UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 13 września 2017

1 IX 2017 cz. 2 O Bożej sprawiedliwości



Pisz dziecko

- Cóż pisać Panie?

- O mojej sprawiedliwości.

- Tak Panie.

- Moja sprawiedliwość jest doskonała.

Mój sąd jest doskonały.

Dlatego pokazywanie Boga karzącego nie jest właściwe. Niemniej potrzebne to jest do waszego zrozumienia. Również pokazywanie Boga jako pobłażliwego nie jest właściwe.

Jestem który Jestem. Oto właściwe określenie Boga. Bóg jest a wszystko inne jest dodatkiem.

Bóg jest pełen radości i jest radością.

Boga nie „umniejsza” ni wyrok na ludzkość ni jakiekolwiek sprawy. Nic go nie zuboży. Obraz zaś Boga w oczach stworzeń dla Jego pełni nie ma żadnego znaczenia. Nie tylko tych upadłych (anioły) jaki  ludzie w stanie grzechu pierworodnego, ale i duchów czystych oraz zbawionych ludzi.

Bóg sam sobie wystarcza.

A powołanie do życia stworzeń wynika z nadmiaru Jego Miłości i Miłosierdzia.

                  Dobrze dziecko wrócisz w domu

                  ze względu na to iż robi Ci się

                  niedobrze z powodu choroby lokomocyjnej

                  jak będziesz dłużej pisał.

                  - Chwała Tobie Chryste.



16.54

Zapisz dziecko

- Będziesz publikował nowe przekazy od jutra.

           - Chwała Tobie Panie.



Zapisz dziecko

- Pokusy są, niedobre porywy. Serce nie jest jeszcze naprawione i nie będzie dziś ni za miesiąc. Jednak bardzo się staraj, proś i uniżaj się.

              - Tak Panie.

-:)





- Tak dziecko.

Odmów sobie tego i wykonuj co potrzebne.



20.53

Zapisz

- Nie piszcie pism z własnej inicjatywy w tej sprawie. Konsultujcie się z radcą.

                     - Dziękuję o Panie.



23.30

Zapisz dziecko

- Święconej wody egzorcyzmowanej używaj w sposób (oczywiście) godny, ale i  jak potrzebujesz.

          - Dziękuję Panie.

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.