UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 4 czerwca 2017

29 V 2017 cz. 4 Pouczenie - problemy rodzinne.



Pisz dziecko



- Nie martw się tą sytuacją.

Jest przykra, lecz nie martw się tym.

Zawierz to mi, jak wszystko.

Nieprzyjaciel czuwa.

Tak, jak wyczułeś, poczuł się mocniejszy, bo wydawało się, że nie spełnię swej obietnicy.

Mówiłem iż Twoja mama nie jest jednego ducha z Tobą. Mimo iż wierzy, że te przekazy są ode Mnie. Mimo iż zbliżyła się do Mnie.

Mówiłem abyś nic nie mówił:).

Nie powiedziałem abyś nic nie mówił, ale jak zobaczysz w jej spojrzeniu wyrzut, to wtedy możesz coś powiedzieć:)

Nie uchybiłeś mi w niczym.

Mówiłem już i to na początku, że nie jesteś na każde skinienie  Twej mamy choć do jej próśb masz odnosić się z wyrozumiałością i szacunkiem.

Są sytuacje wyjątkowe. Taką sytuacją wyjątkową nie jest wyniesienie kwiatka doniczkowego na deszcz.

Można to zrobić za piętnaście minut, za pół godziny. A Twoja mama przecież spodziewała się, że deszcz będzie padał dłużej i może jeszcze nad ranem, lub rano. Zatem jej zachowanie nie było właściwe.

Pierwszy jest Bóg. Mój przekaz musi być otoczony szacunkiem, tym bardziej w takim dniu jak ten gdy przyszła opłacić rachunki w banku i środków było o wiele więcej niż się spodziewała.

Nie było to wszystko potrzebne.

Były też i jej rozdrażnienia niedługo po tym jak się ucieszyła.

Niech nie myśli, że bez odmówienia całego różańca zachowa spokój ducha. Czytanie tutaj nie wystarczy. Jest narażona na większy atak. Musi to zrozumieć.

Chcę abyś pomodlił się w jej intencji.

Tak, modlisz się codziennie, ale dodatkowo.

Niech też nie będzie tak, że Jej Pan musi poświęcić czas na te sprawy. Ten czas mogłeś poświęcić na modlitwę.

A Ty synu mnie słuchaj. Jak mówię Ci w duchu: Nic nie mów, to tak czyń:).

Nie podziękowała mi w sposób szczególny dlatego tak się stało.

Niech nie uważa też, że tyle modlić się, ile Ty masz, to jest, waszym językiem mówiąc – „przesada”. Skoro Ja tego chcę i daję możliwości abyś tak  mógł czynić.

Ten placek andrutowy zrobisz, synu, rano, Nie może być on dzisiaj robiony kosztem modlitwy. Jeśli zaś nie zdążysz to trudno. Obejdziesz się bez niego gdyż masz wystarczające środki.

Z tym Cię synu zostawiam:)

Z Bogiem moje dziecko.

- Dziękuję Panie Jezu.

Nie spodziewałem się, że takie coś wyjdzie i zepsuje piękno tego dnia.

Dziękuję, Panie Jezu, za Twoje słowa dotyczące tego i przepraszam, że „musiałeś” dać je na to, a mogły być na inne rzeczy.

- Nie smuć się dziecko.

- Dziękuję Panie Jezu za dar, który dajesz każdemu, że dajesz Siebie i szczególnie za miłosierdzie okazane mnie grzesznemu.

           - Amen

                    Moje dziecko.



 Otrzymał Krzysztof Michałowski (Cyprian Polak)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.