UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 18 maja 2017

17 V 2017 Pan Jezus mówi o Medjugorje dzisiaj



17 V (2017)

środa



8.15



Pisz dziecko



- Dostaniesz pieniądze w przyszłym tygodniu. Ponieważ masz teraz mało czasu pomodlisz się tylko i będziemy rozmawiać potem.

- Chwała Tobie Chryste

Dziękuję Panie Jezu.



12. 06



Pisz dziecko



- Odmówisz Anioł Pański ( i na okres Wielkanocy i wrócisz).



- Czym się tak martwisz dziecko:)

Jeśli mi ufasz to wiesz, że zadbam o Twoje potrzeby. Dziecko obiecałem Ci taką, nie inną przyszłość, obiecałem, że spędzisz Trzy Dni Ciemności ze swoją towarzyszką życia. Każdy rozumny domyśli się iż znaczy to, że doczekasz Nowej Ziemi i Nowego Nieba. To bardzo wielka Łaska.

Tę obietnicę otrzymało bardzo  niewielu.

To nawet nie procent z tych wszystkich, którzy godni są tego w oczach Bożych aby wejść do Nowego Świata.

A Ty grzeszniku, który teraz w chwili śmierci nadal miałbyś odpokutować te 3 lata w czyśćcu z ujętymi kilkoma chwilami (chwila jednak tam to jak kilka godzin na Ziemi) ciesz się z tego i składaj Bogu dziękczynienie.

Jest okres Wielkanocy. Zaśpiewaj Alleluja Zmartwychwstał Pan jak jest w pieśni, która teraz brzmi z Internetu.

- Jezu kocham Cię

- Jezu wielbię Cię

- Jezu dziękuję Ci.



- O to dziecko zapytasz się wieczorem. Jeśli będziesz w dobrej dyspozycji po modlitwie i w uniżeniu i dyspozycji serca to Twój Pan może odpowiedzieć Ci na pytanie czy zniszczenie Miasta w ogniu i siarce może oznaczać tylko bombę atomową, lub inną broń ludzką, czy też karę Bożą zesłaną w sposób cudowny.



15.40



Zapisz dziecko



- Powiedziałem zapisz. Bo to jedna nurtująca Cię kwestia. Wrócisz wieczorem.

Jeśli chodzi o ten syrop z mniszka choć już go trochę zrobiłeś, skoro masz możliwość zebrać jeszcze i masz go blisko to zrób jedną czy dwie porcje.

- Dziękuję Panie Jezu.









Około 21.00



Pisz dziecko



- Dlaczego się tak denerwujesz I czym?

Nie ma żadnego powodu do aż takiego Twego stanu. Mówiłem już o tym. Szatanowi zależy aby niepokój zasiać w Twoim sercu. Dzisiaj miałeś mocne pokusy a gdy je opanowałeś uderzył w inne Twoje słabsze miejsce. Musisz być świadom przeciwnika.

Tak, jesteś nędzą. Jednakże Faustyna szczerze uważała się za większą nędzę niż Ty pomyślisz tak o sobie. Czy była większą nędzą od Ciebie:)

Była czysta i wiernie wypełniała to co robić powinna. Była z natury wesoła, nie miała nadmiernie rozwiniętego ego. Była schludna, rozsądna i roztropna. Cóż w niej z nędzy. A jednak.

A jaką nędzą jest grzesznik, który się nawraca.

A jaką nędzą jest grzesznik, który jak pies wraca do swych wymiocin lub choćby chce wracać a powstrzymuje [się], ale owe wymiociny nadal są dla niego potrawą, którą pragnie spożyć, choć czuje i zna odór. To jest nędza.

Ale są jeszcze większe.

                Tak, pomódl się teraz moje dziecko;

                znów masz ochotę na dzień z małą

                ilością modlitwy. I zobaczymy co będzie?

                Nic dobrego moje dziecko.

                Módl się zatem.



Około 21.30



Pisz dziecko



- Wciągnąłeś się już w modlitwę a Pan Cię zabiera do pisania. Cóż ty na to dziecko:).

- Ach Panie Jezu, że Ty chcesz ze mną żartować. Grzechy ludzi Cię ranią, coraz bardziej. Wielu idzie do piekła i więcej jeszcze pójdzie w tym Ci wszyscy ze znamieniem Bestii, dusze wybrane się też nie sprawdzają w większości. A Ty Panie Jezu dla mnie żartujesz.

- Moje dziecko. Żartuję, bo chcę z Tobą żartować. Boga nie można do niczego zmusić. Jestem smutny, cierpię, ale jestem Bogiem i równocześnie jestem nieskończenie szczęśliwy i sam sobie wystarczam.

