UWAGA!!! BARDZO WAŻNE INFORMACJE DLA POLAKÓW!!


https://cyprianpolakwiaradodatki.blogspot.com/2020/09/uwaga-bardzo-wazne-informacje-dla.html


Pod powyższym linkiem są adresy stron i kanałów związanych Bożych proroków jak i adresy kanałów z tymi Orędziami.


Bo Pan Bóg nie uczyni niczego, jeśli nie objawi swego zamiaru sługom swym, prorokom.



Ja, Jezus Chrystus, Król Polski i Wszechświata jestem bardzo smutny, że tak niewiele osób wie, że oficjalnie od 20 lutego 2020 roku Jestem Królem Kraju nad Wisłą, Nowego Jeruzalem, narodu wybranego, na zasadach jak nigdy do tej pory.

Gdyby Rząd i Episkopat w sposób należyty przeprowadził Moją Intronizację, zło nigdy nie dotknęłoby Polski.”


Matka Boska Ostrobramska to Patronka dla Polaków na Czasy Ostatnie, to Niewiasta apokaliptyczna obleczona w słońce.

Ofiarujcie się Jej całymi rodzinami, noście Jej poświęcone wizerunki, zawieszajcie obrazy z Matką Boską Ostrobramską w domu.


wtorek, 19 grudnia 2017

17, 18 XII 2017

Niedziela, 17 grudnia

Zapisz dziecko.
Kocham Cie moje dziecko i wiesz o tym.
Jak mówiłem niedobre porywy serca nie znikną jeszcze u Ciebie całkiem. Lecz staraj się i kochaj.
Amen.

11.35
Dziecko, mówisz mi: Panie zabierz mi wszystko wobec moich niedobrych porywów serca.
Lecz ja Ci niczego nie zabiorę, a wszystko dam.
Lecz staraj się cały czas.
Uniżaj się
i proś mnie o serce takie abym mógł w nim odpocząć.

14.05
Zapisz dziecko
Odpręż się, jak to mówicie. Nie bądź taki spięty:)
Jesteś chory lecz nic Ci się nie stanie.
Pokój z Tobą, moje dziecko.
  • Chwała Tobie Chryste


Poniedziałek, 18 grudnia
00:20

  • Jest poniedziałek.
    Po prostu adoruj Ducha Świętego i módl się do Niego codziennie. I staraj się. A przyjdzie to do Ciebie. Co winno przyjść.
  • Tak, Panie.

Około 14.45
Zapisz dziecko
Są utrudnienia, ale nie powinieneś przejmować się nimi więcej niż to wynika z samej istoty rzeczy.
Co do mieszkania daję Ci wolną rękę. Wiesz do jakiej kwoty wynajem. To mieszkanie wydaje się dobre. Zobaczysz.
Co do wyjazdu do domu.
Pojedziesz najszybciej w czwartek. Wrócisz w sobotę.
Ze względu na przeprowadzkę nie jest dobrze abyś pojechał po Świętach.
  • Chwała Tobie Chryste.

Około 22.00
Zapisz dziecko
Jest dziesiąta
Obejrzysz do końca i będziesz się modlił. Masz jeszcze też przygotowanie kompresu dla mamy.
  • Chwała Tobie Chryste.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.