UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 17 maja 2017

16 V 2017 cz. 2 Bez uniżania się nie będzie miłości do Boga/ Modlitwa, uniżanie się, walka z własną naturą ( w znaczeniu duchowym) z ciałem, z szatanem i wynikająca z tego miłość do Boga i ludzi oto recepta dla was wszystkich.



Pisz dziecko



- Wielbię Cię Panie Jezu.

:)

- Nadal odczuwasz swoje braki dziecko.

I nie wiesz jeszcze (do końca) jak pogodzić to co Ty nazywałeś urodą życia z przestrzeganiem wszystkich Bożych praw i kierowaniem wszystkiego ku Bogu.



Pisz dziecko



- Nie chcę aby Ci było niedobrze. A jest Ci tak teraz gdy piszesz w autobusie. Przesiądź się moje dziecko.

(Pauza) Nie jest to najlepszy wybór, ale trudno.



Pisz dziecko



- Cóż pisać Panie.

- Pewna niedyspozycja Twego organizmu temu przeszkadza.

Przesiadłeś się znowu:) Teraz jest lepiej:)

Pisz zatem.

- :) Panie Jezu ze śmiechu nie mogę się skupić.

Ja też się śmieję, jak widzisz.

- Panie Jezu.

- Słucham dziecko.

- Jest dobrze.

-  Twój Jezus cieszy się, że tak w tej chwili czujesz. Lecz pamiętaj, nie jesteś jeszcze tam gdzie winieneś być i przed Tobą jeszcze wiele trudów.

-Tak, Panie.

- Na słowo „trudy” markotnieje Ci dziecko trochę mina:). Kto chce mnie naśladować…

Dziecko, dopiero pół roku się trudzisz. To o wiele mniej niż ja. A ja byłem doskonały.

Dlatego mówiłem o jednej piątej Twoich trudów.



Pisz dziecko



- Tak, nieustannie się uniżaj. Bez uniżania się nie będzie miłości do Boga. Czyż może kochać Boga ten co się w ogóle wobec niego nie uniżył? Nie może. Będzie to tylko atrapa miłości, lub zamydlenie oczu innym ludziom dla własnych, wyrachowanych celów.

Modlitwa, uniżanie się, walka z własną naturą ( w znaczeniu duchowym) z ciałem, z szatanem i wynikająca z tego miłość do Boga i ludzi oto recepta dla was wszystkich.



Doskonalenie się modlitwą, umartwieniem, wyrzeczeniem. Nieustannie mi za wszystko dziękujcie, adorujcie Mnie jako Pana i Stworzyciela i adorujcie Mnie w swym sercu gdy przychodzę do was pod postacią Chleba.



Jak już mówiłem w tych przekazach (podasz adres) < na tą chwilę. niestety nie znaleziono orędzia w którym Pan Jezu mówi o tym by adorować za innych przyjmujących nienabożnie Komunię Świętą. Tutaj jest adres przekazu w którym Pan Jezus mówi jak w ogóle Go adorować po przyjęciu Komunii http://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2016/11/jak-mamy-zyc-jesli-przyjscie-panskie.html > adorujcie Mnie  także w tych, którzy przyjęli Mnie, ale tylko ustami i językiem, to bardzo zasługuje.



Przychodźcie przed Przenajświętszy Sakrament kiedy tylko możecie. Zwłaszcza wy z większych miast, gdzie macie wystawiony stale Przenajświętszy Sakrament w wielu kościołach. Korzystajcie z tego i pamiętajcie o tym by wstąpić choć na chwilę i adorować Mnie.

   Pisz synu < przerwa spowodowana wysiadaniem z autobusu>

- Jednakże teraz jest czas aby w kościołach była nieustanna Adoracja Wynagradzająca.

I to zarówno indywidualna, jak i zbiorowa ustalona.

Lecz nie chcecie. A nie chcecie bo nie ma w was miłości.

Miłość do Boga jest zrozumieniem  ran Jego i Jego boleści.

Lecz wam mówią (niektórzy), że piekło jest puste. Jeszcze inni wolą „nie tykać drażliwych tematów”, lub robią to tylko pobieżnie aby wilk był syty i owca cała.

Synu mój odczułeś obrzydzenie gdy pisałeś „nie tykać drażliwych tematów”. <Jakby odczute obrzydzenie do takiego podejścia przez  Pana Jezusa>.

Ja, Jezus Chrystus odczuwam je wobec takiego postępowania kapłanów. Chodzi o Boga nieskończonego, Jego chwałę, zbawienie lub potępienie dusz, a tu „Nie tykać drażliwych tematów”.

Kapłani nie proszą o Łaskę. Ty to robisz moje dziecko, robią to inni (świadomi) świeccy. Nie robią kapłani. Nieliczni tak, lecz tylko nieliczni.



                           Na tym zakończ ten przekaz moje dziecko



- Chwała Tobie Chryste

Dziękuję Panie Jezu.







20.28



Pisz dziecko



- Nie lękaj się.

Musisz się nauczyć rozróżniać to co płynie z serca od tego co jest pokusą. To była pokusa. Była wokół niej pewna otoczka, która bierze się z Twoich złości, ale nie było to z porywu serca.

Zatem nie dręcz niepotrzebnie (o to) swego serca.

- Chwała Tobie Chryste.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.