UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 12 listopada 2017

30 X 2017

Poniedziałek 30 X

Około czwartej nad ranem.

Zapisz dziecko.
To są szatańskie działania. Owszem Twoja mama ma niedyspozycję żołądka lecz jest to z nerwicy.
- To Panie nie dozwól na te szatańskie działania.
- Nie martw się dziecko uleczę ją.

Zapisz
Zaufaj mi
- Ja zaufam lecz ona nie?
- Mimo to zaufaj
- Tak, Panie.

Zapisz dziecko
Szatan uderza w nerwy Twojej mamy, w jej psychikę, wszystko po to aby nie wypełniać mojej woli.

10.20
Tak, poczekaj synu, nie proś w tej sytuacji.
Tak dziecko, skierowanie weź na oddział neurologiczny. Chciałbym abyście pojechali do Rzeszowa, ale nie mogę zniewolić psychiki Twej mamy.
- Panie, poradź coś, wygoń szatana.
- Musi być jej wola i świadomość.
Gdy chce księdza też jej tego nie odmawiaj. Mimo tego iż to działanie szatana – jej stan plus jej wola i psychika. Oczywiście pewne dolegliwości są.

10.37
Zapisz dziecko
Twój krzyż jest teraz ciężki lecz tak nie musiało być.
Ofiaruj Twoje cierpienia na mamy intencję abym mógł zadziałać i ją uzdrowić (wypędzić szatana). Uzdrowić na duchu i ciele.
Amen moje dziecko.
Zbyt źle się czujesz abyśmy mogli rozmawiać na inne tematy.
- Dziękuję Panie Jezu.

Około 14- tej.
Zapisz dziecko
Jeśli nie będzie deklaracji w sprawie opłat za listopad to będzie Moje Słowo wieczorem i opublikujesz dziś lub rano.
-Dziękuję Panie Jezu.

23.20
Zapisz dziecko
Tak, jeśli nie będzie środków moje słowa podyktuję Ci jutro.
Z Bogiem moje dziecko.
Za mamę módl się.
- Chwała Tobie Chryste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.