrze synu, idź teraz adorować Przenajświętszy
              Sakrament skoro Twój pobyt przedłużył się
              I musisz czekać na kolejny autobus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.