UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


poniedziałek, 20 listopada 2017

19 XI 2017

Niedziela,19 listopada

Mówiłem, że chcę abyś kupił ten obraz (dla siebie). Nie martw się o finanse.
  • Chwała Tobie Chryste.

15.58
Zapisz dziecko
Tak synu, po co interpretować. Masz moje słowa.
Ani Twoja mama ani nikt inny nie może Ci przeszkadzać w życiu, które dla Ciebie wybrałem.
Nie znany jest też przypadek, aby ksiądz zostawiał wszystko i zajmował się chorą matką, tak i nie może być w Twoim przypadku.
Ufaj zatem.
U Twojej mamy są podświadome chęci bycia całkowicie niezdolną do samodzielności. Daję jej takie zdrowie, że może być samodzielna. W gorszym od niej zdrowiu są osoby w jej wieku, starsze nawet i są samodzielne, do tego samotne.
Ja powiedziałem, że ma być do końca swych dni z Tobą, lecz nie może tego wykorzystywać i ulegać szatanowi.
Gdybyś wychodził do pracy na 8 godzin, plus dojście i przyjście to by to akceptowała, a tak nie szanuje Twojej posługi.
Bardzo mi się to nie podoba. Interesuje ją tylko ona sama. Tak nigdy nie postępowała.
I niech mnie nie zasmuca. Nie po to dałem Ci Rzeszów abyś czuł się tu (przez mamę) gorzej niż w dawnym domu. Tego nie chcę i niech Twoja mama postępuje sprawiedliwie i właściwie.
Jeśli chce niech wraca do domu. Lecz niech nie utrudnia Twej posługi. I albo będzie się zachowywać właściwie, albo niech wraca.
  • A jej ręka?
  • Albo niech, synu, zachowuje się właściwie, albo niech wraca.
    Tutaj ma możliwość rehabilitacji i wszystko na miejscu, lub za tanim, wygodnym dojazdem.
    Nie takie są moje zamiary względem Ciebie, aby było jak jest.
    A Ty bądź cierpliwy, zmilcz.
    Lecz jeśli tak będzie, będę musiał Twoja mamę ukarać.Tak i powtarzam, jeśli będzie względem Ciebie niedobra, z pretensjami, wymagająca, poniżająca Cię także, to nie chce jej tutaj. To mój dar dla Ciebie i nie pozwolę aby go ktoś psuł, a przede wszystkim Twoją posługę. Masz też starać się o pracę i przez stany mamy i jej zachowania nie mogłeś nic do tej pory zrobić. Mamy 19 listopada. Mieszkanie wynajęte jest z dniem 1 października. Nowy rok jest najlepszym czasem rozpoczęcia pracy.
      Z Bogiem moje dziecko.

Około 20 minut później

Pisz dziecko
Nie martw się tym wszystkim.
Ja to mogę poprawić, lecz musi być ludzka współpraca. Jeśli Twoja mama nie zechce współpracować z moją wolą, Jezusa Chrystusa, to nie będę mógł trzymać jej koło Ciebie jak chciałem.
  • Cóż, Panie, ja mam czynić w tej sytuacji.
  • Możesz modlić się, ofiarowywać cierpienia, posty, prosić mnie. Ale właśnie postów nie możesz ofiarowywać bo jesteś chory, a dlaczego to już mówiliśmy.
    Zawierzaj mi wszystko
I zanurzaj wszystko we mnie.
Chciałem Cię tu radosnego i zadowolonego z tego ziemskiego życia, a mam Cię zmęczonego i dość znękanego. Lecz nie więżę ludzkiej woli jak mówiłem, nie więżę woli i postępowania Twojej mamy.
  • Ona wcale, Panie Jezu, nie uważa, że tak jest. Uważa, że jestem nie w porządku.
  • Może uważać. Ważne jest jak ja uważam.
  • I uważa, Panie Jezu, ze te przekazy są prawdziwe, ale to co dotyczy jej, co ją krytykuje, to ode mnie.
  • :)
    Moje słowa są jasne.
    I nie chcę tego i nie życzę sobie w przyszłości.
    Jeśli nie chce, niech odejdzie.
    Amen

2 komentarze:

  1. Ciężki żywot z tymi kobietami :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Posłanki: Szczypińska i Kempa przyleciały 10 .04. 2010 samolotem
    http://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2017/11/19-xi-2017.html
    (czas publikacji - luty 2012)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.