UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 28 września 2017

20 IX 2017 Tak dziecko jestem niepojęty, lecz równocześnie wiecie jaki jestem bo wam o tym mówiłem i mówię: Dawniej i dziś.



Środa, 20 września



00:01

- Dziecko, jestem Wszechmocą.



00:15



- Dziecko, powiedziałem, jest aktualne.



Około 8.00



Zapisz dziecko



- Tak Ci okazałem moją Miłość.

Moja Miłość nie zna granic.

Teraz zaś czyń wszystko co winien czynić każdy chrześcijanin.

- Jezu kocham Cię, jesteś niepojęty.

Tak dziecko jestem niepojęty, lecz równocześnie wiecie jaki jestem bo wam o tym mówiłem i mówię: Dawniej i dziś.

                  - Panie uwielbiam Cię.



13.00



Zapisz dziecko

- Ciesz się dziecko życiem, tym co masz i zanurzaj we Mnie

                         (nie szkodzi dziecko)

- Uwielbiam Cię Panie i chwalę.

- To dobrze dziecko:)

- Och Panie:)

-:)



14.45



Dziecko. Czy powinieneś to nabyć aby znacznie tańsze mieć zastępczo i <nieczyt. słowo, być może „już”> teraz.

Tak dziecko, czasami są sytuacje, że szkoda dobrej rzeczy brać ze sobą narażając ją na uszczerbek ewentualny.

                  - Dziękuję Panie Jezu.



15.15



- Tak dziecko

Zdecyduj się na te mieszkanie, które pierwsze zobaczyłeś i je wynajmij.

             - Dziękuję Panie Jezu.



15.50

- Cóż dziecko, wypada uczciwie powiedzieć temu z którym się umówiłeś na teraz, że już podjąłeś decyzję skoro ma podjechać po Ciebie samochodem. Wiem, że chciałbyś zobaczyć to mieszkanie, ale w tym wypadku nie byłoby to uczciwe. Wiem dziecko, że chcesz (raczej) odmówić, ale zastanawiasz się.

                             - Dziękuję Panie Jezu.



Mój głuptasie. To przecież nie ma znaczenia. A poza tym zbliża się trochę do zabobonu.

-:)

- Oczywiście, Panie Jezu-:)

- Cieszę się moje dziecko, że już masz mieszkanie (umówione)

- Bardzo się cieszę Panie Jezu.

- To idź teraz na cmentarz.

- :)



20.45

Zapisz dziecko

- Cóż zapisać Panie.

- Zawsze się staraj.

- Tak Panie.



20.50

Zapisz dziecko

- Uczyń tak zatem.

- Znowu Panie?

- Tak.

- Lecz po co?

- Abyś widział moją miłość i to, że nie ograniczają mnie ludzkie ograniczenia.

- A czy to konieczne?

- Taka jest moja Łaska.

- Ile Panie jeszcze.

- Nie myśl o jutrze (pod tym kątem) myśl o dziś.

- Chwała Tobie Chryste.





22.10

Zapisz dziecko

- Cóż zapisać Panie.

Kontynuuj dziecko

- A to drugie

- To drugie, nie.



22:58

- Szkoda czasu jak widzisz

- Tak Panie

- W związku z tym co ci pozwoliłem udzielę ci dzisiaj tak samo jak wczoraj.

To także dziecko.

- Panie,

wybacz jeśli źle uczyniłem.

- Nie uczyniłeś niczego sam od siebie. Nie lękaj się, wiem, że to teraz trudne, ale jednak.

Ja nad wszystkim czuwam i jestem ponad wszystkim. Chcę żeby to czego jeszcze do teraz pragnąłeś było Ci obojętne, abyś tego nie pragnął.

- Dziękuję Panie.

  Jezu ufam Tobie.



- Teraz już kładź się spać. Wypij tę herbatę i śpij.

- Dziękuję Panie.

- Panie Jezu (jeszcze) a te fragmenty Pisma o których myślę.
- Gdy człowiek słucha Boga zawsze jest to zgodne z Pismem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.