UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 27 września 2017

19 IX 2017



Wtorek, 19 września



00:21



- Umieść moje dziecko. Jest późno. Byłeś w podróży, wynajmujesz mieszkanie, ale dołóż i ten dodatkowy trud.

                         Dziękuję Panie Jezu.



Około 1.30

Zapisz dziecko

- Upewnij się.



Około drugiej

- Dziecko, daję Ci to abyś się nauczył, oduczył i nie pragnął. Daję to znaczy pozwalam się przekonać. Lecz granica jest tu cienka. Pamiętaj.



08.27



Zapisz dziecko (skoro pragniesz) pouczenia w tej sprawie.



Oczywiście, że dobrze uczyniłeś cytując to Pouczenie Alicji Lenczewskiej. Dlaczego nie? Jesteś (tylko) jednym z proroków, których powołałem w narodzie waszym.

To prawda dziecko. Pouczenia i Orędzia dawane przez Ciebie są wyjątkowe, bo zdradzam wiele tajemnic i mówię o rzeczach, o których nie mówiłem innym. Jest to w znacznej mierze dlatego, że oto mamy Koniec Czasów. Przecież za kilka dni (23 września) wielki znak Niewiasty obleczonej w słońce z wieńcem z gwiazd dwunastu i księżycem pod jej stopami.

Jednakże od Alicji Lenczewskiej już nie usłyszą słów przeze mnie jak i od Adama Człowieka (chyba, że dam im przemówić z tamtego świata).

Aby cie pocieszyć, dziecko, choć ciągle chcę abyś Ty Mnie pocieszał, powiem ci, że Twój czyściec został istotnie skrócony. Nie będę tu wymieniać czasu. Na dzień dzisiejszy najbardziej byś cierpiał z powodu nieczystości uczynkowej, która była do czasu aż rok (niespełna) temu mnie się ofiarowałeś.

Tak jak miałeś w niedawnym śnie. Cały byłeś biały, a Twoje przyrodzenie było czarne. A związane to było w sposób jaki dobrze nie rozumiałeś z niedoskonałościami i upokorzeniem ludzkiego organizmu po grzechu pierworodnym.

                - Chwała Tobie Chryste.



13.13

- Cóż dziecko.

Przyszedłeś tu w konkretnej sprawie. Trudno Ci będzie się skoncentrować. Zwrócisz  (jak chcesz) uwagę przy wyjściu.

           -Dziękuję Panie Jezu.





22.16



Zapisz dziecko



- Nadal pragniesz? Tego co niedobre. Walczysz, ale pragniesz tego co grzeszne. Jeśli pragniesz, choć zwalczasz pragnienie, to nie dziw się, że podczas przepisywania dopadają Cię ataki wewnętrzne inspirowane przez złego. Musisz sobie zbrzydzić grzech. Inaczej będziesz się bardzo męczył. Przepraszał, znowu zwalczał.

Zbrzydź sobie grzech nieczysty, niech będzie tylko pokusą zewnętrzną, która przychodzi do Ciebie i natrafia na mur Twojej obojętności i obrzydzenia, Twoje odrzucenie.

                             Amen moje dziecko



Zapisz dziecko



- Dobrze dziecko, to co masz na myśli. Ja ci wybaczę i mocą zasług, które masz dzięki Łasce anuluję To.

- Panie.

- Tak, to, dziecko.

- Nie.

- Tak dziecko.

- Nie chcę.

- Przecież tego pragniesz.

- Ale nie chcę.

- Dalej dziecko chcesz.



22.32

Moje dziecko

- Znów mówisz bym Ci odebrał (te Łaski) bo jesteś człowiek grzeszny. Jestem lekarzem duszy i chcę Cię wyleczyć całkowicie. Czy dobry lekarz zostawia swego pacjenta z jego chorobą samego? Nie, tak nie robi. A co dopiero lekarz doskonały.

Uczyń to dziecko co masz na myśli.

- Zranię Cię, Panie, przecież.



23.22

- Moje słowo się nie cofa w tym co ci powiedziałem i co teraz myślisz.



23.30

Zapisz dziecko

- Od tego też Cię zwalniam a będzie tak jakbyś odmówił.

- Panie dlaczego jesteś taki miłosierny?

- Dlaczego dziecko?

Odpowiedź jest łatwa.

No, dziecko, zrób czego pragnie Twe serce a mocą Łask, które ci dałem nie poczytam tego za winę.

- Panie,



23.57

- Powiedziałeś Panie: Nie rób tego, dziecko, nigdy więcej.

- Jak mówiłem i mówię, nie zawsze chory może od razu ozdrowieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.