UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


piątek, 3 listopada 2017

20 X 2017

Piątek, 20 X
 
00:50
Zapisz dziecko
Bóg jest zawsze z tym kto go wzywa.
:) (smutny uśmiech)

08:01

Zapisz dziecko
Tak, to jest próba.
Cieszę się, że wierzysz i mi ufasz.
Wierzysz i ufasz Chrystusowi.
Jeśli boisz się, że „ja to nie ja’ to pomyśl czy Chrystus zostawiłby Cię jeśli mu ufasz. Czy Chrystus pozwoliłby abyś otrzymywał fałszywe przekazy?
Po owocach poznacie, a owoce są dobre.
Wróć, dziecko, do swoich potrzebnych teraz spraw, dodatkowych, z powodu tego, że Twoja mama jest w szpitalu. Potem wrócisz moje dziecko.
- Chwała Jezusowi Chrystusowi.
- Cześć i chwała moje dziecko.

Około 08:33

Zapisz dziecko

Dam Ci Słowo w sprawie Iskry z Polski.
Nie ma jednej Iskry z Polski.
To co czyni ks. Skwarczyński to jest Iskra z Polski, ale nie będzie to jedyna Iskra z Polski.
Różaniec do granic też był taką Iskrą, jedną z Iskier.
Zatem to co mówiłem do s. Faustyny dotyczy nie jednej rzeczy.
Tak, Iskrą z Polski był św. Jan Paweł II. Chciałem byś dopisał słowo „święty” bo Ty ciągle, dziecko, masz zadawnione wątpliwości. Widzisz więc jak trudno przerwać swoje stare zapatrywania. Trudno było je przerwać Żydom, trudno współczesnemu człowiekowi.
Te iskry, które były, są i jeszcze będą, przede wszystkim będą, sumować się będą, określmy to tak moje dziecko dla jasności, choć brzmi to mało zgrabnie gdy idzie o ten wielki temat, na Iskrę z Polski.
Jak widzicie, moje dzieci, żadna Iskra z Polski nie przemieniła tego świata. Nie jest widoczna. Owszem, wpływa w sposób niewidoczny, ale widoczna nie jest. Jest to jednak nieustanny zasiew, który da plon obfity.
Lecz tego plonu nie będzie bez przemiany serc Polaków. Muszą przyjść najpierw na Polaków: ucisk, aby się opamiętali.
Iskra z Polski taka jaka jest z inicjatywy ks Skwarczyńskiego jest jednak bardzo ważną rzeczą, choć niewidoczną tak, jak na przykład różaniec do granic. Jej oddziaływanie jest i będzie jeszcze większe niż tego różańca.
Amen
moje dziecko.
- Chwała Tobie Chryste.
Dziękuję, Panie, że to dałeś mimo tych zawirowań.
- Tak, opublikuj to, dziecko, dziś. (To Twoja wolna wola, nie wymagam tego, ale i tak chcesz podzielić się tym w liście, bo moje słowa na ten temat są oczekiwane, zatem opublikuj)
- Dziękuję Panie Jezu.


Około 15.30
Zapisz dziecko
Powinieneś pamiętać o koronce niezależnie od przekazów :) (smutny uśmiech Pana Jezusa).

16.50
Rób dziecko, wszystko jak dotąd.

22.45
Zapisz
Dziecko, to jest potrzebne, ale pamiętaj też o sprawach ducha.

17.41
Zapisz dziecko
Oczywiście, że możesz podzielić się tym z czytelnikami. To, że nie czynisz tego prawie w ten sposób niczemu nie przeszkadza.
- Chwała Tobie Chryste.

23.40
Dziecko drogie. Jeśli jesteś na mojej drodze a nie chcesz zapisywać przekazów nie możesz być na mojej drodze bo taką Ci dałem.
One są dla Ciebie pomocą i drogowskazem. Zapisując je ( dla siebie i innych) wypełniasz wolę Moją i Wolę Ojca.
Rozumiem dziecko iż nie rozumiesz co się stało i obawiasz się, że Klara, którą miałem Ci dać w ogóle nie istnieje, lecz gdy nie chcesz pisać nie możesz tego poznać.
Jeśli pisanie jest zgodne z Twoim sumieniem i sercem to nie powinieneś się opierać. Idziesz tutaj w pewną niedbałość, w lenistwo nawet, a szatan zaczyna przypuszczać atak.
Twoje samopoczucie jest też teraz na skutek gniewu, który okazałeś. A gniew jest grzechem.
Wyspowiadaj się jak najszybciej. Aby czysty iść dalej moją drogą.
- Amen
moje dziecko
- Chwała Tobie Chryste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.