UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 24 września 2017

24 IX 2017 Teraz zaś pokolenie Niewiasty zostało zrodzone



< Chronologicznie jako kolejny byłby przekaz z 16 IX. Jednak wydawało się właściwie, i też takie miałem natchnienie aby go teraz, tuż po dniu wielkiego znaku Niewiasty obleczonej w słońce, opublikować. C. P>



24 września 2017

9.50



Zapisz dziecko



- Tak, jest to nowy czas, to nie jest złudzenie.

Pokolenie Niewiasty ( w sposób duchowy) zostało zrodzone.

To jest.

W tym Ja Jestem i cała Trójca Święta.

To jest Nowy czas.

                        - Chwała Chrystusowi Zbawicielowi

                          Chwała Tobie Panie.

                          Chwała Tobie Jezu nasz najsłodszy.



(pauza)



- Patrzę na ten czas ciąży, <Niewiasty>, był prawie <przez> cały czas moich przekazów i mojej drogi teraz niemal od początku.

- Tak dziecko

I Ty jesteś z pokolenia Niewiasty.

I niemało z tych, którzy czytają te Orędzia.

Niewiasta obleczona w słońce poprowadziła Cię. Wizerunek Niewiasty Obleczonej w słońce w obrazie Matki Bożej Ostrobramskiej, Matki Bożej Miłosierdzia przeszedł do Ciebie w niezwykły sposób. (w tym momencie <to znaczy zapisując te słowa. C. P.> dopiero zrozumiałeś jeszcze inny, dodatkowy sens tego) I przyprowadził do Mnie.

Było Ci trudniej niż byłoby gdyby przekazy nie zostały przerwane, co stało się dzięki brakowi Twojej woli pełnej współpracy ze Mną, nonszalancji w sprawach wiary, która zawsze u Ciebie była mimo Łaski, braku żalu za grzech, braku uniżenia serca po nim.



Teraz zaś pokolenie Niewiasty zostało zrodzone.

Wchodzicie dzieci w głąb Końca Czasów. Cieszcie się i radujcie Ci, których Imię zapisane jest w Księdze Życia.

I Ci którzy czytają te Orędzia i zachowują je są zapisani w Moim Sercu.

Nie lękajcie się.

To wszystko przyjść musi aby oddzielić ziarno do plew. Wy jesteście ziarnem.

Jednak niech każdy patrzy aby był tym ziarnem, potwierdzał to każdego dnia.

Nie ujmujcie nic Bogu z każdego dnia. O każdej porze oddawajcie Mu należną chwałę. Śpiewajcie pieśń Panu, pieśń nową.

Noście wizerunek Niewiasty obleczonej w słońce w sercu.

(Ponieważ trudno jest nabyć wizerunek Niewiasty obleczonej w słońce w postaci Pani z Ostrej Bramy lub kopii, w przypadku medalika, może ktoś bardziej zamożny zamówi takie medaliki u zajmujących się dewocjonaliami wykonawców i udostępni w jakiś sposób, być może wysyłkowo, innym osobom czytającym te Orędzia).

Noście też na szyi.

Posiadajcie też ten wizerunek ( co przypominam) nad swoim łóżkiem (oczywiście należy go poświęcić).

Ja jestem Panem, ale oddaję was pod opiekę Niewiasty obleczonej w słońce, która was zrodziła w wielkich bólach.

I ty, synu, byłeś rodzony w wielkich bólach.

Czyż nie pamiętasz niedawnego jeszcze głosu Niewiasty w Twoim sercu kiedy z żalem wielkim powiedziała ci: „ Kochaj mojego Syna!”.

Oto troskliwa Matka was zrodziła nie patrząc na swe bóle i cierpienia. Matka Miłosierdzia. I oddała Mnie, Swemu Synowi, Królowi Miłosierdzia. Rok jednak Miłosierdzia skończył się (link)



a zaczął Czas Sprawiedliwości.

Moje Miłosierdzie jest zawsze do końca życia każdego człowieka gdy zechce go wezwać, ale Czas Miłosierdzia dla ludzkości jako całości skończył się.



Witajcie zatem

Nasze dzieci

Z pokolenia Niewiasty.

Czytajcie jednak co jest dalej (w Piśmie)

Bądźcie czujni.

Zawierzajcie mi się i Mojej Matce. Wielokrotnie w ciągu dnia.

Bądźcie silni, bądźcie mocni Moją mocą, którą daję każdemu, kto chce wziąć, a jest czysty i się uniża.

