UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 9 września 2017

30 VIII 2017 cz. 1 Czytajcie moje dzieci Apokalipsę. Czytajcie często, niech spływa na was jej błogosławieństwo/ Bądźcie dziećmi Maryi



Środa,  30 sierpnia



00:20



Zapisz dziecko



- Trwaj we Mnie:)

- Tak Panie Jezu.

- :)



Pierwsza w nocy.

- Miłość własna będzie Cię jeszcze mocniej czasami [ uwierać] ( a i zdarzać się będzie, że często), aż zacznie się walić w gruzy Stary Świat. Wtedy będziesz spokojny. Prawdziwe z Ciebie apokaliptyczne dziecko.

- Panie żartujesz sobie ze mnie trochę.

- Jeśli nawet trochę to w większości mówię serio.

- Dzieci Apokalipsy:)?

- Czas sprawiedliwości jest straszny dla grzesznika. Ty od młodości pragnąłeś doczekać Apokalipsy. I tak się stało i więcej.

Czytajcie moje dzieci Apokalipsę. Czytajcie często, niech spływa na was jej błogosławieństwo.

Nie zapominajcie o niej.

Nie szukajcie (przesadnie) znaków, nie wypatrujcie bo możecie zobaczyć szatańską złudę. Karmcie się Słowem Bożym, na ten czas przede wszystkim Apokalipsą. Ono was umocni.

Ono da wam to co potrzebne.

Ono was poprowadzi.

Poprowadzi ku Barankowi.

Barankowi zabitemu, który ożył.

Módlcie się do Ducha Świętego. Pamiętajcie, że Maryja jest Jego Oblubienicą i Duch przychodzi tylko z Nią, nie przychodzi sam. A tylko z Nią.

Zatem nie dajcie się zwieść.

Służcie Maryi, Oddawajcie się Jej. Bądźcie Jej dziećmi. Bądźcie Jej mała armią, małą bo taki jest wybór człowieka, który ulega szatanowi, nie Boga.

Proście ją o dary. Proście o Dary Ducha a Duch nie odmówi wam przez Jej wstawiennictwo.

Bądźcie dziećmi Maryi.

          Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.