UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 1 maja 2017

Wielka Sobota 15 IV 2017 Pouczenia duszy/ Ponowienie wątpliwości wobec JP II



 Wielka Sobota



8.20



Pisz dziecko



- Znów podobnie jak okresie Bożonarodzeniowym jest u Ciebie mniej modlitwy i trudniej Ci o nią.

Mam nadzieję, że już dziś wieczorem, a przede wszystkim w niedzielę i poniedziałek, tej modlitwy (przede wszystkim różańca) będzie tyle co w poprzednie dni.

Modlitwa w Święto daje dodatkowe Łaski.

Zatem i jedzenie winno być na tyle umiarkowane by nie być ociężałym.

Jeśli nawet od innych tego nie wymagam to wymagam od Ciebie. Oprócz pójścia na mszę, nowenny, przygotowania do spowiedzi ( z całego życia), całego różańca, oprócz czytania Pisma Świętego i mojego życia przede wszystkim u Valtorty.



               Dobrze dziecko, wrócisz do swoich obowiązków



12. 30

Po poświęceniu pokarmów



Pisz dziecko



- Modlitwa, adoracja Mnie. Niezbędne sprzątanie (kontynuacja), inne potrzebne rzeczy.

To powinien być Twój dzień dzisiaj.



Ufaj dziecko.



                    Teraz czyń co powinieneś.

                     Pamiętaj o modlitwie.



16.44



Pisz dziecko



- Twoje warunki są specyficzne.

Teraz winieneś był przerwać by nie zakłócać snu.

Musisz wszystko przyjmować ze spokojem, a robić to co powinieneś. Gdy minie okres Twoich przeziębień musisz zadbać (znów) więcej o dom. Nie zwlekaj z niczym dziecko, ale rób to co powinieneś. Wiesz, ze masz inne obowiązki: przyjdzie działka i wiele innych. Jednakże nie możesz się na tych polach opuszczać jak i w modlitwie.

Ufaj.

                    Teraz pomódl się i czytaj Valtortę.



18- ta



Pisz dziecko



- Cieszy mnie twoje pragnienie.

I to co chcesz ofiarować mi za to aby to święte pragnienie nie dotyczące Ciebie, którego owoców w swoim zamyśle nawet nie widziałbyś.

Jednakże ofiaruj mi się cały, codziennie.

Robisz to, jednakże rób to z przekonaniem i całym sobą, tak jak to uczyniłeś teraz gdy idzie o to dzieło, którego pragniesz.



                                Na razie zakończ.



23.40



Pisz dziecko



- Przekazałem Ci o Janie Pawle II potrzebne wiadomości.

Rozwiałem Twoje wątpliwości.

Ty zaś natrafiasz na materiał o nim, już z góry obawiając się iż rzeczywistość o nim jest inna.

Inna niż ci powiedziałem.

Można badać, ale czy to Twoje zadanie?

Takie czy inne fakty z jego życia nie przeczą temu co powiedziałem do Ciebie o Janie Pawle II, nie mogą przeczyć. Jeśli mi uwierzysz.

Gdybyś zapytał <chodzi o przekaz z roku 2015> czy matka Jana Pawła II  miała w sobie krew chazarską lub semicką, była z pochodzenia żydówką, a jej przodkowie (podaj link przekazu) http://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2016/08/z-objawienia-prywatnego-o-janie-pawle-ii.html

wyznawali judaizm, to bym Ci na to odpowiedział.

Jeśli nawet ktoś (masoneria, Żydzi, czy Ci ludzie o których mówiłem (link) http://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2017/03/orezie-jezusa-chrystusa-4-iii-2017-od.html to nie znaczy, że ja nie mogę go prowadzić, zwłaszcza jeśli mnie się całkowicie oddaje.



                             Teraz się módl.

<kontynuacja tych wątpliwości jest w Wielkanoc (po północy) i Poniedziałek Wielkanocny>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.