UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 3 listopada 2017

18 X 2017

Środa, 18 X


5.15


Zapisz dziecko
- Skąd w Tobie ten lęk?
Ufaj swemu Panu.
- Dlaczego Panie źle spałem? Byłem pewny, że będę miał dobre sny i będę dobrze spał bo jak mi się ma wydarzyć coś przyjemnego, a zwłaszcza pięknego to mi się dobrze śni.
- Dziecko, tak i było i wcześniej. Zmieniła się też pogoda.
- Pogorszyła na nasze spotkanie? To zły znak.
- Moje dziecko nie wierzy w znaki, tylko we mnie.
Uspokój się synu.
- Mówiłeś, Panie abym się odespał. Owszem, położyłem się o 20.30. Potem mnie obudzili (hałas za ścianą, potem się wybudzam, a teraz o piątej. Mogłem spać do tej ósmej).
- Siedzi w Tobie ta sprawa (to znaczy ta związana z Gminą, która was gnębi.
Tak jak Twoja podświadomość broni się przed moją drogą i źle sypiasz tak i teraz.
- Chwała Tobie Chryste.
Dlaczego, Panie, nie może być jak Ty powiesz. Mówisz: odeśpij się, nie odsypiam. Kładę wcześniej, budzę rano, źle się czuję, itd zmienia się pogoda.
Ty wiesz Panie, że nie dało się odespać, nie było kiedy po moim przyjeździe?
- Jednakże mogłeś to uczynić. Wpływ miało też spóźnienie pociągu. Nieraz mówię do Ciebie, że będziemy pisać, a nie ma tego. Jest to jednak możliwe i tego chcę. Tak moje dziecko.
- Chwała Tobie Chryste.

(5 minut później)
Pytasz: A może to szatan chce we mnie wzniecić niepokój.
Owszem.

Zapisz dziecko
Ufaj mi.

8.45
Jak mówiłem wyjdź z domu o dziesiątej, po dziesiątej, najpóźniej do jedenastej.
Jeśli musisz iść teraz po pieczywo, bo nie ma żadnego i może jeszcze jakieś zakupy na śniadanie to jej nie spotkasz. <w sensie : nie spotkasz przypadkiem, nieprzygotowany, teraz>
- Chwała Tobie Chryste.

Około 9.30
- Spodziewałem się po Tobie, dziecko, więcej zaufania.
- Tak, Panie Jezu, do tej pory nie ma jednak żadnego znaku ni dowodu niezbitego na te przekazy.
Nie dałeś też, Panie, potwierdzenia, że był zamach na mnie.
- Potwierdzenie zamachu dostaniesz, jak powiedziałem. Chcę Twoje wiary.

11.20
Zapisz dziecko
Jesteś moim sługą. Nie potrzebujesz czerpać pewności siebie z tego czy wpłynęły jakieś środki. Wczoraj wpłynęły to już dzisiaj nie muszą, czyż nie.
A to, że gdybyś chciał poprawić < nieczytelnie zapisane dwa słowa> mógłbyś je wydać wszystkie. Nie jest to potrzebne abyś dziś to robił, pójdziesz następnym razem.
- Teraz nie wiem co robić, Panie, gdzie iść.
- Musisz przebywać dużo na otwartej przestrzeni. Będziesz też szedł do kościoła, raz, drugi, trzeci i bądź w najbardziej uczęszczanych miejscach.
- Chwała Tobie Chryste.
- Ach Panie, jakaż pogoda.
- A Ty, dziecko, oskarżałeś mnie o deszcz. Już wiesz, ze to była rosa.
- Przepraszam, Panie Jezu.
- Dobrze, wstań zatem i idź. Możesz czynić to co lubiłeś zawsze. „Włóczyć” się po mieście w poszukiwaniu dziewczyny, niewiasty, którą chcesz poznać:)
- Ach Panie.

11.45
Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie?
- Będzie to niewiasta, która ci się spodoba, lecz chcesz to zapytaj.

12.15
zapisz dziecko
Musisz cierpliwie oczekiwać:)
- Tak, Panie..
- :)

13.40
Zapisz dziecko
Dlaczego się martwisz?
- Ty wiesz, Panie.
- Powiedz.
- Obawiam się, Panie, czy Klara będzie.
- Ale dlaczego?
- Wiem, Panie, że ty nie takie rzeczy możesz. To znaczy możesz wszystko.
- Zatem?…
- Obawiasz się, dziecko, czy to wszystko jest prawdą. Przekonasz się, dziecko, w bardzo krótkim czasie. Chcę jednak byś wierzył.
- Tak, Panie.
Czy ona będzie może z dzieckiem?
- Czy powiedziałem ci synu, że ma dzieci?
- Nie, Panie.

