UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 19 września 2017

11 IX 2017 Naród śpi. Śpijcie moje dzieci dalej. Przebudzenie będzie jednak straszne.

<Przez pomyłkę nie został opublikowany ostatni fragment przekazu z 10 września. Oto on>.

23.00

- Synu jest w Tobie ukryte pragnienie,którego nie powinno być dlatego przychodziły Ci do głowy te rzeczy.
Ja jestem wierny.
- Przepraszam Panie.
- Módl się zatem.
- Zrób to dziecko zatem.

Po około dziesięciu minutach.
- Dlaczego mi Panie na to zezwalasz.

- Chcę abyś ozdrowiał.


Poniedziałek, 11 września

Zapisz dziecko
- Dostaniesz potwierdzenie tego, że był zamach na Ciebie.
- Dziękuję Panie Jezu.

Po piętnastu minutach
- Nie chcę, Panie, niczego co by nie było wedle Twego upodobania.
- Nie obawiaj się to jest potrzebne.
- Dziękuję Panie Jezu.

15.05

- Tak, czasami przychodzi taki czas, że trudno jest bardzo modlić się, że modlitwa wycieka jak przez palce.
Może to być z mojego dopustu, ale może być w tym też wina człowieka. Ty straciłeś dyspozycję wczoraj. Miałeś ją doputy sprawy nie poszły jak się spodziewałeś.
I do tej pory nie wróciła.
Wszystko, synu, wróci, ale musisz się starać.
- Dziękuję Panie Jezu.

15.15
Zapisz dziecko
- Ofiaruj i za ojca i za babcię.
- To dobre rozwiązanie Panie Jezu.
-:)

Zapisz dziecko
- książkę o Fatimie kup.
- Dziękuję Panie Jezu.

16.47
Zapisz dziecko (pisz)
- Niewiele dziś rozmawialiśmy, moje dziecko. Książka „IV tajemnica fatimska” A. Socciego jest niewątpliwie frapująca, ale najpierw jest rozmowa ze mną.
- Dobrze Panie.
Tak, dziecko, wziąłeś książkę do rąk, którą sam Ci zaleciłem kupić i chcesz czytać a ja wołam Cię do rozmowy.
- Tak Panie.
- Pisz zatem:)
- Czego byś chciał moje dziecko?
- W ogóle Panie?
- Tak, czego byś chciał?
- A dlaczego Panie pytasz?
- Chcę wiedzieć czego moje dziecko pragnie, a może tylko chce. Pamiętam Twoje rozróżnienie:)
- Panie zawstydzasz mnie dodatkowo.
- Nic nie szkodzi moje dziecko:)
- Czuję się bardzo rozpieszczony Panie Jezu.
- :), :), :)
- Są rzeczy pobieżne, są już niekonieczne. Dziecko chce zabawkę lub cukierki, a za chwilę o tym zapomina.
- Cieszę się moje dziecko, że się jednak uczysz.
Tak, to co duchowe jest najważniejsze.
Pomyślałeś o tym, że chciałbyś może jeszcze pozwiedzać nim Stary Świat upadnie, ale tak po swojemu „odpalając wrażenia” jak to kiedyś napisałeś „jak papieros od papierosa”. Zostawiając z tej długiej a intensywnej podróży jakby stos pocztówek w oczach gdzie nie potrafiłbyś dokładnie (co, gdzie, kiedy), mieszałyby Ci wrażenia i miejsca.
To byłaby bardzo droga wyprawa jak na kieszeń przeciętnego Polaka, a cóż by ci dała. Niewiele. Takie zaliczenie i po swojemu. Udowodnienie czegoś. Spróbowanie czegoś.
Tak też czułeś, że to niepełne, że czas tego mija.
Widzisz, wracamy do serca, do Mego Serca.
Czegoż pragniesz?
Czego chcesz w tym życiu?
Jesteś na mojej drodze i na tej dostaniesz wszystko co potrzebne. Już tego doświadczyłeś. Teraz musiałeś uciekać (na krótko) z domu przed ludźmi, którzy przyszli Cie zabić z polecenia mściwego człowieka. Jednak nie musisz się ograniczać ( w granicach rozsądku). Masz na nocleg. Nie cierpisz chłodu i głodu. Aby zapełnić dzień odwiedziłeś sanktuarium na górze św. Anny. Kupiłeś książkę. Wszystko masz. Martwisz się jeszcze o zakwaterowanie w Rzeszowie, ale i do tego jest coraz bliżej.
Ale tak, codziennie musisz się zapierać samego siebie. Nie zawsze masz ochotę się modlić, nie zawsze masz ochotę na inne potrzebne rzeczy których od Ciebie chcę, ale zapierasz się siebie.
Mój kochany chłopcze:)
- Tak, Panie Jezu jestem chyba nieodrodnym (jednak) przedstawicielem swego pokolenia.
- Czy dla Jezusa to jest ważne? Ważny jesteś Ty i jaki jesteś
To czytaj dziecko książkę:)
- Tak Panie Jezu, mój najsłodszy Panie.

19.15

Pisz dziecko
- Cóż dziecko. Nie jest to aż taki wielki problem zadzwonić gdy nie masz telefonu komórkowego, a zostały zlikwidowane przez ludzi ( z inspiracji szatana) budki telefoniczne.
Tak, to jest niewygodne, lecz jak wiesz możesz pożyczyć telefon lub zadzwonić z baru lub restauracji, hotelu.
- To prawda Panie.

