UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


czwartek, 30 listopada 2017

30 XI 2017 (3) Jestem źródłem i pragnieniem każdego bez względu na to czy tak uważa czy też nie/ Przeżywajcie dobrze wasz Adwent. Wasz bo winien być czymś czego pragniecie

Czwartek, 30 listopad.

21.05
Pisz dziecko
Jest dużo spraw i bolączek.
Zaczyna się ostatni miesiąc roku.
Zależy Ci aby wypełniać moją wolę, równocześnie przecież nie masz wpływu na wiele rzeczy, jak każdy. Ja jestem centrum wszechświata, ale i Twojego wszechświata. Nie Twoja żona ( w przyszłości), nie twoje dzieci, nie Ty sam, ale Ja..
Ja jestem Twoim źródłem i pragnieniem choćbyś nawet tak nie czuł.

Jestem źródłem i pragnieniem każdego bez względu na to czy tak uważa czy też nie i jakiej jest wiary.

Kochajcie swego Chrystusa bo godzien jest wszelkiej chwały, miłości i wdzięczności. Bądźcie dla niego czuli bo i on jest dla was czuły.
Wczoraj chciałem by mój syn wybrał się do kina. Ma blisko – to kino „Zorza”. Można powiedzieć kino niemal za rogiem. Były dwa filmy do wyboru, w tej samej godzinie. Jeden religijny, drugi nie. W drugim Boga nie było w sposób widzialny, także (niestety) w postaci krzyża na ścianie. To film, którego bohaterami była para polskich performersow (jak to nazwaliście po polsku..)
Dlaczego tak chciałem. Jestem Bogiem niepojętym. Także jednak dlatego iż mój syn (jak i niejedno moje dziecko czytające te Orędzia) jest na wyższym etapie niż wiara, którą proponował ten film. Cieszę się, że ten film powstał, ale nie wszystkie moje dzieci go potrzebują.
Chciałem aby moje dziecko i taki film (o polskich performersach) mi ofiarował, abym był tam gdzie mnie u ludzi nie ma.
Nikt przecież podczas tego seansu nie pamiętał o Mnie i nikt nie czynił zgodnie z Pismem” „cokolwiek czynicie wszystko czyńcie na chwałę Bożą”.
Moje dziecko ma teraz dystans do takich filmów, a jednak, w jakiś sposób, nie są mu obce i nie będą takie tematy, w tej formie, przynajmniej do 3 dni ciemności, do czasu odnowionej Ziemi.
Zawsze będzie interesowała go sztuka, a jutro chcę aby moje dziecko poszło na wystawę malarstwa Jacka Malczewskiego, co już mu odwleka się od kilku dni.
(Dziecko masz blisko, jeśli o takie rzeczy nie zadbasz, które są przecież przyjemnością to co będzie z innymi:), (Pan Jezus lekko grozi palcem).

Pamiętajcie, moje dzieci, o pierwszym piątku miesiąca i pierwszej sobocie. Zostawcie inne sprawy i odprawcie je. Ostatnie w tym roku a wiecie, że żyjecie w wyjątkowym czasie.
Należy skarbić sobie Łaski. Wynagradzać za siebie i za innych.
Przeżywajcie dobrze wasz Adwent. Wasz bo winien być czymś czego pragniecie, który jest czymś co kochacie i nie poczekalnią tylko do skomercjalizowanego Bożego Narodzenia.

Bez dobrze odbytego Adwentu nie będzie prawdziwie dobrze przeżytych Świąt Bożego Narodzenia. Dobrze byłoby też abyście się w tym Adwencie powstrzymywali się o jakichkolwiek napojów alkoholowych. Także od grzanego wina, chyba że ktoś jest chory i chce zastosować taką kurację. Jeśli może jednak niech się powstrzyma.
Pamiętajcie o jałmużnie i modlitwie.
Ograniczajcie się także w jedzeniu i napitkach. Nie tak jak w Poście, ale aby było to jakoś dla was zauważalne. Oczywiście są już i będą mrozy, więc je się więcej, ale gdy nie musicie ograniczajcie się. To czego mniej zjecie i wypijecie przeznaczcie na jałmużnę dla ubogich.

Hasło: Pomóżmy dzieciom przetrwać zimę, jest, jak słusznie zauważył mój syn, w sposób zakamuflowany obraźliwe wobec polskich dzieci i koresponduje z takimi wypowiedziami jak nienawidzącego Polski i Polaków posła, kiedyś udającego polskiego hrabiego, który mówił iż polskie dzieci mogą jeść szczaw i mirabelki. Przeszło to bez echa.
Drodzy księża, więcej wyczucia na te sprawy. Pomóżcie przetrwać zimę, tak można powiedzieć o zwierzętach. A wy tego nie widzicie. Jesteście w swej większości jak 90 procent polskiej inteligencji, mdli jak niedosolona potrawa. A macie być solą Ziemi. Macie być nie ze świata.

