UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 20 czerwca 2017

18 VI 2017 - Korzystaj z Mej Miłości i Miłosierdzia. Niedługo będzie Czas Wielkiego Oczyszczenia, czas nazwany Prześwietleniem Sumień.



Niedziela

18 czerwca 2017



Zapisz synu



- Przyjmiesz Świętą Komunię.

- Dziękuję Panie Jezu.



Około godziny później



Zapisz synu



- Bez intensywnej modlitwy, zwłaszcza w niektórych momentach nie możesz dobrze rozpocząć dnia. Tak i było i dzisiaj. Nie służyłeś dobrze mamie bo i nie leży to w Twojej  naturze i nie byłeś duchowo przygotowany.

Jej zachowanie jednak nie podoba mi się.

                  Amen



- Dziękuję Panie Jezu.



Zapisz synu

- Zwalniam Cię, dziecko, z tego postu częściowo, dlatego, że nie macie lodówki i ugotowane potrawy mogą się zepsuć.

Wynagrodzisz mi to całodniowym postem o chlebie i wodzie w innym czasie.

              Amen moje dziecko

               - Bogu niech będą dzięki.



Pisz dziecko



15.32



- Korzystaj z Mej Miłości i Miłosierdzia.



Nie lękaj się, pisz.

- Niedługo będzie Czas Wielkiego Oczyszczenia, czas nazwany Prześwietleniem Sumień. Dobrze byłoby abyś Ty synu wykorzystał jak najbardziej ten czas i stanął jak najbardziej wybielony w Mojej Krwi i Łasce przede Mną w tym Sądzie „na próbę”.

Żałuj bardzo każdej przykrości mi wyrządzonej, bo większą jest zasługą w moich oczach żałować teraz niż po Oczyszczeniu.

                          Wróć do Koronki.



22.01



Pisz dziecko



- Pamiętaj o drodze cierniowej.

Ja daję pokrzepienia lecz droga jest cierniowa.

A ty jesteś na niej coraz bardziej zmęczony?

Dam Ci potrzebny odpoczynek.

- Dziękuję Panie Jezu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.