UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 14 listopada 2017

4 XI 2017

Sobota, 4 XI

00:15
Musisz wstać wcześnie.
O szóstej może braknąć pół godziny.
Wstań o 5.30.
- Dobrze Panie.

5.45
<Prawdopodobnie słowo „powstrzymaj”> synu bo nie ma czasu:)

9:15
Nie, dziecko musisz jechać dzisiaj.

9.20
Nie ma na to czasu.

12.40
Pamiętaj dziecko, że gniew mi się nie podoba. Musisz z tym walczyć.
- Tak, Panie.
- Wiem jak Ci ciężko, ale nawet gdyby sytuacja była zupełnie skrajna nie powinieneś wpadać w gniew, bo to tak jakbyś gniewał się na Mnie, gdyż nad wszystkim panuję, a mogę usunąć przyczynę.
- Chwała Tobie Chryste.
- Moje biedne dziecko. Przytul się do mego serca i zanurz w Mojej Męce.
- A mama?
- Twoja misja w związku z tym. Cóż, będzie Ci trudniej i też pójdą dodatkowe środki. Musi wam jednak starczyć. Niech też brat mamy wam pomoże jak mówił, że da jeśli będą dodatkowe wydatki medyczne Twojej mamy.
- Chwała Tobie Chryste
Panie i królu.

13.00
Kocham Cię dziecko
- Okazujesz mi to Panie i w bardzo namacalny sposób gdy idzie o finanse, by wszystko było godnie i tak jest a na wakacje chciałeś, Panie Jezu, bym wykupił prywatne wczasy, choć mogłem je spędzić taniej bo i tak jestem przyzwyczajony a nadto lubię.
- Tak dziecko, uniżam się i dostosowuję do każdego człowieka.
Do jego potrzeb i bolączek, zranień. Jestem lekarzem duszy i wiem czego człowiekowi potrzeba.
Tak, dziecko, swojej chrzestnej kupisz prezent w grudniu.
wrócimy dziecko

20.10
Zapisz dziecko
- Nie szkodzi.
Kocham Cię moje dziecko.
- Kocham Cię Panie Jezu.
Lecz miłość moja taka..
- Lecz się to poprawia moje dziecko.
Staraj się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.