UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 11 maja 2017

7 V 2017 Szczycenie się prawdziwie człowieka to szczycenie się Chrystusem i tym co On dał człowiekowi



Niedziela,

7 maj (2017)



9.46



Pisz synu



- Musisz się głęboko zastanowić czy chcesz być moim dzieckiem i zawsze iść moją drogą. Musisz być do tego bardzo przekonany. Jak po ślubach zakonnych.  Ja Ci przepowiedziałem życie wśród ludzi i w rodzinie, z bogobojną żoną i dziećmi.

I nic tu nie może się zmienić. O ile będziesz na mojej drodze.

Jednakże musisz wiernie strzec mojej nauki. Mojej nauki, którą zna każdy katolik, a przynajmniej winien znać. I mojej nauki, która kieruję do Ciebie i poprzez Ciebie.

Upadki zdarzają się i będą się zdarzać, lecz powinny być jak najrzadsze jak najmniejsze. Musisz się wzmacniać na Czas Wielkiego Ucisku, by też wzmacniać i krzepić innych. Na to Cię też wybrałem. Musisz się oczyszczać na Tę Drogę. Skoro Cię posoliłem nie możesz tracić smaku. Nie możesz też tracić żadnego dnia.

Wszystko co trzeba dostajesz i dostaniesz tylko musisz prosić. Być pokorny i..jak dziecko.

Nie możesz się opuszczać.

Opuszczasz się bo ciągle czujesz się zmęczony i znużony drogą. Ja jednak jestem Drogą.

Dam Ci co potrzebujesz by odpocząć dłużej poza domem. Dostaniesz kwotę pieniężną na to potrzebną.

Ufaj.

- Panie nie jestem godzien abyś przyszedł do mnie, ale powiedz tylko słowo, a będzie uzdrowiona dusza moja.

Dziękuję, Panie Jezu.





Pisz dziecko

- Jeśli msza sobotnia jest już jako niedzielna to możesz już nie iść na niedzielną.

I niezależnie od tego, że ofiarowałeś ją na Intencję pierwszych sobót..



Pisz dziecko.



- Nie możesz obawiać się tego czego się obawiasz. O ekspiację się umówiliśmy synu. Jednakże dobrze gdy to uczynisz synu co zamierzyłeś. Możesz jednak w trakcie przepisać jeden przekaz.



Pisz dziecko



- Patrzysz na mój obraz (przez brata Elię). I stwierdzasz, że nie jesteś godzien nawet patrzeć na Mnie, bo będąc duszą wybraną nie jesteś jak należy.

I myślisz o Prześwietleniu Sumień i o tym, że jak będziesz w nim To możesz należeć do tych, którzy umrą ze zgrozy.

Nie dziecko. Jesteś na mojej drodze (nadal). A kto jest na mojej drodze ani nie umrze w czasie Prześwietlenia Sumienia ani po nim nie pójdzie w szatańską nienawiść do Mnie.

Ale musisz uważać.

Bo jak wspomniałem jesteś bardziej skłonny do złego niż przeciętny człowiek i przeciętny inteligent. Jednakże dziecko naprawdę nie ma się czym szczycić. Wyróżnienie w złym na tle innych  to nie szczyt, to dół przykryty w najlepszym razie nieczystościami, a w najgorszym wypełniony gorejącą siarką.

Szczyć się tylko dobrymi rzeczami. I miłymi Bogu. I to nie jako Twoimi zasługami, ale Łaską Bożą. I szczyć się Moimi Ranami gdy się do nich przyznajesz i możesz przyznać coraz pełniej, będąc czysty i w łączności ze Mną.

Szczycenie się prawdziwie, człowieka, to szczycenie się Chrystusem i tym co On dał człowiekowi. Szczycenie się, że jest waszym Bratem, że dzielił i dzieli wasze uczucia, myśli i sprawy.

To wreszcie szczycenie się moją Matką. Tylko człowiekiem, urodzoną w konkretnym ziemskim czasie (Valtorta na przykład), wywyższoną przez Niepokalane Poczęcie dzięki Łasce bycia Matką Boga i Bożą Rodzicielką. Wywyższona do roli Współodkupicielki, Matki wszystkich ludzi. Ukoronowana na Królowę Nieba i Ziemi.

Królowę, której poddanym uczynił się najpotężniejszy z Aniołów, św Michał Archanioł.

Szczycenie się tym, że jest się Dzieckiem Bożym, że sam Bóg dba o was jak o dzieci i powiedział, że będziecie jak bogowie.



                              Amen, moje dziecko



14. 28



Pisz dziecko



- Widzisz i teraz jak się uniżam.

Pamiętaj o tym i mów o tym ludziom.

Miałeś pytanie przyszedłem do Ciebie nie zwlekając. Jednak było w tym i Twoje posłuszeństwo, bo musiałeś przerwać mycie naczyń, a jest to o tyle trudniejsze, że musisz w tym celu specjalnie podgrzewać w kuchni.

Nadto macie nadal zepsuty bojler podgrzewający wodę, musisz ją więc podgrzewać w garnkach na kuchence gazowej.



