UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 4 maja 2017

Środa Oktawy Wielkanocnej 19 IV 2017 cz 1 Nie tak go drażni 10 osób przystępujących codziennie do Komunii Świętej i żyjących czysto i pokornie jak te Orędzia



Dwudziesta czwarta

Środa.



Pisz dziecko



- Tak, nieustannie staraj się być jak dziecko. Ale dziecko rozumne, rozumne, posłuszne i dobre:).

Musisz pamiętać o drobnych umartwieniach.

Zwłaszcza przed spowiedzią z całego życia.

- Czego byś teraz chciał dziecko?

- Powiedz.

- Przecież i tak wiem.

Twoja myśl była: Być gdzieś indziej i robić coś innego.

Czy naprawdę?

Ułudy i marności tego świata tak bardzo Cię nadal pociągają?

Ale przecież będziesz gdzie indziej i będziesz robił co innego. To Ci obiecałem.

Jednakże „co innego” także dotyczy przekazu.

Nuży Cię synu tak piękna moja droga (?) Te przekazy mienią się różnymi barwami. Niewiele jest takich. Można powiedzieć są wyjątkowe na tle innych.

Ty zaś wolałbyś?

Co na przykład?

- Odpowiem za Ciebie skoro nie wiesz. Nie ma czegoś czego byś bardzo pragnął w tej chwili. Chciał: może tak, ale bardzo pragnął: nie.

Jednak nie pragniesz jeszcze bardzo mojej drogi. Dla Ciebie uczyniłem ją barwną, bo wiem jaki jesteś. Zawsze lubiłeś błyskotki, choć jesteś mężczyzną. Barwną w tych przekazach.

Nie możesz powiedzieć, że są nudne.

Moje słowo nigdy nie jest takie, ale nawet ktoś kto nudzi się w kościele, po czytaniu bez uprzedzenia i uważnym choć paru orędzi nie uzna je za nudne, o ile posiada minimum potrzebnej inteligencji i jednak pewną ciekawość Absolutu.

Nawet o to zadbałem.

Wolisz więc Świat.

- Tak, powiesz, że nie bardzo, Świat też Cię (już) nie pociąga, ale z przyzwyczajenia, wiesz jaki jest, jest oswojony i nie wymaga?

Ale takie poczucie, że wolałbyś być gdzie indziej i robić coś innego wywołuje też szatan. On robi (przecież) wszystko by osiągnąć cel. Żebyś wiedział jaka wykrzywia go wściekłość ( na te przekazy). Ich barwność, prawda i wartość wywołuje jego zgrzytanie zębami i skowyt.

Nie tak go drażni 10 osób przystępujących codziennie do Komunii Świętej i żyjących czysto i pokornie jak te Orędzia. Nie tylko i nie tyle ze względu na poruszane w nich Czasy Ostatnie, ale na drogę duszy.

Ty zaś wolałbyś robić coś innego.

Nie wstrzymuj Łaski.

Widzisz. Zamiast tych surowszych słów mogłem Ciebie i innych ubogacić innymi moimi Słowami.

Lecz gdy przyjdzie (wróci) pierwotna miłość będzie inaczej.

Codziennie módl się do Ducha Świętego.

Wywołuj Go razem z Maryją.

A Łaska na Ciebie spłynie i będziesz bardziej jak dziecko we właściwym tego słowa rozumieniu:)

- Jezu Chwała Tobie.

- Oddawaj mi ją we wszystkim.

                   

                       Na tym zakończ dziecko.



- Synu. Jak źle spisz to też jest cierpienie, które możesz ofiarować.

To, że masz moje Słowa nie znaczy, że będziesz spał jak dwudziestolatek, jak wtedy gdy miałeś 20 lat i tak czuł się po obudzeniu. Znosisz swój krzyż, bo w innej sytuacji sypiałbyś lepiej.  

              Amen.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.