UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 13 grudnia 2017

11 XII 2017

Poniedziałek, 11 grudzień

Po 24- tej

Moje dziecko
Jeśli jesteś chory nie będziesz zadowolony z życia jeśli przez to nie możesz robić rzeczy, które powinieneś robić, lub robisz je w ograniczony sposób, ale trzeba cieszyć się każdym dobrem, a choroba, którą się przyjmuje bez pretensji i ofiaruje mi też jest dobrem. Lecz odprężyć ci się trudno.
Czekam kiedy dojrzejesz do modlitwy na tyle, że będzie ona dla Ciebie radością i utuleniem a potem i .. rozkoszą.
Tak dziecko.
Zanurz się we mnie, też módl i śpij.
          • Dziękuję Panie Jezu najsłodszy przyjacielu.
          • :)
          • Z Bogiem, moje dziecko.

Przed siedemnastą
Zapisz dziecko
Nie przejmuj się tym więcej niż to jest warte.
Jak widzisz nie zostałeś bez środków.
Wypocznij.
Dziękuję, Panie Jezu

21.53
Oczywiście dziecko, zmiany są możliwe.
Zaakceptowałem ten droższy przejazd, lecz jeśli tak się złożyło, że przy skontaktowaniu się w innej sprawie:) wyszła kwestia waszego transportu do pobliskiej, ale jednak poza miastem znajdującej się, kliniki, to skorzystaj. Niechaj poczeka lub przyjedzie z powrotem.
- Tak, Panie nasz
          • Chwała Tobie Chryste.

22.47
Zapisz dziecko

Tak, o to przedstawienie chodzi.
Dlatego na to Cię kierowałem.
- Chwała Tobie Chryste.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.