UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 7 maja 2017

28 IV 2017 Wszystko więc opiera się na Łasce/Miłość jest pieśnią, którą ma się na ustach



Piątek



13. 20  

(28 IV 2017)



- Chcesz pisać dziecko?

- Chcę Panie, a dlaczego pytasz?

- Jestem Bogiem delikatnym.
- Moja gruboskórność względem Ciebie, Panie, przytłacza mnie. <zmniejszenie czcionki niezamierzone>
- Nie trzeba tego.

Kochaj i ciągle ucz się kochać.



Pisz dziecko:)



- Boisz się tego co może być już za dwa dni w naszych relacjach?

- Wiesz o tym, że Cię nie zostawię, jednak...

Synu, wypełniłeś to co pragnąłem. Nie jest jednak tak synu, że pojedziesz tam i tam i będziesz starał się zrobić to czego dla ciebie chcę i dzięki temu Łaska jest dana niejako automatycznie. To tak nie działa dziecko.

- Nie jestem Twoim odpoczynkiem Panie.

- Jeszcze nie.

- Panie Jezu okaż mi swoje Miłosierdzie.

- Zawsze jest dla wszystkich, którzy się do Niego (szczerze) odwołają.

- A ja, jestem szczery?

- Tak, jesteś szczery.

- Zapisz synu to pytanie, które chciałeś  zapisać.

- Czy przyjdziesz do mnie Panie ze swoim słowem  1 maja, bądź w  kolejnych, następnych dniach? <jak wyżej>

- Czy pragniesz synu bym Ci okazał Moje Miłosierdzie?

- Pragnę Panie.

Pragnę Panie przede wszystkim w tym jednym (nie chodzi tu o sam przekaz), Ty wiesz.

- Mówiłem, ze serca nie da się naprawić w jednej chwili. Trzeba na to czasu; krótszego lub dłuższego.

Ufaj synu <,j.w>


                    wróć do modlitwy.





21. 45



- Nie płacz dziecko

Nie chcę być płakał.

Widzisz jak jestem dobry.

I widzisz jak jesteś mi

bardzo mało wdzięczny.

Lecz nie martw się tym, że jesteś mi bardzo mało wdzięczny, bo we Mnie masz Orędownika i obstaję za Tobą przed Ojcem.

Wiesz, że jesteś nędzą.

Wiesz już, że wszystko jest Łaską.

I nie możesz sam z siebie wykrzesać ni iskierki miłości w stosunku do Mnie.

Nawet gdybym Cię zaprowadził na Drogę Krzyżową taką jaka ona realnie była i ujrzałbyś wszystko aż do mojej śmierci, a Bóg nie dałby Ci łaski, nie zapłakałbyś nade mną, a pozbawiony Łaski (ty, czy każdy inny człowiek, którego bym tak zaprowadził) mógłby tylko wybrać szatana.

Wszystko więc opiera się na Łasce. Łaska to wylanie Ducha Świętego.

Mój synu.

Miłość jest pieśnią, którą ma się na ustach.

Kto prawdziwie kocha Boga, ten chce mu nieustannie śpiewać hymny pochwalne.

Dostałeś wiele. Czy możesz dostać jeszcze więcej.

Tak, po to Bóg daje, by dać jeszcze więcej.

Skosztowałeś łaskawości Chrystusa, która się uniża specjalnie dla Ciebie i daje Łaski skrojone na Twoją miarę.

Dostajesz niebiańskie ubranie, które doskonale do Ciebie pasuje.

Możesz go jednak nie zobaczyć. Powiesz wtedy, że ubrania nie ma, a Ty jesteś nagi.



Pisz synu.



- Twoje serce mimo moich Łask jeszcze nie jest naprawione. Jednakże zranienia ludzkiego serca są na tyle głębokie, że nawet miłość Chrystusa nie może ich naprawić (zwykle) w jednej chwili.

- Wynagradzasz mi jednak moje dziecko. Przynosisz też owoce.

Masz w sobie duszę dziecka. Jednak i dzieci bywają też skażone i zatrute.

Cały czas jednak postępujesz do przodu.

Musisz mnie bardziej kochać.

Musisz wyrzec się dla mnie tego co Cię odrywa ode mnie.

Nie jesteś przywiązany do świata, ale jesteś przywiązany do swego sposobu „postępowania z tym światem”, który jest często ekstrawagancki i bywa mało miłosierny.