            Nie martw się dziecko

            Jeśli to ważne, a choćby ważne tylko w Twoim odczuciu 

         Ja Ci o tym przypomnę

             Wróć do wykonywanej czynności.



Pisz dziecko



- Czy masz robić coś więcej.

Na razie doprowadź do wyrównania w przekazach, do tego aby były umieszczane na bieżąco z wyrównaniem zaległości ze stycznia i lutego.

Potem zaś powiem Ci czy masz robić więcej (oprócz tego co robisz)

         Błogosławię Ci na tę część dnia

           W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego

                                 Amen.



18.50



Pisz dziecko



- Jaka jest Twoja wina

Każdy z was mówi podczas Najświętszej Ofiary (napisz synu, mszy, bo może niektórzy nie wiedzą…)

Moja wina

moja wina

moja bardzo wielka wina.

Nie wyłącza się nikogo.

Jeśli kardynał uczestniczy we mszy też to mówi.

Nie tylko wina, lecz i wielka wina.

Zatem Twoja wina jest i taka.

A wobec mych Łask.

Powiedziałem. Ja cię synu usprawiedliwię, ale musisz dużo walczyć. Walczysz. Już dość dużo walczyłeś w ciągu tego pół roku, ale to jeszcze nie dość. To i nie piąta część Twojej walki. A walka u każdego jest do końca życia. Jeśli będziesz chciał w pełni by się na Tobie wypełniała wola Boża wynagrodzisz mi w tym życiu. I czy doczekasz Zmartwychwstania Ciał żyjąc, czy też umrzesz w ciele, wynagrodzisz mi w życiu, tak, że w Nowe Ciało, lub do Raju wejdziesz biały jak Baranek.

Jeśli (powtarzam w pełni ) będziesz wykonywał wolę Bożą.

Lecz niewielu to potrafi.

Także z tych, którym wiele dano.



22.14



Pisz dziecko



- Starasz się dziecko.

Nie ustawaj w staraniach.

Co do ekspiacji to dotyczyła samego Internetu.

Jednakże i ograniczaj inne tego typu sprawy.

Tak, łaskawość moja Cię uwiera synu?

Odpowiadam tak szybko na Twoje wątpliwości. Ty zamiast dziękować i wielbić..

Sam nie dajesz rady?..

Musisz zwiększyć modlitwę o to.

Jak to mówicie: Z próżnego i Salomon nie naleje. Musisz napełnić się Łaską przez modlitwę. Wtedy Łaska będzie skutecznie wypalać odrastające głowy hydry.



Nie darmo powtarzam, ze jesteś bardziej skłonny do złego niż przeciętny człowiek. Teraz bardziej rozumiesz. Wiedz, że Bóg nigdy nie mówi po to (jak określacie) by mówić.

Nie mówiłem też po to, mój synu, abyś się opacznie poczuł wyróżniony w złym. Naprawdę nie ma powodu do jakichkolwiek satysfakcji. Zamiast smutku i żalu z powodu tego, że jesteś bardziej skłonny do złego, Ty się lekko uśmiechasz. Uważaj i niech Cię napawa smutkiem wszystko co w tobie złe.

                     Wróć do modlitwy



Pisz synu

 

- To, że nie czujesz, jak to mówicie efektu, nie znaczy, że modlitwa Twoja nie jest skuteczna. Jednak nieraz potrzeba wiele modlitwy. Twoja modlitwa nie wystarczy, masz modlitwy Świętych Polaków, jednakże modlitwa musi być wytrwała. Proś a dostaniesz.

Miesiąc maj jest szczególnie dobry by prosić moją mamę o konkretną Łaskę lub o Łaski.

Jeszcze wiele przed Tobą potknięć i zwycięstw.

Musisz się jednak śpieszyć.

Musisz mieć siły na ten rok.

Wielbij Boga za wszystko co będzie.

To wiesz, że masz czynić.

Pamiętaj dziecko, że przez ciebie daję i chcę dawać rzeczy dotyczące ważnych wydarzeń w Czasach Ostatnich. Jak masz złą dyspozycję przez to, że szatańskie myśli podnoszą się w Twoim sercu gdy widzisz jak bardzo wobec Ciebie się uniżam, to trudno je dawać. Ja się staram aby nie poniosły szwanku, ale nie możesz mnie ograniczać jako mój sługa.

                                       Amen.





23. 40



Pisz synu



- Walczysz, ale mało kochasz.

Chciałbym byś walczył z miłością. Stawiaj przed oczy Miłość i wielkość Boga. Dziecko, użyj też swego własnego intelektu i mądrości, którą masz.

Bowiem gdy chcesz, to potrafisz.

Dziecko, nadal gdybym Ci dał to co nadal kochasz serce Twe byłoby radosne i kochało. A ja..?

- Jestem Panie jeszcze większą nędzą niż myślałem kilka dni temu.

- Tak, ale nie zasłaniaj się tym i staraj się. Starania Twe zostaną nagrodzone.

                                 Dobrze, módl się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.