UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 21 września 2017

12 IX 2017

Wtorek, 12 kwietnia

01:32

Zapisz dziecko

- Ufaj dziecko.
- Tak Panie Jezu.
- :)

Po drugiej

Zapisz dziecko
- Wiem, że obawiasz się o moje dzieło.
Troszczysz się o mnie.
Będzie tak jak powiedziałem;
- Jezu ufam Tobie.

08.00
Zapisz dziecko
- Nie ma powodu do niepokoju. Wszystko wykonuj co dobre. Módl się i staraj się.

Około 10-tej
Zapisz dziecko.
- W tej sprawie wykonuj niezbędne rzeczy. Nie jest to jednak priorytetem ponieważ i tak macie mieszkać gdzie indziej, a zwłaszcza w okresie grzewczym.

Około 11.14
Zapisz dziecko
- Ciągle obawiasz się o potwierdzenie tego iż chcieli na Ciebie dokonać zamachu. Obawiasz się też o swoje spotkanie z Klarą w Rzeszowie, które jest oznaczone na konkretny dzień.
- Wiem, że wierzysz.
Trudno jest takim jak Ty, mającym dar Boga żywego wierzyć, ale na tym opiera się też zasługa. Daję Ci znaki, potwierdzenia i moją opiekę także materialną gdy idzie o Twoją drogę.
Bóg, dziecko, wybiera proste rozwiązania. Prostym, najprostszym było abyś nieoczekiwanie dla siebie samego siebie wyjechał o innej porze niż to zawsze robisz, później, transportem nieoczekiwanym dla czyhających na Twoje życie i wrócił do domu wtedy gdy wydawało im się, że już nie wrócisz.
Dziecko drogie. Co do spotkania z Klarą, warunkiem jest abyś był wtedy w Rzeszowie i drugi warunek abyś nie siedział w domu. Oczywiste jest wtedy; jeśli cały dzień spędzisz w domu, że to się zdarzyć nie będzie mogło.
Nie możesz się też tam umawiać z żadnymi innymi kobietami (poza sprawami typowo służbowymi, nie może tu być jednak żadnej dwuznaczności).

- Panie co do wyszkolonych ludzi, których mocodawcom nie pasowało to co pisałem o Smoleńsku przed przekazami to tu nie ma wątpliwości, że tacy byli nasyłani.

13.24
-Tak dziecko, to jest potrzebne.

14.04
- Nie dziecko, dzisiaj jesteś zmęczony, znużony.
-Dziękuję Panie Jezu.

14.15
Zapisz dziecko
- Skorzystaj z tej wygody.
- Dziękuję Panie Jezu.

17.17

Zapisz dziecko
- Już o tym rozmawialiśmy. Przypominasz sobie teraz.
Więcej miłości do Mnie i uważaj jak rozmawiasz gdy ktoś nie jest jednego ducha z Tobą w sprawie Mego Daru, choćby to była najbliższa osoba.

Około osiemnastej
- Zawsze jak jesteś w takiej dyspozycji to najlepiej się modlić. Gdy jesteś zmęczony to próbuj czytać dobre rzeczy lub zasnąć.
Jeśli jest Ci to niezbędne, jak dzisiaj ze względu na małą ilość snu nie martw się tym, że mało umieściłeś przekazu<ów>, czy mało się modliłeś. Musisz odespać choć trochę. Tak uczyń i teraz.
- Dziękuję Panie Jezu.

23.46
Zapisz dziecko
- :) Mój uśmiech niech Ci teraz wystarczy. Uśmiecham się do Ciebie.
- Panie Jezu,
- Dotknę Cię mym uśmiechem całego, mój mały smutasie.
Jesteś śmieszek, ale i smutas.
Widzisz dziecko, dla was się zniżam używając i takich słów, które znacie, a które dobrze oddają sens. „Smutas” .
- „Smutas”,Panie, jak to przeczyta Klara nie będzie chciała wyjść za mnie za mąż.
- To nie bądź takim smutasem to nie będę o tym mówił.
- :)
- Jaką nędzą jestem. Nie mogę żyć po swojemu i zamiast być bardziej radosny to tak Panie jak Ty mówisz.
- Moja droga jest drogą krzyża, ale trzeba być radosnym.

- Dlaczego chcesz płakać mój synu?
- Że nie jestem radosny.
- :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.