UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 19 maja 2017

18 V 2017 Dni Sodomy i Gomory są policzone/ Ta kraina {Warmia} nie ucierpi poza bardzo nielicznymi wyjątkami



Czwartek, 18 maj (2017)



Około siódmej rano



Pisz dziecko



- Zawsze się cieszę gdy mimo tego, że po obudzeniu nie czujesz się pełen energii i nie jest Ci, jak wy to mówicie: dobrze, ofiarujesz mi się, starasz się zbliżyć do Mnie. A także wierzysz, że w jednej chwili mogę przemienić Twój stan. Jest tak w znacznej części dlatego, że zapierasz się siebie.

Tak dziecko, pokusy ciała są teraz szczególnie intensywne i to nie tylko od złego, ale od ciała samego idące z natury i popędu. Musisz więc szczególnie uważać.

W każdym dniu czekam z łaskami.

Na każdą duszę, a szczególnie na te, które mi się oddają. Skarbij więc sobie Łaski i miej dłonie otwarte na Łaskę.

- Co, Panie Jezu mógłbym dziś dla Ciebie zrobić?

- Co winieneś robić wiesz:)

Nadto. Rozważaj Moją Mękę przez trzy kwadranse. Adoruj Mnie, wynagradzaj w tym rozważaniu i pocieszaj.

- Jezu kocham Cię, ale na to nawet nie zasługuję aby Cię kochać.

- Tak, i to jest dar od Boga.

- Tak, Panie Jezu, mogę Ci dać tylko swoją nędzę.

- A ja mogę Ci dać wszystko. Zatem nie martw się:) Jesteś moim dzieckiem, moim stworzeniem, które wywiodłem z nicości abyś był współdziedzicem ze Mną w Moim Królestwie.

Ufaj.

Trwaj.

                         Wrócisz później dziecko.

     W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego

                                     Amen.

- Chwała Tobie Chryste.



Zapisz dziecko



- To nie jest jeszcze „nasze później” bo Twoje popołudnie nie z Twojej winy jest chaotyczne i zajęte, ale udzielę Ci pouczenia na tę sytuację co do której chcesz światła.

Ze względu na sytuację jaką macie, jeśli masz możliwość winieneś przyjąć sprzęt gospodarstwa domowego jeśli jest sprawny. Inna rzecz to kłopotliwy sposób przewozu. Trudno synu, zrób tak, a przykrość mnie oddasz. Oddaj to na chwałę Pańską i staraj się nie niecierpliwić i nie złościć bo straci całą wartość w Moich Oczach. Nie przejmuj się tym dziecko. Nic niegodnego nie robisz:)

Ja Cię ukoję.



Około 21.00



Pisz dziecko



- Ta kuchnia nie jest w bardzo dobrym stanie. Jest niekompletna. Zostawiam to Tobie i Mamie, ale nie zrobicie nic niewłaściwego jeśli z niej zrezygnujecie..

               Wróć do modlitwy.





Pisz dziecko



- Cóż chcesz wiedzieć dziecko na koniec dnia:)

- Przyszły mi, Panie Jezu, tym razem do głowy moje sprawy, sądziłem, że zapytam o coś co będzie dotyczyło wielu.

- Skoro to Ci przyszło do głowy to pytaj mój synu.

- Jednak czuję, Panie Jezu, że to może nie do końca dobre pytanie.

- To zależy od czystego serca:)

- A w tej chwili jak je zadam to będzie z czystym sercem Panie?

- Okaż to mój synu.

- Panie Jezu najsłodszy czy w Twoich planach byłoby..

- Przerywam Ci dziecko bo chciałeś zapytać kiedy rozpocznę pracę zarobkową, pracę o której Ty Panie mówiłeś, umysłową, zgodną z moim wykształceniem, w dużym mieście, jak Ty Panie powiedziałeś.

- To zależy od Ciebie dziecko. Ja pobłogosławię i będę pomagał. Mogę tu bardzo pomóc, ale musisz się starać.

Tak, najpierw uzupełnij zaległe przekazy, potem mając jeden przekaz na bieżąco do przepisywania zajmiesz się więcej potrzebnymi sprawami, zarówno mieszkaniem jak i staraniem o to co chciałbym dla Ciebie.

- Dziękuję Panie.

- Nie do końca dziecko jesteś zadowolony:)

Musisz modlić się o światło jak działać. Ale jak wiesz ostateczną decyzję podejmować sam, pytając tylko czy nie jest ono w kolizji z tym czego Bóg dla Ciebie chce i czego do Ciebie wymaga.



                         Wrócisz jeszcze dziecko krótko.





23.05



Pisz dziecko



- Dni Sodomy i Gomory są policzone.

Zesłał Pan na nią karę.

Spłonęła w ogniu i siarce.

Ogień i siarka były od Pana.

Co jest od ludzi to jest od ludzi.

Co jest od Boga to jest od Boga.

Czasami rzeczy od ludzi są podobne do rzeczy od Boga. Kataklizmy naturalne i wywoływane przez człowieka. Skutki bomby atomowej, termobarycznej i ogień z nieba.

Czasami i gniew Boży wyrażony nadzwyczajną interwencją może trwać wespół ze złym działaniem ludzkim. Kto ma wiarę zobaczy. Kto nie ma temu będzie odjęte.



             Wrócisz jeszcze dziecko do modlitwy



- Twoja modlitwa może nie (tak) mało jak Ci się wydaje. Czyż nie było mojej interwencji, czyż nie położyłem Palca Bożego tuż przed mającymi nastąpić obradami izraelskiego parlamentu w Krakowie o co prosiłeś? Posłałem wtedy anioła śmierci do żony przewodniczącego Knesetu i nie mógł przewodniczyć obradom. Teraz zaś przecież Łaska, którą masz, jest większa ze względu na dar przekazów. Módl się zatem o odwrócenie klęsk w Twojej Ojczyźnie. Jak Ci mówiłem: Ty masz prosić, a resztę zostaw Mnie.

             Amen.

- Bogu niech będą dzięki.

Wielbi dusza moja Pana bo wielkie rzeczy uczynił mi Pan.

Niech się wola Twoja, Panie Jezu zawsze, we wszystkim i wszystkich wypełnia.

Chwała Tobie Chryste Królu nasz i Odkupicielu.



- Poprosiłeś synu abym choć ocalił Warmię. Sprawił, że będzie nienaruszona i jej mieszkańcy nie ucierpią. Sprawię tak zatem ze względu na to iż mój przodek pochodzi z Warmii.

Ta kraina nie ucierpi poza bardzo nielicznymi wyjątkami i nie ucierpią jej mieszkańcy poza bardzo nielicznymi wyjątkami, które nie zasługują żadną miarą na okazanie Łaski.

                                   Amen.

- Chwała Tobie Chryste.

Bardzo dziękuję Panie Jezu.

2 komentarze:

  1. Panie Jezu... od razu pomyślałem, a co z Naszymi terenami? Smutno mi i jak mam Cie prosić za tych ludzi tu mieszkający w Świętokrzyskim? Jestem zbyt mały by Cie prosić... Wiem Panie ale z pokora podnoszę oczy...

    OdpowiedzUsuń
  2. +JMJ
    Proszę przeczytać dzisiejszy przekaz, który , jak Bóg da, będzie opublikowany jutro. Znajdzie Pan odpowiedź, choć może nie tak wprost.
    Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.