Abyś się nie rozleniwił, dziecko, moją opieką bo nie tak ma być.
Niech Cię nie męczy poproszenie o telefon lub zadzwonienie z restauracji lub hotelu na przykład.
Pracowałeś dziecko (kiedyś) jako akwizytor i tak naprawdę nie obawiasz się wychodzenia do ludzi. Masz też godne środki i możesz za to przecież zapłacić. Nie potrzebujesz tak robić codziennie.
Daję Ci co potrzeba chcesz bym i to Ci dał ( w sposób wygodny). Czasami jest niewygoda w postaci tego braku w Twej sytuacji, tak jak nie chciałem byś na wczasy brał telefon. Była tam recepcja, choć owszem było to krępujące gdyż nikt, a tylko Ty, korzystał z niej.

Gdyby Polacy prawdziwie miłowali wolność winni przeciw temu protestować. Tymczasem nie interesuje ich już wolność i przestrzeń publiczna? A inni milczą lub są zmęczeni?
Ty i tak nie masz swojego numeru tylko dlatego, że nie podobał Ci się przymus rejestracji. Jednakże likwidacji publicznych telefonów ( w budkach) nie spodziewałeś się.Wszystko postępuje naprzód. Wrogowie dzieci Bożych inspirowani szatanem nie śpią. Oni pilnie pracują. I nawet Ty chciałbyś spać, mój synu, choć wzrok masz wyostrzony na te sprawy. Prawi ludzie czasami „chcą odpuścić”. Źli nie odpuszczają. O ile może się to zdarzyć jeszcze maluczkim, to ci, którzy chcą rządzić światem, będący w mocy demona, już tego nie robią.
Czy na wypadek zagrożenia wojennego, o którym wam przecież mówią, taki brak możliwości skorzystania z publicznego telefonu jest dobry? Odpowiedzcie sobie sami na to pytanie.
Naród śpi. Śpijcie moje dzieci dalej. Przebudzenie będzie jednak straszne.
wrócisz dziecko

23.53
- Nie lękaj się. Dam Ci potwierdzenie tego.
- Dziękuję Panie Jezu.

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thom Schery20 września 2017 14:45

    Dzisiaj wysłałem linka z twoimi wpisami mojej mamie. Podeszła do tego bardzo sceptycznie. Ja natomiast, doszukując się "dziury w całym" jak dotychczas nie znalazłem na twoim blogu nic co kłóciło by się z tym w co wierze. Przepraszam z góry za tą wątpliwość, ale czyż nie musimy poddawać rozważaniom treści, który są publikowane w internecie? Dla swojego bezpieczeństwa- tak. Nie wycofuję się z tego co napisałem wcześniej,wierze w przytaczane tutaj słowa. Kiedyś usłyszałem takie zdanie od jednego księdza. Po czym można rozpoznać czy ktoś służy diabłu lub nie głosząc niby słowo boże. Otóż jednym z takich wyznaczników jest Maryja. Z nią to musimy iść, ona musi nas prowadzić do swojego Syna. Na twoim blogu Maryja jest przytaczana bardzo często. Drugą rzeczą, która mnie uderzyła to nazywanie pewnych wydarzeń w sposób bardzo dobitny, wyostrzony. Mam tu na myśli "księga i wiatr". Tyczy się to pogrzebu Jana Pawła II jak wiatr zamyka księgę. Było to coś niezwykłego, coś czego nie umiałem nazwać, ale z drugiej strony musiało coś w tym być bo przykuło to moją uwagę. Byłem w totalnym szoku jak przeczytałem to tutaj. Od razu przed oczami miałem ten obrazek. Dla mnie, chodź dla większości pewnie nie będzie to stanowiło argumentu potwierdzającego autentyczności twoich słów, jest takim potwierdzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem w 100 % czy te przekazy są prawdziwe mam nadzieje ze tak jest nie znalazłem tutaj żadnej treści do której można się czepiać sam jestem głupi i nie mi osądzać , chwytam się każdej deski ratunku z moich grzechów i ufam w Boże prowadzenie nie mam nic do stracenia niech Bóg ratuje mnie z mojego grzechu i niech się dzieje co chce jeżeli to są dobre przekazy (a wierze za tak jest) to będzie dobrze jeżeli jednak nie to Bóg rozsadzi później i nie mi glupiemu człowiekowi oceniać ja Panu staram się ufać i pozdrawiam niech Maryja ma Pana w opiece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytując wpis z sobota, 12 listopada 2016. "- Papież Franciszek chce miłosierdzia bez wymagań. Przeinacza moją naukę. To nie jest moja Ewangelia. ". Zatem należy sobie te wymagania stawiać. Pokrzepiający wpis z wtorek, 28 lutego 2017 "Wciąż jednak czekam.
      Może to jesteś Ty?
      Nie zwlekaj.
      Zaufaj Panu i wybierz Boga żywego zamiast złudy tego świata, która i tak się kończy i brudu szatana.
      Bądź robotnikiem w winnicy, który pracuje u schyłku dnia, a zapłatę otrzyma taką, jakbyś pracował dzień cały.
      Nie jestem bowiem Bogiem wyliczonym, a hojnym i Miłosiernym.
      Nabyłem was za wielką cenę.
      Walczę o każdego z was nadal.
      Nawróćcie się.
      Zanim będzie za późno.
      Amen.
      Jam jest Alfa i Omega. Pierwszy i ostatni."
      Zatem odwagi ! Nie załamuj się!

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.