UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 2 września 2017

21 VIII 2017 Przyszedł czas Apokalipsy, już był, jest jeszcze bardziej, a przede wszystkim będzie i nie czas na budowanie siebie i wokół siebie, pod swoim kątem, tym bardziej/ Jestem cierpiącą miłością, ale do czasu. Ci co nie chcą przejść przez bramę Mego Miłosierdzia przejdą przez bramę Mej Sprawiedliwości



Poniedziałek, 21 sierpnia



Po pierwszej w nocy



Zapisz dziecko



Odgoń pokusy i nie zajmuj się nimi.

Mówiłem nie raz. Nie ma dyspensy od grzechu.



01:39



Tak jak mówiłem moje dziecko. Nad tym listem pochyl się mocno, lecz w Orędziach nie będzie pouczeń dla poszczególnych osób.

Jednakże odpowiesz kierując się natchnieniem wewnętrznym.

- Chwała Tobie Chryste.



Zapisz dziecko

- Ofiaruj mi tę niewiastę i jej problemy.

 Ja ją utulę.

- Dziękuję Panie Jezu.



Zapisz dziecko



- Nie dociekaj czy to wszystko jest prawdą. Przyjmij to jak Ci przedstawiono.



10.29

Zapisz dziecko

Twoja mama musi dać Ci swobodę w pisaniu pism w waszych sprawach.

Dopiero gdy pismo jest gotowe  może (niech doda) swoje uwagi.

Nie powinno być tak, że Ty nie wiesz na czym stoisz, jak to mówicie.

Denerwujesz się, a to niepotrzebne. Ja tego nie chcę. Gdybyś działał całkowicie samodzielnie załatwiłbyś tę sprawę wcześniej. A tak zamiast (sobie) pomagać utrudniacie (sobie) wzajemnie.



Po 12- tej



Zapisz dziecko

- Wiem, że nie życzysz źle tej kobiecie, nigdy zresztą taki nie byłeś i  zacięty, lecz nie:) nie wzbudzę z niej kogoś takiego jak Ty, czy większego w łaskach u Boga niż jesteś i będziesz.

Jest to niemożliwe. Po prostu, dziecko, niemożliwe. Lecz dziękuję za Twe dobre chęci:)

                           Amen.





Później



Zapisz dziecko

- Nie, nie stało się nic, że się oderwałeś od modlitwy. To nic złego w tym wypadku a i Twój dowód szacunku dla mamy.

                                       - Dziękuję Panie Jezu.



12.50



Nie martw się dziecko. To pewne nieuporządkowanie. Wiem jakie jest Twe serce. Ale porywy niedobre są. Wie, że mnie kochasz i masz dobre intencje. Nigdy nie byłeś i nie jesteś wyrachowany i wyliczony. Zatem Trwaj dziecko i umacniaj się w duchu.

Proś, tak jak prosisz i dziękuj jak dziękujesz. Kołaczącemu otworzą. Wiem, że jestem dla Ciebie najważniejszy.

Tym bardziej, że (nadal) jesteś trochę dekadentem:) i na świecie , mimo Twoich ambicji i oczekiwań Ci nie zależy.

Przyszedł czas Apokalipsy, już był, jest jeszcze bardziej, a przede wszystkim będzie i nie czas na budowanie siebie i wokół siebie, pod swoim kątem, tym bardziej.

Nie gniewam się na Ciebie moje dziecko, że gdy dziękujesz mi z serca za wsparcie (które teraz zobaczyłeś) w środkach finansowych, w nawale spraw, które teraz masz pojawia się pewien zamęt, który szatan wykorzystuje. Przyjdzie czas, że to będą pokusy a Ty będziesz mocny.

             - Och Panie Jezu

             Nie chcę dla siebie być mocny,

             Ale dla Ciebie.



             - Wiem dziecko i dlatego Cię kocham i

            Ci przebaczam  Twoje słabości. Wiem jak Cię boli.

            Boli ze względu na mnie. 

            Wróć do potrzebnych spraw  moje dziecko.



13.20



Zapisz dziecko

- Nie czynię Ci zarzutów z powodu tej sytuacji z mamą.

