UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 14 września 2017

4,5 IX 2017



Poniedziałek, 4 września.



9.21

- Dziecko

Ja cały czas jestem z Tobą dopóki jesteś na mojej drodze. Gdybyś tylko sam był i sam za to odpowiedzialny denerwowałbyś się o wiele mniej. Zachowywał spokój w znacznie większym stopniu.



12.19

Zapisz dziecko

- Tak, ta droga, która masz, w związku z Gminą, lokatorami teraz i zarządcą jest bardzo uciążliwa. Sztuka polega na tym by połączyć cierpienie ze słodyczą.

Jeśli, dziecko, nie zechcą zrobić tych dziur w dachu, załatać go, to musicie zrobić to sami. Wtedy będziecie mieli dodatkowy argument wobec ich postępowania. Będzie musiał to robić ktoś kto wyda odpowiedni dokument zaświadczający o tym. Zobaczycie wcześniej i potem co i jak doradzi radca. To dodatkowy czas i mitręga. Ja się o to zatroszczę i wykonam sprawiedliwość. Możesz być pewny mój synu, że ta zarządca ni jej pomocnica nie jest zapisana jako ta, której dane będzie przetrwać Trzy Dni Ciemności.

         - Chwała Tobie Chryste.



Około trzynastej.



- Nie obawiaj się dziecko o to. Ja czuwam.

         - Chwała Tobie Chryste.



Około czternastej.

- Potrzeba Ci dziecko mojego słowa. Zatem przepisuj przekazy, potem dopiero, wieczorem skończysz wspomnienie, które Ci zleciłem.



10 minut później.



Zapisz dziecko

- Oczywiście, dziecko, nie mów tym kobietom iż nie przetrwają Trzech Dni Ciemności. Możesz powiedzieć najwyżej czy są pewne, że będą żyły 10, 20, 30, 40 lat w tym kontekście, ale nie musisz. Nie jest to rzucanie pereł między wieprze, ale nic to nie da. Szkoda Twojej energii. Nie oczekuję tego od Ciebie, lecz Ci nie zabraniam.

         - Dziękuję Panie Jezu

         - Chwała Tobie Chryste.



Zapisz dziecko

- Co do „Iskry z Polski”. Powiem o tym.

            - Chwała Tobie Panie.





Wtorek, 5 września



8.45

Zapisz dziecko

- Odmów Litanię i połóż się odespać w tej sytuacji.



10.40

Zapisz dziecko

-  Uczyń tak jak zamierzasz, lecz wykonaj to.

                        Amen.

- Dziękuję Panie Jezu.



11.38

Zapisz dziecko

- Nie podoba mi się ta sprzeczka.

- Tak Panie Jezu. Tak nie powinno być.

(po pauzie)

Przepraszam Panie Jezu.



12.08



Zapisz dziecko

- Jeśli są pieniądze na ten potrzebny, a nawet niezbędny zakup to nie zakupujcie go na raty, zwłaszcza, że nie jest to bardzo duża kwota.

                - Dziękuję Panie Jezu.



Około 12.30

Zapisz dziecko

- Czy była przede wszystkim Twoja wina, że była sprzeczka.

Nie, nie przede wszystkim i nie w połowie.

              - Dziękuję Panie Jezu.

- :)



Około 13.30



Pisz dziecko

- Niech Cię przenikam cały. Twoje sprawy, tak, które jedziesz załatwiać pisząc te słowa w autobusie, lecz niech przenikam Cię cały. Ja ukryty w Tobie. Wszak dziś rano mnie przyjąłeś. Idź z Chrystusem do ludzi, choć ukrytym. Niech promieniuje przez Ciebie. I inni niech choć trochę otrzymają z tego co udzielam Tobie. Trochę, bo jesteś na takim etapie, że może być tylko trochę. Przyjdzie jednak więcej gdy będziesz na wyższym stopniu duchowego rozwoju, czyli zanurzony w Mojej uzdrawiającej i krzepiącej Miłości. Miłość, która ubogaca i wszystko daje, a bez niej nie ma nic. Jest pustka. Zło. Otchłań. Nicość. Zła nicość.



Około 14-tej

Zapisz

- Dobrze czynisz

- Dziękuję Panie.



Zapisz dziecko

- Nie lękaj się <nieczytelnie zapisane dwa słowa>, a ja Cię przestrzegę gdyby coś miało szkodzić Twemu ciału lub duchowi.

To badanie możesz zrobić.

         Amen

       - Dziękuję Panie Jezu.





- Nie wiesz jak postąpić. Cóż, zostaw. Nie potrzebujesz przecież



18.25

- Tak synu, myślisz o tym, że jest trudność w wykonaniu tego co zamierzyłeś, co podkreśliłem byś wykonał. Lecz staraj się zrobić co możesz. Za starania oceniam nie za wynik.



23.03

-Tak zrób dziecko, jak myślisz.

- Dziękuję Panie Jezu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.