UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


środa, 20 grudnia 2017

19 XII 2017 cz. 2 Prawdy trzeba szukać choćby za cenę życia

  • Tak dziecko, będą dzisiaj jeszcze moje słowa jak będziesz mógł, moje dziecko.
  • To mój obowiązek, Panie.
  • Tak, ale jesteś chory i masz dodatkowe obowiązki i sprawy i to możesz robić w ograniczony sposób. Chcę też teraz abyś więcej czytał Pismo i modlił się, nawet kosztem przekazów jeśli nie dasz rady inaczej.
    - Tak Panie.
    - :)

Około 19.45

Pisz dziecko

Prawdy trzeba szukać choćby za cenę życia.

Prawdą jest Chrystus.
Dla niego możecie poświęcić wszystko. Lecz nic nie utracicie z tego co oddacie Mnie, Chrystusowi, ale zyskacie tysiąckroć więcej.

Ja jestem Drogą, Prawdą i Życiem.

Prawda was wyzwoli.
Sprzeciwiając się Wielkiej Nierządnicy i będąc w Kościele prześladowanym też opowiecie się za prawdą. Czy myślicie, że będzie to łatwe? Nie będzie łatwe, powiadam wam.

Tak jak sportowiec przygotowuje się do najważniejszego startu trenując tak i wy czyńcie.
Abyście mogli powtórzyć za św. Pawłem:

 „W dobrych zawodach wystąpiłem, bieg ukończyłem, wiary ustrzegłem. Na ostatek odłożono dla mnie wieniec sprawiedliwości, który mi w owym dniu odda Pan, sprawiedliwy Sędzia, a nie tylko mnie, ale i wszystkim, którzy umiłowali pojawienie się Jego.
Ćwiczcie się zatem w obaleniu kłamstwa o Smoleńsku, chemtrails, starożytnych korzeniach Lechitów i innych potrzebnych rzeczach.
Nie ufajcie sobie, ale Chrystusowi. Mądrość tego świata każe wam milczeć. Jeśli takie kłamstwo jest możliwe ( jak to, że Delegacja nie zginęła na Siewierny) to lepiej milczeć.

Otóż nie, nie jest lepiej milczeć. Nie jest lepiej milczeć w tej czy innych ważnych sprawach. Nie jest lepiej milczeć.

Chcecie otrzymać nagrodę z rąk Moich. Czyż dam ją za milczenie gdy trzeba było mówić a nawet krzyczeć?

Moja Matka wiele bardzo mówi w Czasach Ostatnich bo tak trzeba. Nie przygląda się światu z miną mędrca i olimpijską wyższością. Nie.
Ja również mówię dużo , a i dlatego, że wiele moich słów ulatuje ( tłumaczę to w słowach do M. Valtorty).

Jak powiedziałem: Ci, którzy szukają prawdy są mi mili. Ci mnie często mało znają lub nie kochają, ale nie są letni.

Katolicy nie mogą być letni.

Wy jesteście Solą Ziemi.
dobrze dziecko
teraz módl się

Około 22-giej

Zapisz dziecko
Choroba jest darem.
Trzeba prosić by odeszła, lecz jeśli taka jest wola Boża. I wykorzystywać tę chorobę jako dar. Udzielać z niej swojej duszy i duszom innych.
Jeśli ratujemy ciało innych to ratujemy jego duszę, bo jeśli uratowalibyśmy ciało, a człowiek poniósłby szkodę na duszy to lepiej by ciało umarło.
Ty, synu chorobę ofiarowałeś w intencji ciała pewnej młodej niewiasty, której nie znasz osobiście.
Ja ją znam.
Dałem jej to co potrzebne. Lecz to trudne dla człowieka. Czy ją uzdrowię? Uczynię to jeśli posłuży to jej duszy.
Zbliża się trudny czas, nikt nie może być pewny, że mu sprosta.
Nikt nie może być pewny, że nie znajdzie się w kościele uciskającym prawdziwy Kościół Chrystusowy. Nawet wybrani muszą się bardzo pilnować. I ty synu się lękasz. Znasz (nieco) swoją naturę i poznałeś ją jeszcze bardziej odkąd otrzymujesz słowa ode mnie.
Wiesz, że jesteś zdolny nie tylko do dobrego. Mało tego synu, ty mógłbyś wykonywać nawet rzeczy złe nie osłaniając się dobrem. I trwasz w pokorze nie bojąc się czasów, które nastąpią, lecz tego czy Twoja postawa będzie taka jak powinna być dziecka Bożego i mego wybranego.
I to jest słuszne. Nie ufasz sobie. Ufaj mnie i nie chlub się z niczego innego jak z krzyża Chrystusowego.
Na królowanie ze Mną przyjdzie czas.
A przecież chcę Ci dać rzeczy o których mówiłem.
I dom i żonę i dzieci. Wiem, że Ci na tych rzeczach bardzo nie zależy i nigdy bardzo nie zależało, lecz chcę Ci to dać.
Jak kiedyś mówiłem: jesteś trochę dekadentem i nigdy do końca nie wyzbędziesz się tych cech dopóki nie zawali się stary świat. Wtedy one umrą w Tobie, w odnowionej Ziemi.
          • Chwała Tobie Chryste, Królu nasz.

- Jesteś kroplą, która jest potrzebna. Na ludzkie oko do naczynia nie można nic dodać. Lecz oko Boga widzi inaczej.
Jesteś moją wybraną drobinką, łupinką orzecha, która także jest przydatna. Z takiej łupinki złotnik może wykonać drogocenny przedmiot.
Moje dłonie są jak dłonie złotnika.
Chcę Cię przemienić w to co jest cenne w moich oczach.
Moje plany wobec każdego różnią się. Wobec Ciebie są właśnie takie jak to pokazuję, zdradzam i zdradziłem. Dziwisz się temu, dlaczego nie życie ukryte, dlaczego nie klasztor, albo życie pustelnika.
Znam Cię moje dziecko wiem co dla Ciebie najlepsze. I to (dla Ciebie) najlepsze daję Ci.
To co najlepsze dla uzdrowienia Twoje duszy.
        • Chwała Tobie Panie Jezu najlepszy.
          Jezu ufam Tobie
          Jezu kocham Cię
          Jezu wielbię Cię
        • :)

Błogosławię ci, dziecko, na tę noc i dzień następny.
W Imię Ojca i Syna i Ducha Świętego
Amen

- Dziękuję, Panie Jezu

Otrzymał Cyprian Polak (Krzysztof Michałowski)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.