W żadnym wypadku nie znaczy to, że można lekceważyć moją sferę cierpienia Jezusa Chrystusa, Mojej Matki.

Gdyby nie Moja Matka Trzy Dni Ciemności nastąpiłyby wcześniej. Znacznie wcześniej. Oto co Jej zawdzięczacie i teraz.

Nie byłoby smartfonów, Internetu i tego wszystkiego co macie teraz.

Dlatego też w objawieniach Centurii <Zofia Nosko> jest tak jakby miały mieć miejsce jeszcze w latach osiemdziesiątych – u schyłku, lub na początku lat 90- tych. Gdyby nie moja Matka i jej objawienia te w latach 80- tych dane, w tym i Medjugorje, które trwa do dziś, Trzy Dni Ciemności miałyby miejsce wcześniej.

Szczególnie zaś nie pozwolę na lekceważenie Mojej Matki, w tym co dała ludzkości i jeszcze daje w Medjugorje.

Strzeżcie się . Nie wy maluczcy, chociaż każdy dostanie swoją odpłatę.

Strzeżcie się wilki w owczej skórze.



                    Módl się dziecko.



Pisz dziecko.



- Tak, wypij dziecko mleko i ten syrop z kromką chleba bo brakuje Ci składników, witamin, także dlatego, że źle przyswajasz i jeszcze z innego powodu, choć nie z braku pożywienia.

- To, Panie Jezu, ten powód, który mam na myśli?

- Tak dziecko.

   Lecz teraz wróćmy.



- Gdy moja Matka jest znieważana przez dostojników Kościoła płacze szczególnie a ja nie mogę znieść jej łez.

Dzieci, cóż czynicie. Czy nie wiecie, że będzie Sąd nad tym światem? Gdzie się ukryjecie?

Będziecie pić z pucharu zapalczywego gniewu Boga.



Pisz synu



- Medjugorje  to wielki dar Mojej Matki.

Lecz miara musi się dopełnić.

Co jest zapowiedziane ustami Proroków z Medjugorje spełni się.

Zatem uważajcie.

Kapłan, pasterz, arcypasterz, który w tej sprawie zapiera się, nie prosi o Łaskę, nie wzywa opieki Ducha Świętego, a wydaje sądy będzie za to surowo odpowiadał przed Mym Majestatem. Jego zbawienie wisi na włosku.

Strzeżcie się takich kapłanów. Nie przestawajcie z nimi. Jeśli możecie to nie karmcie się słowem, które wam głoszą w niedzielę, bo niewiele dobrego tu otrzymacie.

Niech wam będą jak celnicy lub nierządnice. Miejcie z nimi cokolwiek wspólnego tylko jeśli musicie, jak wchodzący do miasta musiał dać opłatę celnikowi.



                   Dobrze dziecko, wrócisz później

                   - Ty, Panie Jezu jesteś taki łaskawy



Dziś czytając Dzienniczek s. Faustyny natrafiłem na słowa Pana Jezusa, które korespondują z tym co Pan Jezus mi podyktował, to znaczy są podobne.

U s. Faustyny s. 50

„ Jestem Panem w istności swojej i nie znam nakazów ani potrzeb. Jeżeli powołuję stworzenia do bytu – jest to przepaść miłosierdzia mego”.



Czy tam dalej. (s. 52). S. Faustyna pisze iż pierwsze wystawienie obrazu Jezu ufam Tobie było w Ostrej Bramie. Nie pamiętałem o tym. Jak Pan Jezus do mnie mówił w przekazie iż łączy mnie z Faustyna m. In. Ostra Brama to sądziłem, ze to po prostu. Że była w Wilnie, a ja czczę obraz Matki bożej Ostrobramskiej.



  Kolejna rzecz z Dzienniczka

Pokus, a przecież przypomniałem sobie słowo „ślub” i akurat prawie zaraz czytam (s.53) „Skrót katechizmu o ślubach zakonnych”.

„Co to jest ślub?

Ślub jest to dobrowolne przyrzeczenie Bogu uczynione – wykonywanie czynu doskonalszego.



Pisz dziecko



- Jezu ufam Tobie

- :)

Jesteś trochę zmęczony dziecko.

- Trochę.

Bądź w gotowości dziecko. Umartwiaj ducha i ciało, tak jednak by teraz by teraz mieć potrzebne dla Twojego organizmu składniki.

            Błogosławię Ci na tę noc

            W Imię Ojca i syna  i Ducha Świętego

                         Amen



 - Dziękuję Ci Jezu Chryste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.