UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 7 maja 2017

29 IV 2017 Proś Moją Matkę. Matkę Bożą Ostrobramską szczególnie. Ona da Ci zwycięstwo na teraz i pod jej sztandarem zwyciężysz na wieczność.



Sobota (29 IV 2017)

Jedenasta przed południem



- W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego.

Dziwi Cię, że witam Cię inaczej niż zwykle.

Potrzebne Ci jest szczególne błogosławieństwo.

Błogosławieństwo znakiem Krzyża. I to uczyniłem, a ze mną wielu świętych Polaków.

Tak pobłogosławiony nie lękaj się niczego.

- Dziękuję Panie Jezu.

- Wypatruję drgnień Twego serca. Tak słabe…

- I cóż…

- Nic mi nie powiesz?..

- Ty wiesz, Panie, że chcę by drgnienia mego serca nie były słabe wobec Twoje miłości. To znaczy one będą zawsze bardzo słabe wobec tego co Ty dajesz. Nawet gdyby serce płonęło.

- Kiedyś mnie kochałeś bardziej mój synu?

- To straszne, Panie, jeśli tak jest, a skoro mówisz to tak jest?

- Chcesz też zapytać dlaczego w takim razie dostałeś te przekazy?

Mówiłem już o tym i nic się nie zmieniło. To wynik mojej Miłości i Miłosierdzia w stosunku do Ciebie. Tak Ciebie zechciałem pociągnąć do Siebie. Taki sposób dla Ciebie wybrałem. Bo (jak też mówiłem) wybrałem Cię jeszcze przed założeniem świata. Wybrałem Cię też jako duszę, która ma mnie (szczególnie) adorować i wynagradzać.



                             Idź w pokoju dziecko

                             Do swoich obowiązków

                             Cieszę się z Twojego szczerego teraz żalu.

             Módl się duchem i swój ą pracą na ile możesz, bo 

             Wiem, że to Ci prawdziwie jeszcze ciężko:)



15. 12



Pisz dziecko



- Z uwagą patrzę na Twoje wysiłki.

Jestem też cały czas proszony.

Jest ktoś komu niczego odmówić nie mogę.

Więc proś Moją Matkę.

Matkę Bożą Ostrobramską szczególnie.

Ona da Ci zwycięstwo na teraz

i pod jej sztandarem zwyciężysz na wieczność.



                           Módl się dziecko

                           A potem przepisuj przekaz.



21. 10



Pisz dziecko



- Nie oszczędzaj na węglu, tak abyś w ogóle nie palił, gdy dni jeszcze chłodne, a zwłaszcza noce.

Dziś przeczytałeś w przekazie (przypomniałeś sobie), który umieściłeś.


             Idź dziecko po węgiel.



23.58



Pisz dziecko


- Wykrzesaj z siebie jeszcze trochę miłości do Mnie. To ważne.

Ostatni dzień.


              Wróć do modlitwy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.