UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 14 listopada 2017

6,7 XI 2017

Poniedziałek, 6 listopad.

8.45
Tak dziecko, zawołaj lekarz na dom.

12.03
Zapisz dziecko
Twoja mama nie jest umierająca. Szatan chce utrudnić to dzieło i atakuje jej ciało i ducha. Lecz jej życiu i zdrowiu ( w poważnym stopniu zdrowiu) zagrozić nie może.
- Chwała Tobie Chryste.

14.05
Zapisz dziecko
Ciesz się tym dniem i tą pogodą.
Pamiętaj co obiecałeś.
- Chwała Tobie Chryste.

17.02
Nie martw się dziecko o tę kartę. Otrzymasz ją z powrotem.
- Tak, Panie:(

- Panie, jeśli została w bankomacie to nie otrzymam ją z powrotem. Zniszczą ja a mój bank najwyżej wyda mi nową.

19.51
Zapisz dziecko
nie czujesz się dobrze, lecz piszmy.
- Dobrze Panie.
- Dobrze dziecko pozwalam Ci. Na to (drugie) nie i wiadomo dlaczego.
- Dlaczego.
- Takie jest moje uniżenie, moje miłosierdzie.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Wtorek 7 listopada



12.05
Zapisz synu.
Daję Ci możliwość, ale wolałbym byś z tego zrezygnował dla mnie.
Jeśli chodzi o Twoją mamę to oddawaj wszystko mi. Nie jest bardzo chora.
Z Bogiem , moje dziecko, w dzisiejszy dzień.
- Dziękuję Panie Jezu.

Około 12.45
Zapisz dziecko
- Cóż zapisać Panie.
- Kocham Cię i wiele Ci daję
odpłacaj mi jak umiesz najlepiej.
- Tak, Panie.
- :) (Delikatny, smutny uśmiech).

Zapisz dziecko
Ofiaruj mi wszystko, nieustannie.

22.18
Zapisz dziecko
Pomodlisz się jeszcze i odpocznij jak chcesz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.