Cóż, mój synu, dałem Ci wolność w pewnej sprawie, ale bardzo istotnej, ale ty chcesz bym Cię dyscyplinował i przymuszał. Walczyłeś o wolność (choć nie z bronią w ręku), ale wcale taki nie jesteś jak myślałeś.
Człowiek poznaje siebie przez Chrystusa.
Nie dziw się synu, temu, że Twoje poczucie wolności jest inne niż myślałeś. Przecież miałeś zawsze w sobie pociąg do wojska odziedziczony w genach. A w wojsku jak wiadomo słuchają podkomendni i słucha wyższego rangą.
Jesteś złożony ze sprzeczności moje dziecko:) Takiego Cię stworzyłem i ukształtowałem. Jak jednak kiedyś mówiłem: To wszystko ma mi służyć. Mi a przez to Twojej duszy.
Na tym dziecko dzisiaj zakończymy.
Pamiętaj dziecko, że masz jutro iść na wystawę
malarstwa i pokłoń się wcześniej mojej córce
Natalii Tułasiewicz, której przypomnienie jest w
Farze, w której była ochrzczona. Jak wiesz ona też
bardzo była przywiązana do sztuki.
Jeśli nie pójdziesz (chyba, że byłby istotniejszy
problem zdrowotny) to będziesz musiał wynagrodzić
to, że nie uczyniłeś zadość memu życzeniu,
dodatkową, godzinną modlitwą.
Jak chcesz dziecko by Twój Chrystus ci nakazywał,
to dobrze, będę Ci nakazywał przez najbliższe
dni:)
- Chwała Tobie Chryste:)
- :)

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski) 

2 komentarze:

  1. Szczaw mirabelek to niesiołowski !! a o reszcie tutaj pisze
    https://wzzw.wordpress.com/2017/05/22/%e2%96%a0%e2%96%a0-hierarchowie-szatana-czyli-lista-ubekow-w-kosciele-katolickim-%e2%96%a0%e2%96%a0/

    OdpowiedzUsuń
  2. Stok Polski, 12 wrzesień 2017r. godz.10:23 Przekaz nr 763
    Najświętszego Imienia Maryi, święto.
    Proszę o znaki – znaki otrzymałem
    Matka Boża.

    "...Pragnę uświadomić was, że nie wszystkie zarządzenia wydawane w Kościele Świętym są dobre i zgodne z Wolą Boga. Działają w Kościele Świętym siły, które wielu z was dobrze zna. Knują, zmieniają prawdę na fałsz, zmieniają wiele w Kościele Mojego Boskiego Syna na złe. Tą organizacją jest masoneria i iluminaci wraz z organizacjami im pokrewnymi, a jest to kościół szatana Mojego odwiecznego wroga.
    Od pewnego czasu te organizacje przeniknęły do wnętrza Kościoła Świętego próbując zniszczyć go od środka, gdyż walka zewnętrzna nie przyniosła im zbyt wielu rezultatów. Od ponad stu lat posyłają oni swoich ludzi do seminariów duchownych, a uzyskawszy święcenia kapłańskie, pną się po szczeblach kariery do chwili, kiedy uzyskują sakrę biskupią, potem nominacje kardynalskie i od tej pory mogą swobodnie wcielać swoich ludzi do struktur Kościoła Świętego.
    W międzyczasie przy pomocy demonów ułożyli swój plan działania znany przez, wielu jako „mistrzowski plan zniszczenia Kościoła od wewnątrz”. Z początku działali po cichu, niepostrzeżenie. wcielając ten plan w życie. Mając już znaczne wpływy, posiadając wielu biskupów i kardynałów na swoich usługach, wykorzystali nadarzającą się okazję proponując swoje zmiany na Soborze Watykańskim II. Gro zmian demonicznych w kościele ukryli w dokumentach posoborowych. Demony modernizmu rozpoczęły powoli wprowadzanie zmian w Kościele Świętym, narzucając je z najwyższych stanowisk Kościelnych. Znacie wiele tych zmian, bo możecie obserwować je codziennie.
    Wielkim złem jest usunięcie z głównych ołtarzy wielu świątyń Tabernakulum i przeniesienie Go do ołtarzy bocznych lub do piwnicy. Wielkim złem jest wprowadzenie świeckich szafarzy Komunii Świętej, a nade wszystko wprowadzenie Komunii Świętej na stojąco, a zwłaszcza do ręki. Te profanacje wprowadzili w Kościele biskupi i kardynałowie masońscy, odstępcy.
    Chcę, abyście byli świadomi, że za każde takie uczynione zło wielu kapłanów, biskupów i kardynałów się potępiło, a wielu z nich jest głęboko w czyśćcu. Wszędzie tam, gdzie zło to zostało wprowadzone, zaczęła zanikać wiara, sacrum, kościoły zaczęły pustoszeć, zaczęły zwiększać się duchowe problemy, a demony łapią w swoje sidła coraz liczniejsze dusze.
    Dlaczego tak się stało? Stało się to dlatrgo , gdyż żyjecie w końcówce czasu Apokalipsy, a szatan dostał swój czas, by przetestować wierność i miłość ludzi, czy nie dadzą się zwieść, czy będą wierni Bogu, na ile miłość ludzi do Boga jest wierna i stała. To, co jest zawarte w Piśmie Świętym zrealizuje się do końca. Przypomnijcie sobie, co mówił Mój Boski Syn do Apostołów: „nie podobna, aby na koniec nie pojawiły się zgorszenia, ale biada temu, przez którego one przyjdą”.
    Żądam zmian w Kościele Świętym, powrotu do sacrum, zakończcie znieważanie Mojego Boskiego Syna Jezusa Chrystusa. Przywróćcie Tabernakula do głównych ołtarzy, Msze Święte niechaj z powrotem będą odprawiane przodem do Tabernakulum, zacznijcie ponownie używać ambon, a tam gdzie ich nie ma, wykonajcie je. Nade wszystko przywróćcie balaski i tylko przy nich niechaj będzie udzielana Komunia Święta, tylko z rąk kapłanów i diakonów, wyłącznie na klęcząco i do ust. Zrewidujcie wystrój kościołów, bo zbyt wiele kościołów nie pobudza
    do modlitwy, nie budzi ludzkiej pobożności, a wiele z nich projektowanych zostało przez sympatyków masonerii..."

    http://viviflaminis-deogracias.pl.tl/2017.htm

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.