Jak Ci kiedyś mówiłem: staraj się jej nie sprzeciwiać. Nawet jak masz rację.

Nie obawiaj się, że Ci nie pobłogosławię (wam). Lecz trzeba uważać. Nie jesteście zacięci i jesteście poszkodowani to samą de facto, ciągnącą się latami sprawą, bo to jest jedna sprawa z różnymi odnóżami.

Jednak trzeba starać się dla mnie. I Twoja mama również.

Jeśli powiedziałeś, iż upewnisz się wtedy, że jesteś (ewentualnie) wobec niej (w pewnej chwili, czy chwilach) nie w porządku gdy ja Ci to powiem w przekazie, to jest to co mi się podoba. Mama zaś Twoja zareagowała na to gniewnie mówiąc abyś „nie robił z niej…” niemądrej osoby określmy to łagodniej:).

Albo, albo, droga matko mego proroka. Albo wierzysz, że to przekazy ode Mnie i moje działanie, albo..  Mówisz matko o wywyższaniu się w chwili wzburzenia. To nie są sprawiedliwie słowa. Nie jest  winą Twego syna ni moją… że nie jesteś na bieżąco z przekazami. Nie korzystasz z Internetu i komputera sama a gdy nawet syn daje Ci, proponuje coś: wartościowy film, prelekcję itd., to trudno mu znaleźć moment kiedy Ty możesz. Podobnie, choć nie tak samo jest z przekazami. Zatem ufaj swemu synowi skoro go prowadzę. Jest mu trudno. Na nim spoczywa odpowiedzialność. Wasze zaś relacje utrudniają mu załatwianie waszych spraw.. Musisz to zrozumieć i uznać. Więc nie zasmucaj swego syna aby zaś nie tracił ducha.

        Na tym zakończmy moje dziecko.



Dookoła 13.50



- Znów nie posłuchałeś natchnienia w sprawie upomnienia wyrażającego się wulgarnie młodego człowieka. To, że był za siatą i grał w tenisa z młodą dziewczyną nie zwalnia Cię z reakcji skoro miałeś natchnienie. Musisz wynagrodzić to zaniedbanie. Modlitwą. Sam wybierz.

                   - Tak Panie.

                    Dziękuję Panie Jezu.





Później



Zapisz dziecko

Ciesz się tym i dziękuj.

Potrzebowałeś (coś) zjeść przede wszystkim ze względu na problemy z żołądkiem. Takie ceny a nie zamawiasz nic drogiego.

                             Amen.

                       - Dziękuję Panie Jezu.





Tak dziecko, tak możesz zrobić:)

 - Dziękuję Panie Jezu



Około siedemnastej





Zapisz dziecko

Tak, dziecko, tak właśnie kochaj jak w tej chwili. Jestem cierpiącą miłością, ale do czasu. Ci co nie chcą przejść przez bramę Mego Miłosierdzia przejdą przez bramę Mej Sprawiedliwości.



Przed 19- tą.



Zapisz dziecko



- Jak mówiłem. Kup ten obraz.

                   - Chwała Tobie Chryste.



Zapisz dziecko



Ciesz się tym co jest. I < nieczytelnie zapisany fragment> i tym skromnym, ale nie ubogim deserem po jednodaniowym obiedzie. Nie miałeś wielkiego apetytu na jedno ni drugie, ale cóż dziecko taki masz organizm.

W Odrodzonej Ziemi będzie Ci lepiej smakowało i będą proste potrawy.

                      - Chwała Tobie Chryste

                        Dziękuję Panie Jezu.

- Tak, wobec tych nieustannych ataków wewnętrznych winieneś się teraz <nieczyt. krótkie słowo zapisane w okrągłym nawiasie> modlić, jednak wróć do przepisywania przekazu. To też jest potrzebne i też masz ( jak mówiłem) z tego powodu Łaskę.



Zapisz dziecko

- Tak chciałem



23.16

Zapisz dziecko

- Ty tak na poważnie?:)

- Panie…:)

- No, nie bądź niemądry.

- Tak Panie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.