Wiesz to i każdy katolik o tym słyszał, że musi zaprzeć się samego siebie. Jak mówiłem: Chcę Ci niektóre rzeczy zabrać, a niektóre zostawić.



Czy słyszysz mnie dziecko?:)

Jak mówię o  sprawach trudnych chętniej poddajesz się znużeniu.

            W takim razie módl się dziecko.



- Twoja miłość ku mnie jest raczej sentymentalna niż gorąca.

A masz być na podobieństwo Moje.

Moja zaś miłość do Ciebie nie jest taka. Kochasz jaka jest Twoja natura, ale musisz się zaprzeć samego siebie.



- Chcesz płonąć, moje dziecko, miłością do Mnie?

- Zastanawiasz się?

- Ty wiesz Panie jak to jest i .. <j.w.>

- Więc..

- Chcę Panie, ale bez Łaski  będę kochał zgodnie ze swoją naturą.

- Nie w każdej Twojej miłości się objawia. Niektóre rzeczy kochasz prawdziwie. Tylko Swego Zbawiciela, Mistrza i Pana nie potrafisz (jeszcze).

Nie będziesz kochał prawdziwie Ducha Świętego jeśli mnie wpierw prawdziwie nie pokochasz.

- Czy zranić Twoje serce synu?

- Zrań Panie. <j.w.>

- To jednak wielka Łaska. Co mi za nią ofiarujesz?

- Moją wolę Panie. Mój zachwyt nad tymi dziełami, moją słabość, moją nędzę i nicość.

Nic nie mam Panie gdzie byś odpoczął.

- A masz być duszą, która ma mi wynagradzać. W Tobie ma być Mój Odpoczynek.

Jakim Okiem spojrzę na Ciebie gdy przyjdę jako Sędzia Sprawiedliwy?

- Chcę wpierw, Panie,  przyjść przez  Bramę Twego Miłosierdzia.

- Czy aby na pewno, czy aby na pewno sercem.

Uważasz, że Moje Miłosierdzie jest dla Ciebie czymś oczywistym bo masz moje przekazy? Czymś co ci się należy? Bo czyż mógłbym odrzucić kogoś takiego jak Ty?...

- Nie, Panie.

- Nie mógłbym odrzucić kogoś  takiego jak Ty?..

- Wszystko, Panie Jezu, co uczynisz i czynisz jest i będzie dobre.

- Gdybym Cię, synu, odrzucił od siebie, uznałbyś to za dobre?

- Jeślibyś, Panie to uczynił, byłoby to dobre i sprawiedliwe.

- Dalej mamy synu wiarę, a miłość na etapie bardzo niedojrzałym.

Nie odrzucę Cię z powodu wiary, a miłość będzie Ci przydana.

Nie zranię jeszcze Twego serca, bo nie spełniasz jeszcze tego aby stać się mogło. Takiej Łaski nie możesz otrzymać na swoim etapie duchowego wzrostu.

- Czy chcesz zobaczyć swoje grzechy?

- Ty wiesz, Panie, że się tego boję a i Ty mi powiedziałeś, Panie, że to byłoby dla mnie straszne.

- Po spowiedzi życia, która była, jaka była, choć nie z Twojej winy, Sąd ten będzie jednakże znacznie łaskawszy!

- Dziękuję Panie.

- Nie powiesz, że mnie kochasz?

- Ty wiesz Panie Jezu, że ciebie kocham (najbardziej).

- Dopiero co (prawie) publikowałeś moje słowa : Nie rzucajcie ochłapów Bogu, bo srogo za to możecie zapłacić.

Wytłumacz się synu.

- Wszystko co uczynisz Panie ze mną będzie słuszne.

- Czemu jesteś tak bierny dziecko? Walcz o miłość do Mnie, o to aby ona powiększała się każdego dnia i rosła w Twoim sercu.

- Myślisz, że zasłużyłeś w jakiś sposób na te przekazy?



- Wynagradzaj mi moje dziecko.

Wynagradzaj i adoruj Mnie.

I to masz czynić zawsze.

Wynagradzać za siebie, za innych.

Adorować Mnie.

                 Koniec przekazu





Podczas Różańca:

Pan Jezus polecił bym zapisał:

- Chcesz być, synu, koneserem wrażeń ze mną, czy chcesz prawdziwej miłości?

1 komentarz:

  1. Przepiękny dialog , przepiękne słowa ,zapewne po części do każdego z nas ,także tych czytających przekazy, przepiękne.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.