UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 12 września 2017

30 VIII 2017 cz. 5



Środa, 30 sierpnia 



9.40



Dzisiaj po załatwieniu sprawy pisma, związanej z wyjazdem, musisz zrobić w sprawie Twego organizmu co potrzeba, co już zrobiłeś. Jeśli chodzi o ten aparat to stosuj go bez obaw. Nawet gdyby mógł szkodzić w jakiś sposób (o czym nie wiadomo) to Tobie nie zaszkodzi.

                  - Chwała Tobie Panie.

                    Dziękuję Panie Jezu.



Około dziesiątej.



Zapisz dziecko

- Napisz najpierw pismo.

Dłużej będziesz modlił się w drodze.   

          - Dziękuję Panie.



Około 10:14

Zapisz dziecko

- Niech tak zostanie, jak jest.

- Dziękuję Panie.



11.55

- Tak synu zrób.

Musisz w tej sytuacji oderwać się od tego „świństwa” po waszemu mówiąc, które się wam robi.

Trudno robić „generalne porządki” w tej sytuacji.



Zapisz dziecko

- Jeśli mielibyście pojechać do Legnicy by doświadczyć cudu Eucharystycznego i oddać mi tam cześć, to zanocujecie drugą noc. To będzie dobre. Chciałbym aby mój prorok i jego matka Mnie tam odwiedzili.

         - Och Panie,

           Zawstydza mnie to słowo.

           Jestem najmniejszy ze sług.

        - I tak jest, ale i jesteś tym czym mówię, że jesteś.

        - Chwała Tobie Chryste.



13.54



Zapisz dziecko

- Nic się nie stało. Staraj się jednak i kochaj mnie.

             - Tak Panie, bardzo chcę.

             - Wiem to dziecko.



17.52

Pisz dziecko.

- Cieszę się, że potwierdzasz to że chcesz należeć do Mnie, Jezusa Chrystusa.

Cieszę się bardzo z każdego z was, który tak czyni.



Kocham każdego z was, który tak czyni szczególną miłością.

    < przerwa nietypowa związana też z jazdą autobusem>.



Około 21.30

Zapisz dziecko

- Cóż zapisać Panie?

- Cieszę się Tobą moje dziecko.

- Wstyd mi.

- Za co?

- Ogólnie.

-  A jednak się Tobą cieszę.

- Dziękuję Panie.

- :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.