UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 19 września 2017

10 IX 2017 cz. 2

Około 22- giej

Pisz dziecko
- Dlaczego jesteś niezadowolony, dziecko?
Układasz sobie (coś) w głowie, ale życie nie zawsze tak wygląda.
Myślałeś, że to będzie ( w jakiś sposób) ekscytujące a tymczasem pojechałeś blisko i nocujesz.
Dziecko, przecież dobrze jest wydać jak najmniej pieniędzy. Chciałem (chcę) po prostu byś wyjechał z domu i przeczekał czas 11 września do późnego wieczora poza domem. Po prostu.
Nie powinieneś się tym przejmować, że nie będzie dowodu zamachu na Ciebie.
Przypomniałeś sobie jak było ze mną. Św. Józef otrzymał nakaz we śnie. I tylko tyle.
- Tak Panie, jednakże potem wymordowanie dzieci w Betlejem było faktem i o tym wszyscy wiedzieli.
Tak, ale Józef nie mógł o tym opowiadać. Na słowo we śmie uciekł do Egiptu i na słowo we śnie wrócił do Izraela. Już jednak kierował się własnym rozeznaniem i osiadł w Nazarecie.
- Panie, pisze w Ewangelii według Mateusza iż pouczony we śnie odszedł do Ziemi Galilejskiej.
- Pouczenie dostał jednakże wtedy dopiero gdy bał się osiąść w Judei. Pouczenie (we śnie) dotyczyło jednakże Galilei, nie samego Nazaretu. Aczkolwiek, jak wiadomo, było to z wolą Bożą aby się wypełniły Pisma.
- Panie Jezu mówiłeś, że będzie na mnie zamach. Ale w sensie ścisłym go nie ma. Jeśli wyjechałem z domu i zamachowcy mnie na ten czas nie znajdą.
Jakże się upewnię, że oni to chcieli zrobić.
- Czy naprawdę musisz się upewniać moje dziecko?
- Panie Jezu, przecież Ty wszystko możesz. Możesz mi dać poznać w obrazie jakimś, w jasnowidzeniu, czy w jakimś szczególe lub relacji mojej mamy.
- Moje dziecko, przecież wiesz doskonale iż w czasach kiedy pisałeś drażniące ich smoleńskie artykuły kręcili się koło domu, pociągali nawet za klamkę i inne. A gdy jechałeś do Lublina pokazywali Ci, że wiedzą gdzie jedziesz dzięki telefonowi. I inne związane, nie będziemy tego przytaczać.
- A teraz nie wiedzą gdzie jestem?
- Dziecko, zamach tego typu przygotowuje się w konkretnym miejscu. Nie zamierzają do Ciebie strzelać na ulicy.
Gdybyś jechał jednak tak jak zwykle wyjeżdżasz  mogliby za Tobą pojechać. Tego się nie spodziewali. Wyjazdu dzisiaj i o innej porze niż zwykle.
- Jestem tu bezpieczny Panie?
- Powiedziałem Ci, że Cię uratuję nawet gdybyś został w domu i bez Twojego współdziałania. Słuszne jest jednak abyś współpracował tu ze mną i używał ludzkich środków.
- Chwała Tobie Panie.
- Czy mamie nic nie grozi?
- Nie, dziecko.

- Dziękuję ci Panie za te dwie osoby, które się wczoraj i dzisiaj w nocy zgłosiły ze wsparciem. Może i uda się wynająć mieszkanie.
- Musisz o to prosić i się modlić. Wykonywać też, ile możesz gdy idzie o przekazy.
Musisz szanować czas.
Już ci kiedyś mówiłem, że nawet 10 minut, które przemknie Ci przez palce możesz przeznaczyć na modlitwę. Zatem staraj się.
- Tak Panie Jezu.
- To dobrze synu, że mówisz: Tak Panie Jezu:)
- Oczyść mnie Panie a bielszym nad śnieg się stanę.
- Tak dziecko, nie jesteś zestresowany zamachem, ale tym, że go nie widzisz. Jak pamiętasz św. Pawła spuszczono w koszu przez mur. Nie było żadnych, nadzwyczajnych rzeczy.

- Mówiłem o wykorzystywaniu czasu i cóż dziecko.
- Tak Panie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.