Jak ja się uniżam, tak wy się uniżajcie względem Boga, a względem stworzeń postępujcie miłosiernie i sprawiedliwie.



Proście o wypełnienie Woli Ojca w waszym życiu.

Nie wszyscy będą mogli przeżyć Trzy Dni Ciemności i doczekać Odnowionej Ziemi. Nie wszyscy z tych, którzy są sprawiedliwi i boją się Boga.

Napominajcie tych, którzy lekceważą proroctwa.

Żadne moje (prawdziwe) proroctwo, żadne pochodzące ode Mnie nie może stać w sprzeczności do proroctw [dotyczących] Końca Czasów Starego Testamentu i Nowego Testamentu. W tym Ewangelii, Listów i Apokalipsy.

Jeśli nie stoi w sprzeczności to powiedzcie. <urwane jakby zdanie, chyba chodzi o to, że nie mogą odrzucać proroctwa jeśli nie stoi w sprzeczności do wymienionych C. P.>

A jeśli wam powiedzą, że nie mają czasu badać to zapytajcie kto ich od tego zwolnił?

Czyż nie marnują wiele czasu na niepotrzebną rozrywkę, na plotki i obmowy, na zbytnie upiększanie swoich domostw, gdzie nie ma dla mnie miejsca, dla domowego ołtarzyka. O ile jestem jeszcze lub Moja Matka w obrazie na ścianie, w wizerunku krzyża.

Więc nie zwalniam ich od czytania Pisma i badania. Ja, Bóg nie zwalniam od tego.

Są konferencje ks. dr Murzińskiego i innych. Dla chcącego nie ma nic trudnego, jak mówicie. Kościół także nie zwalnia od czytania Pisma a nieustannie do tego zachęca.

Nikt kto nie otwiera Pisma nie jest z pokolenia Niewiasty.

                           Amen.

To tyle moje dzieci (na dziś:).

Weźcie To sobie do serca.

Radujcie się bo chwila jest bliska.

Róbcie jak dotąd, wszystko co należy, spełniajcie swoje obowiązki, kochajcie swoich mężów, a wy mężowie żony, abyście byli jednego ducha i aby nie powstał w was rozłam. Jesteście wzajem odpowiedzialni za swoje zbawienie.

Samotni polecajcie się Bogu i pragnijcie wypełnienia Jego Woli względem was co do waszego stanu.

Dzieci bądźcie posłuszne rodzicom i dobre. Nie uchybi to waszej dziecięcej godności.

A wy rodzicie pamiętajcie o swych powinnościach względem dzieci i że macie je kształcić wedle serca Chrystusowego.

Wy zaś w podeszłym wieku ofiarujcie swoje trudy, smutki ale i radości, modlitwy za Polskę, za grzeszników. Wynagradzajcie Panu. Módlcie się za dzieci Niewiasty aby były wedle Bożej Woli i aby Maryja ich Mistrzyni prowadziła je na spotkanie z Synem.

                               Amen.



[ pisane] Dzień po wielkim znaku 23 września, 24 września 2017.



- Dziękuję Ci Panie. Jak wielka jest Twoja Łaska. Końcówka dnia nie była dobra. A ty Panie przyszedłeś ze swoim słowem tak dziś wielkim i bogatym. Twoje Słowo zawsze jest takie, ale dziś szczególnie.

- Nie skąpię swych Łask jeśli ktoś po swej duchowej niedyspozycji uniża się, żałuje tego dla Mnie i dla Mojej Matki.

                  - Chwała Tobie Chryste.



Z Bogiem moje dziecko.

Idź w Nowy Czas, choć za oknem:) nic się nie zmieniło.

Idźcie wy wszyscy, którzy prawdziwie chcecie mi służyć.

Z Bogiem.

Z Bogiem w Nowy Czas.

              Amen.



- Chwała Tobie Baranku, który przychodzisz i przyjdziesz jako Sędzia sprawiedliwy.

                            - Amen moje dziecko.


Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

3 komentarze:

  1. Czy data Nowego Czasu jest powiązana z wyborami w Niemczech?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę aby jakiekolwiek wybory kalekich demokracji miały coś wspólnego z ważnymi Bożymi znakami. Ale to jest moje zdanie. W każdym razie w przekazie ostatnim, poprzednim i innych nic o tym nie ma.

      Usuń
  2. Proszę o informacje jeśli taki medalik będzie można nabyć.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.