UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


sobota, 25 listopada 2017

25 XI 2017

21.43
Zapisz dziecko

Moje drogie dziecko
i Moje drogie dzieci.
Cieszę się, że wielu z was stosuje się do moich słów.
Cieszę, że także, że wysłuchujecie mego życzenia i grupa osób w sposób hojny wspiera moje dziecko i pozwala mu żyć godnie, tak jak ja tego chcę nim rozpocznie pracę na umowę na czas nieokreślony, pracę, którą ja zaakceptuję.

Ponieważ jest grudzień proszę was o nieco większą hojność niż w poprzednim miesiącu. Moje dziecko wieczór sylwestrowy spędzi na czuwaniu w kościele ( chyba, że będzie przeziębiony) zatem tego typu dodatkowego wydatku nie będzie:). Jednak wydatki są większe niż w listopadzie w tym przejazd do domu przed Świętami co zaakceptowałem.
Wszystkich was zachowuję w swoim Sercu, a szczególnie jak przypomina mi o was mój syn.
Największy od października, stały wydatek to wynajem mieszkania, za moją zgodą, a nawet życzeniem.
Jest to kwota równa połowie pensji budżetowej pracownika z 20-letnim stażem pracy.
W poprzednim miesiącu powiedziałem, że synowi memu winna wystarczyć kwota, którą już wpłacono i aby inne osoby się wstrzymały. Mój syn potwierdził to w kontakcie z tymi, którzy chcieli podarować, a czynili to pierwszy raz. Teraz jak najbardziej mogą.
Pracownicy budżetowi otrzymują zwykle dodatkowe środki na koniec roku, oprócz stałej pensji. Chciałbym aby i tak było w przypadku mego syna. Aby ta kwota była większa niż w listopadzie. Jeśli uznam, że jest (już) wystarczająca, mój syn opublikuje to w bieżącym przekazie.

Kto może niech uczyni zadość Memu pragnieniu jeszcze w tym miesiącu, a kto nie, na początku grudnia.
Przypomnę jeszcze, że mój syn ma rygor zapłaty za wynajmowane mieszkanie do 5 b. m.
Dziękuję wam za serca i za miłość z jaką to czynicie.
Błogosławię was, moje dzieci
W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego
Amen
(umieść dziecko)
    • Dziękuję Panie Jezu najlepszy
      Chwała Tobie Chryste
_____________________________________________________________

Wszystkich, którzy uczynili wcześniej zadość życzeniu Pana Jezusa a chcieliby to zrobić także teraz, proszę o ponowny kontakt mailowy gdyż nastąpiła zmiana konta. Dotyczy to tylko tych osób, które numer konta uzyskały poprzez kontakt ze mną. Te, które znalazły go same, dla nich jest bez zmian.
Bóg zapłać!


4 komentarze:

  1. Przed chwilą usłyszałem cytowane słowa za Franciszkiem papieżem, że będziemy sądzeni z miłości. Nasunął mi się zaraz pomysł na rysunek satyryczny, lub mem z fotomontażem.
    dwie wersje;
    W jednej purpurat i klasyczny koźli szatan: Szatan pyta: kochasz mnie, purpurat odpowiada:kocham Cię. Podpis : Będziecie sądzeni z miłości.
    Druga wersja dwóch purpuratów domyślnie uprawiających czynny homoseksualizm. Ze słowami podobnymi jak wcześniej lub bez słów. Podpis :Będziecie sądzeni z miłości.


    Jak ktoś chce umie narysować lub zrobić mem to proszę bardzo.
    trzeba walczyć jak się da. Także używając ostrzejszych srodków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolega z dawniejszych czasów podesłał mi takowy zespół francuski.
    Zwłaszcza dla kogoś kto zna francuski. Panie noszą maseczki na oczy. Wydaje się, ze to nie tylko chodzi o styl:
    Les Brigandes - La loge des Jacobins
    https://www.youtube.com/watch?v=IYgDvkrife8

    OdpowiedzUsuń
  3. Smoleńskie lotniska: Siewiernyj i Jużnyj

    https://www.salon24.pl/u/pluszaczek/225963,smolenskie-lotniska-siewiernyj-i-juznyj

    OdpowiedzUsuń
  4. Les Brigandes - Le rat jèze
    https://www.youtube.com/watch?v=DtfmN9gGg4Y

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.