5 minut później.
- Panie Jezu, nie spotkałem dziś żadnej kobiety nie tylko rówieśnicy i 10 lat młodszej, jakiejkolwiek po 30- stce, która by mi się podobała. Podobało mi się tylko kilka młodych kobiet i to nie bardzo.
- :)

14.10
Dziecko, nad wyborem trzeba się zastanowić, a nie ufać temu co Ci polecają, co polecają wszystkim. Nie jest to dobre wino. To zaś co piłeś niedawno, po drugiej stronie rynku mogło za takie uchodzić.
Lecz już „przepadło”. Ponieważ pozwoliłem ci wypić lampkę wina, wino, niedużo, dzisiaj musisz się tym zadowolić. Jeśli Ci nie smakuje nie wypijesz go. Posiedzisz chwilę i pójdziesz na obiad. Będzie to „aperitif” przed obiadem.
- Dziękuję Panie Jezu.

15.40
Zapisz dziecko
Nie obawiaj się, nic z tego co zamierzyłem nie ominie Cię, jeśli nadal będziesz szedł moją drogą.
- Cóż robić, Panie, w tę godzinę i dwadzieścia minut, które zostało.
- Tak jak poprzednio, dziecko.

16.15
- Panie Jezu, ja przecież nie wiem Jak ona wygląda. Jak się spotkamy?
16.15
Tak, dziecko, zostało 45 minut czasu do tego jaki Ci podałem.
- Spotkam ją, Panie Jezu, dzisiaj?
- A jak Ci, synu, powiedziałem?

16.28
Nie wiem gdzie chodzić Panie, zmęczyłem się.
- Posiedź chwilę, dziecko.
- A może to, Panie Jezu, dlatego, że wyszedłem 10 po jedenastej, a miałem najpóźniej do jedenastej?
- Nie, dziecko.
- Nie mam siły by gdzieś chodzić, ale jak chcesz, Panie, to pójdę.
- Tak, idź, dziecko, tam gdzie myślisz.

17.03
- Nie spotkałeś dziecko Klary?
- Nie spotkałem Panie.
- A kto jest Twoim Panem?
- Jezus Chrystus.
- To dobrze, dziecko.
- Dlaczego tak dziwnie mówisz, Panie?
Dlaczego nie spotkałem Klary?
- Idź, dziecko ,do kina.
- Dlaczego, Panie, nie spotkałem Klary?
- :) ^ ^ - to mają być dwa rogi.
- Co to znaczy Panie?

Zapisz dziecko
Koniec bajki dziecko.
- Tak mam zapisać?
- Tak, dziecko koniec bajki.
- Nie chcę tego pisać, Panie.
Boże, dlaczego mi to uczyniłeś, dlaczego pozwoliłeś, ja wszystko w dobrej wierze.
- Zobaczymy dziecko.
- Nie będę pisać w tej sytuacji Panie Jezu.
Zapisz dziecko
- Nie pisz zatem.
- Nie mogę pisać zwiedzeń.
- A dlaczego nie, wszystko możesz pisać.

21.32
Zapisz dziecko
To, że ktoś dostaje pouczenia wewnętrzne nie jest czymś niezwykłym. Mówiłem o tym do Alicji Lenczewskiej. Ludzie jednak tracą to co odstali przy chrzcie. Nie powinieneś się lękać.
- Cóż, Panie Jezu, jeśli to Ty jesteś, mogę rzec.
Wiemy co było dziś zapisane. Czy takie mogą być Twoje słowa i Twój stosunek do dziecka, które Cię posłuchało?
- Moje dziecko i w przekaz może wmieszać się zły duch. Byłeś wzburzony i rozgoryczony.
- Ale dlaczego Twoje słowo nie mogło się wypełnić.
Brak odpowiedzi.
- Cóż czynić w Imię Trójcy Przenajświętszej!
Brak odpowiedzi.
- Jezu ufam Tobie.
- Zatem dalej Jemu ufaj.

2 komentarze:

  1. Ostro... W takiej sytuacji od razu wybralbym jakiegos stalego spowiednika.

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie takie proste znaleźć spowiednika w sytuacji Cypriana . SW Faustyna pragnęła i czekała na spowiednika przez 5 długich lat .

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.