UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


niedziela, 12 listopada 2017

31 X 2017

31 X

Zapisz dziecko
Dobrze

Zapisz dziecko
Trochę nieładnie, idź dwa kroki dalej gdzie trzeba:)

17.34
Dam Ci pouczenie.
Zrób jeszcze trochę z tego co trzeba.

19.20
Moje dziecko. Ja do Ciebie mam wielką cierpliwość, ale Ty mi się wywdzięczasz. Twoja mama tak nie potrafi.

Pisz dziecko

Moje drogie dzieci. Zaczyna się listopad. Dziękuję wam za pomoc, którą okazaliście memu słudze aby mógł wykonywać misję, którą mu dałem. Dotyczyło to października i przeprowadzki.
Szatan bardzo przeszkadza i nierzadko posługuje się najbliższymi , którzy nie mają takiej ochrony. Tak było w przypadku Łucji z Fatimy, której ojciec rozpił się i opuścił dom. Tak jest i w Twoim przypadku.
Szatan utrudnia i rzuca kłody pod nogi, tak, że wydatki były dodatkowe na prawdziwe i wyimaginowane problemy zdrowotne Twojej mamy.
Niemniej środki, które daliście prawdziwie godnie, dotyczyły października i września.
Wydatki w listopadzie są mniejsze (jak i w grudniu) lecz jednak są istotne, zwłaszcza jak na polskie warunki.
Mój syn musi opłacić wynajęte mieszkanie już do piątego listopada włącznie. Dwupokojowe mieszkanie w Rzeszowie, przy rynku. Wiecie jakiego typu to są kwoty. Oprócz tego wydatki na życie i inne potrzebne. Zatem kwota wielkości pensji jaką byś synu otrzymał jako pracownik budżetowy z 20 -letnim stażem pracy jest tu kwotą odpowiednią. Opłata za mieszkanie to około połowa tych środków.
Mój syn ma termin piątego b. m . zastrzeżony w umowie. Na razie nie posiada żadnych środków, które byłyby przez czytelników ofiarowane na listopad. Pamiętajcie zatem. Dziękuję wam za dotychczasową hojność.
Jeśli środki uznam za wystarczające (które wpłynęły) będzie to w bieżącym przekazie, który mój syn opublikuje.
Z Bogiem moje dzieci.
Pamiętajcie.
Opublikuj przekaz, synu, nie zwlekając.
- Dziękuję Panie Jezu najlepszy.
- Chwała Tobie Chryste.

2 komentarze:

  1. proszę o kontakt w sprawie wsparcia pana - pkolka5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Bóg zapłać
    jednakże

    gdy idzie o listopad:
    "Kwota, którą otrzymałeś od czytelników jest taka jaką chciałem.
    Niech nie wpłacają więcej na ten miesiąc.
    Opublikuj
    i napisz o przekazach"
    https://cyprianpolakwiara.blogspot.com/2017/11/3-x-2017.html

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.