UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 5 września 2017

26 VIII 2017

Sobota, 26 sierpnia



9.30



Zapisz dziecko



- Ciesz się tym dniem i tym, że masz moją Łaskę (nadal) w postaci pouczeń i orędzi dla Polski (przede wszystkim) oraz odpowiedzi na Twoje pytania dotyczące różnych spraw zakrytych.

- Tak Panie.



Zapisz dziecko

- Cóż zapisać Panie?

- Bądź dobry.

- Bo Ty Panie jesteś dla mnie dobry?

- Dlatego także, lecz przecież nie tylko i nawet nie przede wszystkim.





Około 15.30



Zapisz dziecko



- Twoja „lepsza przyszłość” gdy idzie o Twój stan duchowy jest pewna.

- Dziękuję Panie. A jak zejdę z Twojej drogi?

- Nie zejdziesz dziecko.

- Panie…

{ pauza dłuższa, szukanie samotności, nieco odseparowanie się}

- Chciałbym bardzo Ci podziękować, Panie Jezu, za te słowa i Cię uwielbić.

- Dobrze, uczyń to zatem.



Zapisz dziecko

- Tak, to, że wstyd Ci pali policzki jaki Ty jesteś dla mnie a jaki ja dla Ciebie, to jest dobre.

Moje dziecko.



Zapisz dziecko

- Cóż zapisać Panie?

- Teraz wstyd ci pali policzki, że tak mało mnie uwielbiłeś a myśl Twoja rozprasza się?

- Tak Panie, Ty wiesz.

- To wielka obietnica, Panie, że nie zejdę z Twojej drogi. Panie lecz przecież mówisz, że nie ma determinizmu.

- To nie determinizm, to obietnica.

- Wielbię Cię o Panie.



Około 19.30



Zapisz dziecko



- Zjedz jak skończysz trzecią część różańca.

- Dziękuję Panie Jezu.



23- cia



Zapisz dziecko

- Śpij.



Zapisz dziecko

- Przekonaj się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.